اتر پردیش

ڈھائی فٹ کے عظیم منصوری بنے دولہے راجا ، ہاپوڑ سے دلہن لانے کے لیے بارات روانہ

آج شاملی کے ڈھائی فٹ کے (30 انچ) عظیم منصوری کی شادی ہے۔ اس نے اپنی گاڑی کو پھولوں سے سجایا ہے۔ تیار ہو کر وہ ہاپوڑ کی تین فٹ دلہن بشریٰ کو لانے کے لیے روانہ ہو گیا ہے۔

شاملی : کیرانہ کے 2.5 فٹ (30 انچ) عظیم منصوری بدھ کو دولہا بن گئے ہیں۔ وہ ہاپوڑ کی تین فٹ دلہن بشریٰ کو لانے کے لیے روانہ ہوئے ہیں۔

دراصل کیرانہ کے محلہ جوڑوا کوان کے رہنے والے عظیم منصوری کی شادی میں ان کا ڈھائی فٹ (30 انچ) قد رکاوٹیں پیدا کر رہا تھا۔ عظیم منصوری سال 2019 سے شادی کی درخواست پر کئی بار تھانوں کے چکر بھی لگا چکا ہے۔ سوشل میڈیا پر سرخیوں میں آنے کے بعد ان کا رشتہ اپریل 2021 میں ہاپوڑ کے محلہ مجید پورہ کی رہائشی بشریٰ سے طے پایا۔ عظیم منصوری کی شادی آج ہے۔ اس حوالے سے اہل خانہ میں کافی جوش و خروش پایا جاتا ہے۔ عظیم منصوری جلوس کے ساتھ ہاپوڑ روانہ ہو گئے ہیں۔

وزیراعظم اور وزیراعلیٰ کو مدعو نہ کرنے کا دکھ ہے : عظیم منصوری نے جلوس کی سیر کے دوران میڈیا سے گفتگو کی۔ اس دوران انہوں نے ای ٹی وی انڈیا کو بتایا کہ ان کی خواہش تھی کہ ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی، وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ، سابق وزیر اعلی اکھلیش یادو اور ان کی اہلیہ ڈمپل بھابھی اور دیگر مشہور شخصیات جلوس میں شرکت کریں۔ لیکن، اس کی خواہش ادھوری ہی رہی۔ عظیم منصوری نے بھاری دل کے ساتھ کہا کہ وہ ان مشہور شخصیات کو مدعو نہیں کر سکتے۔ لیکن، مستقبل میں اس سے ملاقات کریں گے

شادی کی تاریخ تبدیل کریں تاکہ کوئی رکاوٹ نہ آئے: عظیم منصوری کے دادا حاجی سلیم احمد منصوری اور چچا نوشاد علی منصوری بتاتے ہیں کہ نکاح کے لیے 7 نومبر کی تاریخ مقرر کی گئی تھی۔ اس کے بعد عظیم منصوری پھر سے سرخیوں میں آگئے۔ اس کے پیش نظر کوئی خلل نہ پڑے اس لیے شادی کی تاریخ بدل دی گئی۔ جلوس میں کسی خاص شخصیت نے شرکت نہیں کی۔ بلکہ خاندان کے تقریباً 20 لوگ جا رہے ہیں۔

اب عظیم مٹھائی لے کر پولیس کے پاس جائے گا: بارات لے جانے سے قبل گفتگو کرتے ہوئے عظیم منصوری نے کہا کہ شادی کے بعد وہ اپنی اہلیہ بشریٰ اور اہل خانہ کے ساتھ خوشی سے زندگی گزاریں گے۔ انہوں نے کہا کہ پولیس انتظامیہ نے بھی شادی کے لیے ان کی مدد کی ہے۔ شادی کی تقریب ختم ہونے کے بعد وہ پولیس اور افسران کو مٹھائی لے کر ان کا شکریہ ادا کریں گے۔ عظیم منصوری نے کہا کہ وہ اپنی دلہن کو ہنی مون پر نہیں لے جائیں گے۔ بلکہ مکہ شریف جا کر عبادت کریں گے اور اہل خانہ میں خوشی کی تمنا کریں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button