بہارجرائم و حادثاتمظفر پور

مظفر پور میں ٹرین سے گر کر مہاراشٹر کے شخص کی موت، بیوی بھی ساتھ تھی

مظفر پور کے آم گولا پل کے قریب ٹرین سے گر کر مہاراشٹر کے ایک شخص کی دردناک انداز میں موت ہو گئی۔ موصولہ اطلاع کے مطابق وہ اپنی بیوی کے ساتھ کلیان جنکشن سے مہاراشٹر کے جے نگر جنکشن جا رہے تھے۔ اس دوران وہ اچانک ٹرین سے نیچے گر گیا جس کی وجہ سے وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ مرنے والے شخص کی شناخت 37 سالہ شیو نارائن رام ولاس یادو کے طور پر کی گئی ہے جو مہاراشٹر کے بھیونڈی تھانے کے کھونی گاؤں کا رہنے والا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

جی آر پی موقع پر پہنچ گئی۔

واقعہ کی اطلاع مظفر پور جی آر پی کو دی گئی۔ اطلاع ملنے پر جی آر پی جمعدار راکیش کمار روشن دلبل کے ساتھ موقع پر پہنچ گئے اور لاش کو اپنے قبضے میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے ایس کے ایم سی ایچ بھیجنے کی کوشش کی جارہی ہے۔

پون ایکسپریس سے گرا۔

اس معاملے میں جی آر پی جمعدار راکیش کمار روشن نے بتایا کہ متوفی سے آدھار کارڈ اور ٹرین کا ٹکٹ ملا ہے۔ تفتیش کے دوران پتہ چلا کہ وہ اپنی بیوی جگترن دیوی کے ساتھ مہاراشٹر کے کلیان جنکشن سے پون ایکسپریس سے جے نگر جا رہا تھا۔ اور مظفر پور جنکشن سے ٹرین کھلنے کے بعد وہ ٹرین سے گر گیا۔ وہیں متوفی کی بیوی سمستی پور گئی تھی۔ وہاں سے اس کی بیوی نے سمستی پور آر پی ایف سے شکایت کی۔

جس کے بعد کنٹرول روم کو اطلاع دی گئی۔ کنٹرول روم سے اطلاع ملنے کے بعد جی آر پی کی ٹیم موقع پر پہنچ گئی۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ متوفی کی اہلیہ اور رشتہ داروں کی آمد کے بعد لاش کو پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا جائے گا۔ اور ان کی اہلیہ کا بیان قلمبند کر کے مزید کارروائی کی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button