اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںپٹنہتعلیم و روزگار

بہار میں بغیر تحریری امتحان کے ملے گی سرکاری نوکری، بس انٹرویو دیں اور نوکری پائیں، تنخواہ 41000، جانیں مکمل تفصیلات

بہار (قومی ترجمان) اگر آپ بہار میں ہیں اور سرکاری نوکری کی تلاش میں ہیں تو یہ خبر آپ کو خوش کر دے گی کیونکہ ان دنوں بہار حکومت کی اسٹیٹ ہیلتھ سوسائٹی میں بمپر آسامیاں سامنے آئی ہیں ، اب آپ بنا کسی تحریری امتحان میں بیٹھے محکمہ صحت میں نوکری حاصل کر سکتے ہیں۔ وہ بھی اچھی تنخواہ کے ساتھ

بتاتے چلیں کہ اسٹیٹ ہیلتھ سوسائٹی بہار نے مائیکرو بایولوجسٹ اور لیب ٹیکنیشن کی آسامیوں کے لیے فہرست جاری کی ہیں۔لہذا ان آسامیوں کے لیے دلچسپی رکھنے والے امیدوار اسٹیٹ ہیلتھ سوسائٹی بہار کی سرکاری ویب سائٹ statehealthsocietybihar.org پر جا کر انٹرویو کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

اطلاعات کے مطابق ان آسامیوں پر بھرتی کے لیے نوٹیفکیشن بھی جاری کر دیا گیا ہے، نوٹیفکیشن کے مطابق ان آسامیوں کے لیے صرف آن لائن درخواستیں دی جا سکیں گی، درخواست دینے کے بعد امیدوار 22 اور 23 دسمبر 2021 کو امتحانات میں حاضر ہو سکتے ہیں۔ طے شدہ واک ان انٹرویو، اگر امیدوار انٹرویو میں کامیاب ہوتا ہے تو حتمی انتخاب کیا جائے گا۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ان آسامیوں پر امیدواروں کو اچھی تنخواہ دی جائے گی، اگر ہم مائیکرو بایولوجسٹ (EQA/TRL) کی پوسٹ کی بات کریں تو یہ 41000 روپے، مائیکرو بایولوجسٹ-C اور DST کے لیے بھی 41000 روپے ہوں گے۔ سینئر لیب ٹیکنیشن NTEP کا عہدہ منتخب کیا گیا، اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ کو 19000 روپے تنخواہ ملے گی۔

اہلیت: ان آسامیوں کے لیے درخواست دینے کے لیے، امیدواروں کو مائیکرو بیالوجی میں ایم ڈی مائیکرو بایولوجی (EQA/TRL) یا میڈیکل مائیکرو بیالوجی/ اپلائیڈ مائیکرو بیالوجی/ جنرل مائیکرو بایولوجی میں پی ایچ ڈی یا میڈیکل مائیکرو بیالوجی میں ایم ایس سی/ اپلائیڈ مائکرو بایولوجی میں ایم ایس سی/ جنرل ہونا ضروری ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button