Featuredسنڈے اسپیشلطب و صحت

بھول کربھی ان چیزوں کو فریج میں نہ رکھیں، فریج میں رکھنا ہو سکتا ہے نقصان دہ

  • کھانے کی بہت سی چیزیں ہیں یعنی پھل اور سبزیاں جنہیں فریج میں نہیں رکھنا چاہیے۔
  • کھانے کی اشیاء کو فریج میں رکھنے سے نہ صرف ان کا ذائقہ بدلتا ہے بلکہ ان کے غذائی اجزاء پر بھی منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔
  • غیر صحت بخش خوراک: کھانے کی بہت سی چیزیں ہیں یعنی پھل اور سبزیاں جنہیں فریج میں نہیں رکھنا چاہیے۔ ان کھانے کی اشیاء کو فریج میں رکھنے سے نہ صرف ان کا ذائقہ بدلتا ہے بلکہ ان کے غذائی اجزاء پر بھی منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ فریج میں رکھنے سے بھی کئی کھانے پینے کی اشیاء اپنی شیلف لائف سے پہلے ہی خراب ہونے لگتی ہیں، اس لیے یہ بہت ضروری ہے کہ آپ آج سے ہی ان کھانوں کو فریج میں رکھنا بند کردیں۔

آلو

آلو کو کسی اندھیری اور خشک جگہ پر رکھنا چاہیے ورنہ اس میں انکرت اگنے لگتے ہیں۔ اگر آپ ان انکروں کو فریج سے نکال کر کھاتے ہیں تو اس کے صحت پر مضر اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

شہد

شہد کو فریج میں رکھنے سے گاڑھا ہونا شروع ہو جاتا ہے، اس لیے اسے کمرے کے درجہ حرارت پر ہی رکھنا چاہیے۔

لہسن

لہسن کو فریج میں رکھنے سے اس کا ذائقہ خراب ہو جاتا ہے اور یہ جلد خراب ہونے لگتا ہے۔ اس لیے اسے کاغذ کے تھیلے میں عام ٹھنڈی اور تاریک جگہ پر رکھنا چاہیے۔

تیل

تقریباً تمام قسم کے تیل کو فریج سے باہر رکھا جاتا ہے۔ صرف نٹ پر مبنی تیل ہی ایسے ہوتے ہیں جنہیں فریج میں رکھا جا سکتا ہے۔

کیچپ

کیچپ میں سرکہ اور پرزرویٹوز کی اچھی مقدار ہوتی ہے لہذا انہیں فریج میں رکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔

ٹماٹر

ان کو اپنے کچن کاؤنٹر یا پینٹری میں اسٹور کریں۔ فریج میں رکھنے سے ان کا ذائقہ خراب ہو جاتا ہے اور ساخت بھی خراب ہو جاتی ہے۔

کیلا

اگر کیلے کو فریج میں رکھا جائے تو یہ باہر سے کالا تو ہوگا لیکن اندر سے ٹھیک سے نہیں پکے گا ۔

تربوز

اگر تربوز کو تین دن سے زیادہ فریج میں رکھا جائے تو یہ اپنا ذائقہ اور رنگ دونوں کھو دے گا۔

ڈس کلیمر: یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button