اہم خبریںجرائم و حادثاتدہلیمدھیہ پردیش

’جے شری رام‘ کے نعرے زبردستی لگوائے گئے: بھوپال میں 2 لوگوں نے نوجوان کو بے رحمی سے پیٹا ، وہ ہاتھ جوڑتا رہا، اور وہ تھپڑ مارتے رہے،دیکھیں ویڈیو

بھوپال میں ایک بار پھر رام کے نام پر غنڈہ گردی کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ جہاں دو نوجوانوں نے زبردستی ایک نوجوان کو جے شری رام کا نعرہ لگوایا اور اس کی پٹائی بھی کی۔ اس کی ویڈیو بھی منظر عام پر آگئی ہے۔

یہ واقعہ بھوپال کے نشاط پورہ علاقے میں 14 مارچ کو پیش آیا۔ ویڈیو میں دو لوگ نوجوانوں کو جے شری رام کا نعرہ لگانے کے لیے آمادہ کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ اسے بے رحمی سے مارتا بھی نظر آتا ہے۔ نوجوان نعرے بھی لگا رہا ہے پھر بھی ملزم اسے مارتا رہا۔ وہ اسے مسلسل تھپڑ مارتا رہا۔ اس دوران متاثرہ لڑکا روتا رہا فریاد کرتا رہا ، اس کے باوجود ملزم اسے مارتا رہا۔ ملزم نے اس کی ویڈیو بھی بنائی۔ پولیس نے ویڈیو کی بنیاد پر ملزم کی شناخت کر لی ہے۔

جس کے ساتھ زیادتی کی گئی ہے اس کا نام سریندر بتایا گیا ہے۔ اس کی شکایت پر پولیس نے ملزم کے خلاف حملہ سمیت دیگر دفعات کے تحت مقدمہ درج کر لیا ہے۔ نشاط پورہ پولیس اسٹیشن کے انچارج مہندر سنگھ چوہان نے بتایا کہ پولیس کو سوشل میڈیا کے ذریعے ایک ویڈیو ملا ہے۔

View this post on Instagram

A post shared by Asjad Rahi (@qaumitarjuman)

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

جس میں دو نوجوان ایک نوجوان کی پٹائی کر رہے ہیں۔ ان پر جے شری رام کے نعرے لگائے جارہے ہیں۔ ٹی آئی نے کہا کہ پولیس نے نوجوانوں پر حملہ کرنے والوں کی شناخت وجے سونوالے اور ریتک جاٹو کے طور پر کی ہے۔ پولیس کی پوچھ گچھ کے دوران دونوں نے نوجوانوں پر حملہ کرنے کا اعتراف بھی کیا ہے۔

حوالہ : روزنامہ بھاسکر

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی ، فلمی دنیا، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button