بہارپٹنہ

بہار میں ہیئر ٹرانسپلانٹ کے 24 گھنٹے بعد موت: پولیس جوان کے سر میں اچانک درد اور سینے میں جلن ہونے لگی ۔ ہسپتال میں توڑا دم، 11 مئی کو طے تھی شادی

پٹنہ میں ایک پولیس اہلکار بال ٹرانسپلانٹ کے صرف 24 گھنٹے بعد ہی دم توڑ گیا۔ ہیئر ٹرانسپلانٹ کے بعد نوجوان اپنے کوارٹر چلا گیا۔ رات کے وقت اسے اچانک سر میں درد اور سینے میں جلن ہونے لگی۔ جب اس کی حالت خراب ہوئی تو ساتھی جوان اسے ہیئر ٹرانسپلانٹ سینٹر لے آئے۔ یہاں سے اسے دوسرے اسپتال لے جایا گیا جہاں علاج کے دوران جوان کی موت ہوگئی۔

بی ایس اے پی (بہار اسپیشل آرمڈ پولیس) میں تعینات منورنجن پاسوان (28) کی 11 مئی کو شادی ہونی تھی۔ اس کے سر کے اگلے بال جھڑ چکے تھے، اس لیے اس نے ہیئر ٹرانسپلانٹ کروایا۔ چھوٹے بھائی گوتم کمار (بہار پولیس میں سب انسپکٹر) نے بتایا کہ منورنجن کا علاج پٹنہ کے بورنگ روڈ پر ہیئر ٹرانسپلانٹ اینڈ سکن کیئر سنٹر میں چل رہا تھا۔

اس کے بالوں کی پیوند کاری 9 مارچ کو کی گئی تھی۔ اس کے بعد وہ شیخ پورہ واپس آگئے۔ رات میں اچانک سر میں شدید درد اور سینے میں جلن ہونے لگی تو ساتھی جوان اسے جلدی جلدی سکن کیئر سنٹر لے آیا۔ حالت نازک دیکھ کر اسکن کیئر سینٹر نے اسے روبن اسپتال میں داخل کرایا۔ لیکن جمعرات کی رات دیر گئے ان کی موت ہو گئی۔ کیئر سنٹر بند کرکے آپریٹر بھاگ گیا، واقعہ کے بعد اہل خانہ نے ہنگامہ آرائی شروع کردی۔ وہ اسکن کیئر سنٹر پر لاپرواہی کا الزام لگا رہے تھے۔ چھوٹے بھائی نے بتایا کہ بھائی کی موت کے بعد سکن کیئر سینٹر کے لوگوں کے فون بند ہیں۔ مرکز بھی بند ہے۔ اس معاملے کو لے کر ایس کے پوری تھانے میں تحریری شکایت دی گئی ہے۔ چھوٹے بھائی نے سکن کیئر سنٹر کے آپریٹر کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

متوفی جوان کی شادی 11 مئی کو ہونی تھی۔ متوفی کے بھائی گوتم نے بتایا کہ بھائی کی شادی 11 مئی کو ہونی تھی۔ اس کے لیے تمام تیاریاں مکمل کر لی گئی تھیں۔ پرنٹنگ کے لیےچ کارڈ بھی دیا تھا۔ بھائی پچھلے کئی دنوں سے کہہ رہے تھے کہ سامنے والے بال اڑ رہے ہیں اس لیے میں نے ہیئر ٹرانسپلانٹ کروانے کا فیصلہ کیا ہے۔

فیس قسطوں میں ادا کرنی تھی

متوفی کے بھائی نے بتایا کہ سکن کیئر سنٹر سے بالوں کی پیوند کاری کے 51 ہزار روپے فیس مقرر تھی۔ منورنجن نے ڈاؤن پیمنٹ کے طور پر 11,767 روپے کی آن لائن ادائیگی بھی کی تھی۔ ساتھ ہی 4000 روپے ماہانہ EMI کے طور پر دینا تھا۔ جانئے..

ہیئر ٹرانسپلانٹ کے 6 مضر اثرات

  1. الرجی کی دوا لینے والے مریضوں کو بھی ہیئر ٹرانسپلانٹ نہیں کروانا چاہیے۔ دراصل اس سرجری کے دوران کئی طرح کی پیچیدگیاں ہوتی ہیں اور مریض کو بے ہوشی کی دوا کے ساتھ زخم کو خشک کرنے کے لیے کئی دوائیں بھی دی جاتی ہیں۔ یہ ادویات الرجی میں مبتلا مریض کے لیے خطرناک ہو سکتی ہیں، اس لیے الرجی یا الرجی کی دوائی لینے والے افراد کو ہیئر ٹرانسپلانٹ نہیں کرانا چاہیے۔
  2. ذیابیطس کے شکار افراد کو بالوں کی پیوند کاری نہیں کرنی چاہیے۔ ہائی بی پی کے مریضوں کو بھی اس سے پرہیز کرنا چاہیے کیونکہ ان دونوں بیماریوں میں بے ہوشی دینا جان لیوا ثابت ہو سکتا ہے۔
  3. میٹابولک ڈس آرڈر کے مریض کو بھی ہیئر ٹرانسپلانٹ نہیں کرانا چاہیے، کیونکہ ہیئر گرافٹنگ کے دوران درپیش چیلنجز اس کے لیے خطرناک ثابت ہو سکتے ہیں۔ اس طریقہ کار میں مریض کو چھ سے سات گھنٹے تک بے ہوش رکھا جاتا ہے اور ایسی حالت میں اس مرض کے مریض کی جان کو خطرہ ہو سکتا ہے۔
  4. وہ مریض جن کے دل میں پیس میکر یا کوئی اور مصنوعی آلہ ہے، انہیں بھی بالوں کی پیوند کاری کا خطرہ مول لینے سے گریز کرنا چاہیے۔ اس آپریشن کے دوران دی جانے والی اینستھیزیا اور گرافٹنگ کا طریقہ کار دل کے مریضوں کے لیے جان لیوا ثابت ہو سکتا ہے۔
  5. ناتجربہ کار ڈاکٹر یا مقامی کلینک میں ہیئر ٹرانسپلانٹ کروانے سے گریز کریں۔ خیال رہے کہ ہیئر ٹرانسپلانٹ سرجری کرنے والے سرجن کے پاس کم از کم تین سال کا تجربہ ہونا چاہیے اور وہ اس شعبے کا ماہر ہونا چاہیے۔
  6. ہیئر ٹرانسپلانٹ کروانے سے پہلے، اس بات کو یقینی بنائیں کہ جس ہسپتال یا کلینک میں آپ ہیئر ٹرانسپلانٹ کروا رہے ہیں وہاں ماہر ڈاکٹر اور ایمرجنسی سروسز موجود ہیں۔ کہیں ڈاکٹر اپنے عملے سے ہیئر ٹرانسپلانٹ تو نہیں کروا رہے۔ OT میں تمام سہولیات کی مکمل تفصیلات طلب کریں اور اس کے بعد ہی ہیئر ٹرانسپلانٹ کروائیں۔ (ابھیشیک جھا، پروفیسر پٹنہ میڈیکل کالج)

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button