بہاربین ریاستی خبریںپٹنہطب و صحت

بہار میں اومیکرون کے پیش نظر بڑا فیصلہ، نئے سال پر چڑیا گھر سمیت تمام پارک بند

اسٹیٹ بیورو، پٹنہ: 29 /دسمبر (قومی ترجمان) اس بار نئے سال کا جشن چڑیا گھر، راجدھانی واٹیکا اور دیگر پارکوں اور باغات میں نہیں منایا جائے گا۔ منگل کو ڈیزاسٹر مینجمنٹ گروپ کی میٹنگ کے بعد چیف سکریٹری تریپوراری شرن نے 31 دسمبر سے 2 جنوری تک چڑیا گھر سمیت تمام پارکس کو مکمل طور پر بند کرنے کا حکم جاری کیا ہے۔محکمہ داخلہ (خصوصی برانچ) کی جانب سے منگل کی شب جاری کی گئی ہدایات میں کہا گیا ہے کہ کورونا کے نئے ویریئنٹ اومیکرون کے پھیلاؤ کے درمیان نئے سال کے موقع پر کسی عوامی مقام پر جمع ہونے کا امکان ہے۔ایسے میں 15 دسمبر کو کورونا کے حوالے سے جاری حکم نامے میں جزوی ترمیم کرتے ہوئے پارکوں کو تین دن کے لیے بند رکھنے کا حکم دیا گیا ہے۔

محکمہ داخلہ کا حکم

اس کے علاوہ ہر قسم کے سماجی، سیاسی، تفریحی، کھیلوں، تعلیمی، ثقافتی اور مذہبی تقریبات اور پروگراموں میں موجود افراد کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ ہر صورت کووڈ-19 کے حوالے سے جاری کردہ قوانین پر عمل کریں۔ پروگرام میں شرکت کرنے والے افراد کے لیے ماسک پہننا اور سماجی دوری پر عمل کرنا لازمی ہوگا۔ اس کی تعمیل کو یقینی بنانا پروگرام مینیجر کی ذمہ داری ہوگی۔


بہار میں کورونا متاثرین میں اضافہ ہوا ہے۔

بتادیں کہ بہار میں کورونا انفیکشن کے معاملات تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ منگل کی بات کریں تو 47 نئے کورونا مثبت پائے گئے ہیں جن میں دارالحکومت پٹنہ کے 10، گیا سے 17 شامل ہیں۔ ایک دن پہلے ریاست کے شیخ پورہ ضلع سے 16 بچوں سمیت 20 مریض پائے گئے تھے۔ بہار حکومت نے اپنی رپورٹ میں 26 نئے کورونا پازیٹیو پائے جانے کی تصدیق کی تھی۔ محکمہ صحت کے مطابق راجدھانی سے 10، گیا سے 17، اورنگ آباد سے چار، مونگیر سے تین، نوادہ، کشن گنج، پورنیہ، روہتاس، سمستی پور، بیگوسرائے، بھاگلپور، جہان آباد، مدھوبنی، سیتامڑھی اور ویشالی سے ایک ایک مریض متاثرہ پائے گئے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button