سنڈے اسپیشلطب و صحت

ہیلتھ ٹپس: یہ دال کھائیں گے تو آپ کو حاصل ہوں گے زیادہ سے زیادہ فوائد ، صحت ہوگی بہتر

دال کے فوائد اور مضر اثرات / lentils benefits and side effects : پروٹین سے بھرپور دال کو اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ صبح یا رات کو دال کھانا بہت ضروری ہے۔ دال میں صرف پروٹین ہی نہیں بلکہ فائبر، آئرن اور بہت سے وٹامنز بھی ہوتے ہیں۔ ایسے میں دال کو بھی سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ دالوں کی کئی اقسام ہیں جیسے چنے، تور، مونگ، دال وغیرہ۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ ان تمام دالوں کے فائدے بھی مختلف ہیں۔ اگر دالیں آپ کی خوراک کا اہم حصہ ہیں تو آپ کو ان چیزوں کا خیال رکھنا چاہیے۔ آئیے جانتے ہیں کہ کون سی دال کے کیا فوائد ہیں۔

مختلف دالوں کے فوائد | health benefits of lentils

ارہر کی دال

ارہر کی دال ہمارے ملک میں سب سے زیادہ استعمال ہوتی ہے۔ تور دال میں فولک ایسڈ، آئرن، میگنیشیم، کیلشیم، پوٹاشیم اور وٹامن بی جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں، اس لیے اس کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ارہر کی دال بھی کاربوہائیڈریٹس کا بہترین ذریعہ ہے، ایسی صورت میں اس دال کے استعمال سے جسم میں توانائی برقرار رہتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھریلو علاج / Home Remedies : جسم پر جگہ جگہ خارش شروع ہو گئی ہے تو ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر کریں عمل ، آپ کو خارش کے مسئلے سے مل جائے گی نجات

ارہر کی دال کھانے کے فوائد

ارہر کی دال وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ شوگر لیول کو کنٹرول کرنے میں بھی موثر ہے۔ یہ جسم کو توانائی دینے کے ساتھ ساتھ نظام ہاضمہ کو بھی صحت مند رکھتا ہے۔

چنے کی دال

چنے کی دال پروٹین کے ساتھ ساتھ فائبر سے بھی بھرپور تھی۔ چنے کی دال میں کیلشیم، پروٹین، زنک، فولیٹ وغیرہ وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔

چنے کی دال کے فوائد

چنے کی دال جسم میں ہیموگلوبن کی مقدار بڑھاتی ہے۔ چنے کی دال ذیابیطس کے مریضوں کو بھی بہت فائدہ دیتی ہے۔ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے چنے کی دال بھی بہت فائدہ مند سمجھی جاتی ہے۔

مونگ کی دال

مونگ کی دال کھانے کے فائدے

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

مونگ کی دال صحت کے لیے سب سے زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ مونگ کی دال کھانے سے یہ آسانی سے ہضم ہو جاتی ہے کیونکہ یہ بہت ہلکی ہوتی ہے۔ مونگ کی دال میں فولیٹ، رائبوفلاوین، کاپر، وٹامن سی، پوٹاشیم، فائبر، آئرن، فاسفورس، میگنیشیم، وٹامن بی 6 اور نیاسین جیسے عناصر پائے جاتے ہیں جو کہ صحت کے لیے انتہائی فائدہ مند ہیں۔

مونگ کی دال کھانے سے نظام ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ جسم کی قوت مدافعت میں بھی اضافہ ہوتا ہے اور بلڈ شوگر بھی کنٹرول میں رہتی ہے۔ ساتھ ہی اس کے استعمال سے کولیسٹرول بھی کنٹرول میں رہتا ہے۔

اعلان دستبرداری: یہ مواد بشمول مشورے صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی ، فلمی دنیا، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button