ارریہارولبانکابکسربھاگلپوربھوجپوربہاربیگوسراےپٹنہپورنیہتعلیم و روزگارجموئی

پہلی بار ریاست بھر میں D.El.Ed مشترکہ داخلہ امتحان، آج سے بھرے جائیں گے D.El.Ed کے لیے داخلہ امتحان فارم

بہار (قومی ترجمان) D.El.Ed کورس کے سیشن 2022-24 میں اندراج کے لیے D.El.Ed مشترکہ داخلہ امتحان 2022 کا فارم 27 جون سے بھرا جائے گا۔ سارا عمل آن لائن کیا جائے گا۔ امیدوار 17 جولائی تک امتحان کے لیے فارم بھر سکیں گے۔ بہار بورڈ نے فارم بھرنے کی تاریخ جاری کر دی ہے۔

🛑 داخلہ ٹیسٹ بھی صرف آن لائن یعنی کمپیوٹر سے لیا جائے گا۔ پہلی بار ڈی ایل ڈی کا داخلہ امتحان پوری ریاست میں ایک ساتھ لیا جائے گا۔ زیادہ درخواستوں کی صورت میں امتحان دو شفٹوں میں لیا جائے گا۔

🛑 ۔D.El.Ed داخلہ امتحان کے لیے درخواست بورڈ کی ویب سائٹ http://secondary.biharboardonline.com
پر آن لائن دیا جائے گا۔

🛑 درخواست دینے کا عمل دو مرحلوں میں ہوگی۔ پہلے مرحلے میں رجسٹریشن اور دوسرے مرحلے میں امتحانی فارم بھرے جائیں گے۔

🛑 درخواست کے ساتھ میٹرک، انٹر کا سرٹیفکیٹ، ذات کا سرٹیفکیٹ دینا ہوگا۔ فارم بھرنے کے بعد تمام امیدواروں کو یوزر آئی ڈی اور پاس ورڈ دیا جائے گا۔ اگر کسی طرح کی درخواست کوئی غلطی ہے تو طالب علم صرف یوزر آئی ڈی اور پاس ورڈ سے ہی اسے درست کر سکے گا۔ بورڈ کی جانب سے ہیلپ لائن نمبر 0612-2232074 بھی جاری کیا گیا ہے۔

🛑 امتحان 150 سوالات اور 450 نمبروں کا ہوگا : ڈی ایل ایڈ کا داخلہ امتحان یہ 450 نمبروں کا ہوگا۔ تمام سوالات آبجیکٹو ٹائپ ملٹی پل چوائس کے ہوں گے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق سوالات کی تعداد 150 ہوگی۔ ہر درست جواب کے لیے تین نمبر دیے جائیں گے جبکہ غلط جواب پر ایک نمبر کاٹا جائے گا۔

ایسے ہوں گے سوالات اور ان کے نمبرات

مضامین : جنرل ہندی-سوالات- 30-نمبر 90 | حساب-سوالات ،30-نمبر 90 | سائنس،سوالات 20، نمبر 60 | سماجی مطالعہ، سوالات، 20،نمبر 60 | جنرل انگریزی،سوالات، 25 نمبر 75 | منطقی اور تجزیاتی سوالات 25، نمبر 75 ۔کل نمبرات 450 ہوں گے ۔

معلومات کے مطابق D.El.Ed مشترکہ داخلہ امتحان 2022 کا انعقاد NCTE کے ذریعہ تسلیم شدہ سرکاری اور پرائیویٹ پرائمری سطح کے تربیتی اداروں میں سیشن 2022-24 کے ڈی ای ایل ایڈ کورس میں داخلہ لینے کے لیے کیا جا رہا ہے۔ اس کے لیے درخواست فارم کمیٹی کی جانب سے 27 جون سے 17 جولائی تک بھرے جائیں گے۔

27 جون سے 19 جولائی تک آن لائن درخواست فارم کے ساتھ درخواست کی فیس بھی جمع کرائی جاسکتی ہے۔ امتحانی فارم محکمہ کی ویب سائٹ پر پُر کیا جائے گا۔ بورڈ ڈی ایل ایڈ مشترکہ داخلہ امتحان کے لیے درخواست فارم بھرنے کے لیے امیدوار کا 12ویں/ انٹرمیڈیٹ 50% نمبروں کے ساتھ پاس ہونا ضروری ہے۔ یا اس کے مساوی امتحان پاس کیا جائے۔ دوسری طرف، ایس سی ایس ٹی اور مختلف طور پر معذور طلباء کے پاس فیصد میں 5 فیصد کی چھوٹ دی جائے گی۔

🛑 داخلہ امتحان پاس کرنے کے یہ ہیں اصول :

🛑 انٹر میں کم از کم 50 فیصد نمبروں کے ساتھ پاس ہوں ۔درج فہرست ذاتوں اور درج فہرست قبائل اور معذور زمرے سے تعلق رکھنے والے امیدواروں کے لیے کم از کم نمبروں میں پانچ فیصد کی رعایت ہے۔

🛑 امیدوار کی عمر کی حد یکم جنوری 2022 کو 17 سال ہونی چاہیے

🛑 درخواست کے ساتھ میٹرک، انٹر سرٹیفکیٹ اپ لوڈ کرنا ہوگا

🛑 درخواستوں کی تعداد زیادہ ہونے کی صورت میں امتحان دو شفٹوں میں لیا جا سکتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button