سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

جم جائے بنا کم ہوگا وزن ،گھٹے گی پیٹ کی چربی ، صبح اٹھ کر کریں یہ 5 آسان کام

اگر آپ پھولے ہوئے پیٹ اور بڑھتی ہوئی چربی سے پریشان ہیں اور اسے جلد از جلد کم کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لیے آپ کو جم جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ کیونکہ جم نہ جا کر بھی آپ وزن کم کر سکتے ہیں۔

اس کے لیے آپ کو نہ تو مہنگے پروجیکٹ خریدنے کی ضرورت ہے اور نہ ہی مشکل ورزشیں یا یوگا کرنے کی ضرورت ہے۔ بلکہ اپنے معمولات میں ہلکی پھلکی تبدیلیاں لا کر آپ چند دنوں میں اپنے وزن کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ کئی مطالعات میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ موٹاپا کینسر، ذیابیطس، دل کی بیماریوں وغیرہ کا خطرہ بڑھاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

ایسی صورتحال میں یہ ضروری ہے کہ آپ صحت مند معمولات پر عمل کرتے ہوئے موٹاپے کی گرفت سے دور رہیں اور صحت مند زندگی گزاریں۔ صبح کے وقت کیے جانے والے یہ آسان کام نہ صرف آپ کو بڑھتے ہوئے وزن کے بوجھ سے بچائیں گے بلکہ آپ کو دن بھر متحرک اور توانا بھی رکھیں گے۔ یہاں جانیں وہ کون سی چیزیں ہیں جن کو کرکے آپ بغیر کسی محنت کے وزن کم کرسکتے ہیں۔

جم میں گئے بغیر اس طرح وزن کم کریں /Home Remedies

صبح سویرے پانی پی لیں۔

صبح نہار منہ دو گلاس پانی پئیں، ہو سکے تو ایک گلاس گرم پانی پی لیں۔ اس سے آپ کی کیلوریز اور چربی تیزی سے پگھل جائے گی۔ اس کے علاوہ آپ کا جسم ہائیڈریٹ بھی رہے گا۔ بہت جلد جسم کی اضافی چربی سے مل جائے گی نجات ۔

ہائی پروٹین والا ناشتہ ناشتے میں زیادہ پروٹین والی غذائیں لیں۔

جیسے انڈے اور دودھ۔ کئی تحقیقوں میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ زیادہ پروٹین والی غذا کھانے سے آپ کو زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی۔ اس کے ساتھ ساتھ یہ بھی یاد رکھیں کہ ناشتہ کم نہیں بلکہ بھرپیٹ ہونا چاہیے۔

تھوڑی سی سورج کی روشنی بھی ہے ضروری۔

سائنسدانوں کا خیال ہے کہ جسم میں وٹامن ڈی کی سطح وزن پر بھی اثر انداز ہوتی ہے۔ یہ دیکھا گیا ہے کہ وٹامن ڈی بڑھتے ہوئے وزن کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس لیے صبح کے وقت سورج کی روشنی کی ایک خوراک بھی لیں۔

مراقبہ کیا کریں

وزن کم کرنے کے لیے انتہائی مشکل ورزش اور یوگا کرنے کے بجائے روزانہ صبح مراقبہ کرنے کی عادت ڈالیں۔ اس سے آہستہ آہستہ لیکن آپ کے زن میں فرق نظر آنے لگے گا۔ نہ صرف آپ کے وزن پر بلکہ اس کا آپ کی جلد اور دماغی صحت پر بھی مثبت اثر پڑے گا۔

(اعلان دستبرداری: یہاں دی گئی معلومات گھریلو علاج اور عام عقائد پر مبنی ہیں۔ اسے اپنانے سے پہلے، براہ کرم طبی مشورہ لیں۔ قومی ترجمان ان نسخوں کی توثیق نہیں کرتا ہے۔)

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button