تعلیم و روزگارسرکاری ملازمت

ہندوستانی بحریہ میں ملازمت کے مواقع: 1531, Tradesman Skill کی آسامیاں ، درخواست کے لیے نہیں لی جائے گی فیس ۔ اہل امیدوار 20 مارچ تک کر سکتے ہیں اپلائی

ہندوستانی بحریہ میں Tradesman Skills کی 1531 آسامیاں خالی ہیں۔ ان آسامیوں پر ملازمت کے خواہشمند امیدوار 20 مارچ 2022 تک سرکاری ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔

تعلیمی قابلیت: امیدواروں کو تسلیم شدہ ادارے سے دسویں پاس ہونا چاہیے۔ آئی ٹی آئی کی ڈگری بھی ہونی چاہیے۔ انگریزی زبان کا علم بھی ضروری ہے۔

تنخواہ: منتخب امیدواروں کو پے میٹرکس لیول 2 کے مطابق ماہانہ تنخواہ دی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

عمر کی حد: عام زمرے کے امیدواروں کی عمر 18 سے 25 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔ محفوظ زمرے کے امیدواروں کو حکومتی قوانین کے مطابق عمر میں چھوٹ دی جائے گی۔

محفوظ زمرہ کے امیدواروں کو حکومتی قوانین کے مطابق عمر میں رعایت دی جائے گی

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

درخواست کی فیس: ان آسامیوں کے لیے امیدواروں سے کسی قسم کی درخواست کی فیس نہیں لی جائے گی۔ امتحان: بھرتی کا امتحان 100 نمبروں کا ہوگا۔ جنرل انٹیلی جنس اینڈ ریزننگ سے 10 نمبروں کے سوالات، عددی، جنرل انگلش، 20 نمبر کے سوالات جنرل آگاہی سے، 50 نمبر کے سوالات متعلقہ ٹریڈ سے ہوں گے۔ انتخاب کا عمل: انتخاب میرٹ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

درخواست کیسے کریں: ان آسامیوں پر کام کرنے کے خواہشمند امیدوار سرکاری ویب سائٹ https://www.joinindiannavy.gov.in/ کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button