سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

سفید دھبے: یہ 10 ٹوٹکے چہرے کے سفید دھبوں کو دور کرنے میں کام آئیں گے، آزمائیں اور دیکھیں اثر

گھریلو علاج : چہرے پر نکلنے والے سفید اور ہلکے پیلے رنگ کے یہ دانے ملیا کہلاتے ہیں۔ یہ دانے زیادہ تر گالوں پر یا آنکھوں کے اوپر ہوتے ہیں۔ یہ کسی بھی عمر کے فرد کو ہو سکتا ہے اور ایک بار ہو جائے تو جلدی جانے کا نام نہیں لیتا۔ بعض اوقات یہ سفید دھبے خود ہی ختم ہو جاتے ہیں لیکن اگر یہ خود ٹھیک نہیں ہو رہے ہیں تو آپ کچھ گھریلو علاج کی مدد سے انہیں دور کر سکتے ہیں۔ اس میں یہ 10 ٹوٹکے آپ کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوں گے۔

چہرے سے سفید دھبوں کو دور کرنے کا نسخہ۔ چہرے پر سفید دھبوں سے نجات کا علاج

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

اپنے چہرے کو روزانہ کسی اچھے کلینزر یا فیس واش سے دھوئے۔ اگر کوئی پراڈکٹ آپ کی جلد کو پریشان کر رہا ہے تو اس کا استعمال بند کر دیں۔

سفید دھبوں کی صورت میں آپ ہفتے میں 2 سے 3 بار اپنی جلد کو رگڑ سکتے ہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ آپ کو اپنی جلد کو زیادہ ایکسفولیٹ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

نہاتے وقت آپ اپنے چہرے پر گرم پانی کا بھانپ لے سکتے ہیں۔

تیل پر مبنی مصنوعات کا استعمال آپ کی جلد کے لیے اچھا نہیں ہے، ان سے پرہیز کریں۔

آپ ان سخت دانوں پر ناریل کا تیل لگا سکتے ہیں۔ ناریل کا تیل انہیں نرم کر دے گا، جس سے وہ آسانی سے نکل جائیں گے جب آپ ایکسفولیئٹ کریں گے۔

ایلوویرا ان دانوں پر بھی فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ ایلو ویرا جیل روزانہ چہرے پر لگائیں۔ اس کی اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات چہرے سے ان دھبوں کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوں گی۔

اگر سفید دانے ہوں تو چہرے پر بالوں کو ہٹانے والی کسی بھی قسم کی مصنوعات کا استعمال نہ کریں۔

زیادہ نمک، چینی اور مسالہ دار کھانے سے پرہیز کریں۔

زیادہ خوشبو والی میک اپ مصنوعات اور کریمیں استعمال نہ کریں جب تک کہ یہ سفید دانے چہرے پر نہ ہوں۔

کم سے کم دھوپ میں نکلیں اور جب بھی باہر جائیں سن اسکرین ضرور لگائیں۔

دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button