اہم خبریںطب و صحت

اگر بال وقت سے پہلے سفید ہو رہے ہیں تو گڑ میں ملا کر کھائیں یہ چیزیں

بالوں کی نشوونما، ان کا گرنا، آہستہ بڑھنا، بالوں سے متعلق کوئی بھی مسئلہ تناؤ کا سبب بن جاتا ہے۔ اس سے چھٹکارا پانے کے لیے مہنگی مصنوعات اور نئے علاج لینے کی کوششیں شروع ہو جاتی ہیں۔بالخصوص اگر وقت سے پہلے بال سفید ہونا شروع ہو جائیں تو سمجھ لیں کہ اس سے بڑا کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ایسے میں نئے آپشن تلاش کرنے سے پہلے کچھ پرانے ٹوٹکے آزمائیں۔خاص طور پر گڑ کی ترکیب۔ ویسے تو گڑ نزلہ اور کھانسی جیسے کئی مسائل میں آرام دیتا ہے۔بالوں کے معاملے میں بھی اگر گڑ کو صحیح طریقے سے ملا کر کھایا جائے تو یہ بالوں کو سیاہ رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔

گڑ اور میتھی کے بیج

میتھی کے بیج ویسے بھی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔اگر آپ اسے گڑ کے ساتھ استعمال کریں تو اس کے فوائد دوگنا ہو جاتے ہیں۔اس نسخہ کو مکمل کرنے کے لیے کسی خاص کوشش کی ضرورت نہیں ہے۔آپ صرف میتھی کے بیجوں کا پاؤڈر بنا کر رکھ لیں۔ بس یہ اصول بنالیں کہ آپ کو ہر صبح میتھی کا پاؤڈر معیاری چیز کے ساتھ استعمال کرنا ہوگا۔یہ نسخہ کچھ دنوں تک باقاعدگی سے استعمال کریں۔ میتھی کے بیج بھی بالوں کو بہت مضبوط بناتے ہیں اور ان کی نشوونما میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔گڑ اور میتھی کے بیج آپ کے بالوں کو وقت سے پہلے سفید نہیں ہونے دیتے۔

میتھی کو اس طرح بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

• میتھی کے بیجوں کو اور بھی کئی طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ بالوں کے لیے میتھی کے بیج کھانے کے علاوہ اسے مختلف طریقوں سے لگانا بھی فائدہ مند ہے۔

• اگر آپ کا اثر گرم ہے اور زیادہ میتھی کے دانے آپ کو نقصان پہنچاتے ہیں تو میتھی کے بیجوں کا پانی رکھیں۔ اس کے لیے یا تو رات کو ہی میتھی کے دانے پگھلائیں یا میتھی کے دانے کو ابال کر پانی بنا لیں۔ اس پانی سے بالوں کو دھو کر دس منٹ تک لگا رہنے دیں۔ دس منٹ بعد بالوں کو سادہ پانی سے دھو لیں۔

• اگر آپ کو میتھی کے بیجوں سے کوئی مسئلہ نہیں ہے تو رات کو بھگوئے ہوئے میتھی کے بیجوں کا پیسٹ بنالیں۔ اس سے بالوں کو بھی نئی زندگی ملے گی۔

• ناریل کے تیل میں میتھی کا پاؤڈر شامل کریں۔ اس تیل کو خوب گرم کریں۔ جب تیل ٹھنڈا ہو جائے تو اس کی جڑوں میں مالش کریں۔خشکی کو کم کرنے کے لیے یہ ایک موثر علاج ہے۔ اور بال بھی مضبوط ہوں گے۔

• میتھی کے بیج بھی لیموں کے ساتھ ایسا ہی اثر دکھاتے ہیں۔ ان دونوں کا پیسٹ لگانے سے بالوں میں نئی چمک آتی ہے اور سر کی جلد بھی صحت مند رہتی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button