اتر پردیشاہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںدہلیطب و صحتعالمی خبریںمشرقی بنگالمہاراشٹرا ،ممبئی

آج کی اہم خبریں / 05/ 01/ 2022 / یکم  جمادہ الثانی 1443ھ




سپریم کورٹ میں NEET -PG میں EWS  کوٹہ معاملے میں سماعت آج

نئی دہلی (قومی ترجمان) سپریم کورٹ بدھ کو NEET-PG میں EWS کوٹہ کیس کی سماعت کرے گا۔ مرکزی حکومت کی درخواست پر چیف جسٹس نے سماعت کے لیے تین رکنی بینچ تشکیل دیا ہے۔ جانکاری کے مطابق جسٹس ڈی وائی چندرچوڑ، جسٹس سوریہ کانت اور جسٹس اے ایس بوپنا کی بنچ اس معاملے کی سماعت کرے گی۔ دراصل، مرکزی حکومت کی جانب سے سالیسٹر جنرل تشار مہتا نے کہا تھا کہ اس معاملے کی سماعت کے لیے ایک بنچ تشکیل دی جانی چاہیے۔ اس سے قبل پیر کو جسٹس ڈی وائی چندر چوڑ نے کہا تھا کہ وہ سی جے آئی سے بات کریں گے اور جلد ہی اس معاملے کی سماعت کرنے کی کوشش کریں گے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اترپردیش میں کلاس 10 تک کے تمام اسکول 14 جنوری تک بند،نائٹ کرفیو کے اوقات میں تبدیلی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کورونا کے خطرے کے پیش نظر دسویں جماعت تک کے تمام سرکاری اور پرائیویٹ سکول 14 جنوری تک بند کر دیے گئے۔ یوگی آدتیہ ناتھ حکومت نے بھی یہ فیصلہ لیا ہے کہ یوپی کے جن اضلاع میں کورونا کے صرف 1000 ایکٹیو کیسز ہو جائیں گے، وہاں سینما، جم، سپا، بینکوئٹ ہال، ریسٹورنٹ صرف 50 فیصد کی گنجائش سے چلائے جا سکیں گے۔یوپی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے درمیان سرکاری اور نجی اسکولوں کو 14 جنوری تک بند کر دیا گیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی رات کے کرفیو کا وقت بھی بڑھا دیا گیا ہے۔ یوپی میں کورونا کے پیش نظر نائٹ کرفیو اب 6 جنوری سے رات 10 بجے سے صبح 6 بجے تک رہے گا۔ اس سے قبل یہ رات گیارہ بجے سے لاگو ہوتا تھا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بلی بائی ایپ معاملہ: بنگلور کی طالبہ کے بعد اتراکھنڈ سے خاتون گرفتار

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بلی بائی ایپ معاملے میں دو ملزمین کو گرفتار کیا گیا ہے۔ بنگلور سے ممبئی لائے ہوئے انجینئرنگ کے طالب علم وشال جھا کے بعد اتراکھنڈ کی نوجوان خاتون شویتا سنگھ کو گرفتار کیا گیا ہے۔ گرفتاری کے بعد وشال جھا کو ممبئی کی عدالت میں پیش کیا گیا جہاں سے اسے 10 جنوری تک پولیس ریمانڈ پر بھیج دیا گیا ہے۔ بلی بائی ایپ کیس میں شویتا سنگھ پر مرکزی سرغنہ ہونے کا شبہ ہے۔ پولیس اس سے پوچھ گچھ کر رہی ہے۔ وشال جھا شویتا کے ساتھ مسلسل رابطے میں تھے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ریاست ہوٹل کے کمروں کو ہلکے اور غیر علامات والے کورونا مریضوں کے لیے کووِڈ کیئر سینٹر بنائیں: مرکز

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک بھر میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے پیش نظر مرکزی حکومت نے ریاستوں سے کہا کہ وہ ہوٹل کے کمروں کو کووڈ کیئر سینٹر کے طور پر تیار کریں تاکہ ہلکے اور بغیر علامات والے کورونا مریضوں کی دیکھ بھال کی جاسکے۔ مرکزی وزارت صحت میں ایڈیشنل سکریٹری آرتی آہوجا نے ریاستوں کو خط لکھا ہے اور کہا ہے کہ وہ ہوٹل کے کمرے اور اسی طرح کی دیگر رہائش کو کووڈ کیئر سینٹرز کے طور پر تیار کریں تاکہ ہلکے یا غیر علامات والے کیسوں کی دیکھ بھال کی جا سکے اور ان سب کو کووڈ ہسپتالوں سے منسلک کیا جائے
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ممبئی میں تمام بین الاقوامی مسافروں کے لیے RT-PCR کوویڈ ٹیسٹ لازمی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ممبئی آنے والے تمام بین الاقوامی مسافروں کو RT-PCR کووڈ ٹیسٹ کرانا ہوگا۔ یہ بات منگل کی رات جاری کردہ نئی رہنما خطوط میں کہی گئی ہے۔ مہاراشٹر میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا وائرس کے انفیکشن کے 18,000 سے زیادہ نئے کیس رپورٹ ہوئے جو پیر کے مقابلے میں 50 فیصد زیادہ ہے۔ گزشتہ روز ممبئی میں درج مقدمات میں 34 فیصد کا اضافہ ہوا۔ منگل کو ممبئی میں 10,086 نئے کیس درج کیے گئے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

فرانس میں ملا کورونا کا ایک اور ویریئنٹ ‘IHU’، اومیکران سے بھی زیادہ متعدی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کورونا وائرس  کے اومیکران ویریئنٹ سے پریشان دنیا کیلئے ایک اور بری خبر ہے ۔ فرانس  میں سائنسدانوں کو کورونا وائرس کا ایک نیا ویریئنٹ ملا ہے جو اومیکران سے بھی زیادہ متعدی ہے ۔ یہ ویریئنٹ زیادہ میوٹیڈ ہے اور اس کا نام آئی ایچ یو ہے ۔ اس B.1.640.2 ویریئنٹ کو آئی ایچ یو میڈیٹیرینس انفیکشن کے سائنسدانوں نے تلاش کیا ہے ۔ ریسرچ کرنے والوں نے کہا کہ اس ویریئنٹ میں 46 میوٹیشن ہیں ، جو اومیکران سے بھی زیادہ ہے ۔سائنسدانوں نے کہا کہ آئی ایچ یو ویریئنٹ ویکسین اور انفیکشن کو لے کر زیادہ مزاحم ہے ۔ یہی نہیں اس آئی ایچ یو ویریئنٹ کے کم سے کم 12 معاملات مارسیل لیس کے پاس درج کئے گئے ہیں ۔ یہاں سے لوگ افریقہ کے کیمرون گئے تھے ۔ یہ نیا ویریئنٹ ایسے وقت پر ملا ہے جب دنیا کے زیادہ تر حصوں میں کورونا کا اومیکران ویریئنٹ پھیلا ہوا ہے ۔ حالانکہ اب آئی ایچ یو ویریئنٹ کے پھیلنے کا خطرہ منڈلا رہا ہے ۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پچھلی حکومتوں نے شمال مشرقی خطے کو نظر انداز کیا: وزیراعظم

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ مرکز کی سابقہ کانگریس کی قیادت والی ترقی پسند اتحاد( یو پی اے) حکومت نے منی پور سمیت شمال مشرقی خطے کو نظر انداز کرنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی۔مودی نے ہاپتا کانگجیبنگ میں 4800 کروڑ روپے سے زیادہ کی لاگت والی 22 ترقیاتی پروجیکٹوں کا رسمی افتتاح  اور سنگھ بنیاد رکھنے کے بعد اپنے خطاب میں کہا کہ پچھلی حکومت نے منی پور کو اپنے حال پر چھوڑ دیا تھا۔ تب دہلی میں بیٹھے لوگ سوچتے تھے کہ اتنی دور تک کون جائےگا۔ میں وزیراعظم بننے کے بعد دہلی کو آپ کے دروازے تک لے آیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

چین کی بڑھتی دراندازی پر مودی کی خاموشی حیران کن

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے منگل کو کہا کہ چین بھارتی سرحد کے قریب مسلسل سرگرمیاں بڑھا رہا ہے۔ اس نے پینگونگ لیک پر گزشتہ دومہینے کے دوران پل کی تعمیر کی اور یہ تعمیراتی کام لائن آف ایکچوئل کنٹرول  کے بالکل قریب کیا ہے۔انہوں نے کہا کہ چین جس طرح ہمارے لیے وارننگ بن رہا ہے، اس کا جواب دیا جانا چاہیے، لیکن حیران کن بات یہ ہے کہ ملکی سلامتی سے جڑے اس معاملے پر وزیراعظم حیران کن طور پر خاموش ہیں۔راہل گاندھی نے کہا، ‘وزیراعظم کی خاموشی غیر معمولی ہے۔ ہماری سرزمین، ہمارے لوگ، ہماری سرحدیں زیادہ تحفظ کی مستحق ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کرونا اور اومیکرون کے بڑھتے کیسز کے درمیان کرناٹک میں ویک اینڈ کرفیو نافذ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بھارت میں کورونا کیسز تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ ساتھ ہی، Omicron کے بڑھتے ہوئے کیسز نے بھی تشویش میں اضافہ کر دیا ہے۔ کرناٹک میں پچھلے 24 گھنٹوں میں اومیکرون کے 147 معاملے درج کیے گئے ہیں۔ بڑھتے ہوئے کورونا کیسز کے پیش نظر جمعہ سے ویک اینڈ کرفیو نافذ کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔ اس کے ساتھ رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک نائٹ کرفیو بھی نافذ کر دیا گیا ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں کووڈ-19 کے 2,479 نئے کیسز سامنے آنے کے ساتھ ہی متاثرین کی کل تعداد بڑھ کر 30,13,326 ہو گئی، جب کہ مزید چار مریضوں کی موت سے مرنے والوں کی تعداد 38,355 تک پہنچ گئی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی کے بڑے پرائیویٹ اسپتالوں کو کووڈ کے مریضوں کے لیے 40 فیصد بستر ریزرو کرنے ہوں گے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی میں بڑھتے ہوئے کورونا کیسز کے پیش نظر کیجریوال حکومت نے شہر کے پرائیویٹ اسپتالوں اور نرسنگ ہومز میں کورونا مریضوں کے علاج کے لیے بیڈ ریزرو کرنے کی ہدایات دی ہیں۔ حکومت کی طرف سے جاری کردہ حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ دہلی میں کام کرنے والے تمام پرائیویٹ اسپتالوں یا نرسنگ ہومز، جن کی کل گنجائش 50 یا اس سے زیادہ ہے، کو اپنے بستروں کا کم از کم 40 فیصد کورونا کے علاج کے لیے محفوظ رکھنا چاہیے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ہر ایک کو 40 فیصد نارمل بیڈز اور 40 فیصد آئی سی یو بیڈز بھی کورونا کے مریضوں کے لیے ریزرو کرنے ہوں گے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ماب لنچنگ : بھیڑ بنی حیوان، لکڑی کاٹنے کے الزام میں پہلے کی پٹائی ، پھر زندہ جلایا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جھارکھنڈ کے سمڈیگا ضلع سے بڑی خبر آرہی ہے ۔ دراصل سمڈیگا کے کولیبرا تھانہ علاقہ کے بیسراجارا بازار کے نزدیک ماب لنچنگ کا معاملہ سامنے آیا ہے ، جہاں مقامی لوگوں نے سنجو پردھان نام کے شخص کی پہلے تو جم کر پٹائی اور پھر زندہ جلا دیا ۔ ملی جانکاری کے مطابق کولیبرا تھانہ علاقہ کے تحت بندر چواں پنچایت کے بیسراجارا گاوں میں مقامی لوگوں نے لکڑی چوری کے الزام میں گاوں کے ہی سنجو پردھان نام کے شخص کو زندہ جلا کر مار ڈالا ۔بتایا جاتا ہے کہ منگل کو دوپہر تقریبا دو بجے  بیسرا جارا گاوں کے رہنے والے سنجو پردھا کو گھر سے نکال کر ٹھیٹھئی ٹانگر پرکھنڈ کے بمبل کیرا گاوں کے تقریبا دو سو سے ڈھائی سو لوگوں نے جنگل سے لکڑی کاٹنےکا الزام لگاکر پٹائی شروع کردی ۔ سنجو کو مار کھاتا دیکھ کر اس کی ماں اور بیوی سپنا دیوی و دیگر اہل خانہ نے اس کو چھوڑ دینے کی لگاتار فریاد کی ، لیکن لوگوں نے کسی کی نہیں سنی اور سنجو کی پٹائی کرتے رہے ۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

‘رنگ بدل رہے ایس پی کے بابوآ، آج کل وہ خواب بہت دیکھ رہے’: دیوبند میں سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ

واضح ہوکہ وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ منگل کی سہ پہر تقریباً 3 بجے دیوبند پہنچے۔  یہاں انہوں نے اے ٹی ایس کمانڈو ٹریننگ سینٹر کا سنگ بنیاد رکھا اور طلباء میں ٹیبلٹ اور موبائل فون تقسیم کیے اور فائر اسٹیشن کا افتتاح بھی کیا۔  اس دوران انہوں نے جلسہ عام سے خطاب بھی کیا، جس میں بچے، بوڑھے، جوان سبھی پہنچے۔انہوں نے کہا کہ سماج وادی پارٹی کے بابوآ بھی رنگ بدل رہے ہیں۔  ان کا کہنا ہے کہ ان کی حکومت ہوتی تو رام مندر بنوا دیتے، آج کل وہ بھی بہت سارے خواب دیکھ رہے ہیں۔  خواب میں آکر بھگوان بھی اُن پر لعنت بھیج رہے ہیں کہ جب وہ حکومت میں تھے تو کوسی کلا کا دنگا کروا رہے تھے، جواہر باغ قتل عام کروایا، مظفر نگر میں دنگے کروائے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

‘فوری طور پر جوائن کریں ڈیوٹی’: کورونا کے بڑھتے کیسز کے درمیان ایمس کے طبی عملے کی موسم سرما کی تعطیلات  منسوخ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کورونا وائرس کے معاملات میں زبردست اضافے کے پیش نظر آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز (ایمس) دہلی نے ڈاکٹروں اور طبی عملے کو فوری طور پر کام پر واپس آنے کو کہا ہے۔  ایمس اسپتال نے 5 جنوری سے 10 جنوری تک موسم سرما کی تعطیلات منسوخ کرنے کا اعلان کیا ہے۔  ایمس نے فیکلٹی ممبران پر زور دیا ہے کہ وہ فوری اثر سے ڈیوٹی پر واپس آجائیں۔  یہ فیصلہ اومیکرون اور کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کی وجہ سے لیا گیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ممبئی میں روزانہ 20 ہزار کیس آتے ہیں تو لگےگا لاک ڈاؤن: بی ایم سی کمشنر نے این ڈی ٹی وی کو بتایا

واضح ہوکہ ممبئی میں روزانہ کوویڈ کیسز 20,000 کا ہندسہ عبور کر رہے ہیں، شہر میں لاک ڈاؤن جیسے سخت قدم اٹھائے جا سکتے ہیں۔  یہ بات شہر کے شہری ادارے کے سربراہ (بی ایم سی کمشنر) اقبال سنگھ چہل نے این ڈی ٹی وی کو دیے گئے ایک انٹرویو میں کہی۔  انہوں نے کہا کہ روزانہ رپورٹ ہونے والے 80 فیصد کیسز اومیکرون کے ہیں۔
انہوں نے کہا کہ اس وقت شہر میں 30,000 بیڈ دستیاب ہیں۔  وزیر اعلیٰ سے لاک ڈاؤن پر بات ہوئی ہے۔  ہم فی الحال سخت اقدامات کے خلاف ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کوویڈ کے خوف سے دہلی میں نئی پابندیاں نافذ، لیکن بسیں، میٹرو پوری صلاحیت کے ساتھ چلیں گی

واضح ہوکہ قومی راجدھانی دہلی میں کوویڈ-19 اور اس کے نئے ویریئنٹ اومیکرون کے معاملات میں تیزی سے تشویش بڑھ گئی ہے۔  کوویڈ کے خوف کے درمیان دہلی میں نئی ​​پابندیاں لاگو کی جارہی ہیں۔  تاہم پبلک ٹرانسپورٹ بسیں اور میٹرو پوری صلاحیت کے ساتھ چلیں گی۔  حکومت نے لوگوں سے کہا ہے کہ گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ بسیں اور میٹرو 100 فیصد صلاحیت کے ساتھ چلیں گی لیکن سماجی دوری اور ماسک پہننے جیسے کوویڈ حفاظتی اصولوں پر سختی سے عمل کرنا ہوگا۔
دہلی کے نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے منگل کو ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ اب ہفتہ اور اتوار کو دہلی میں ویک اینڈ کرفیو رہے گا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ممبئی میں کورونا کے 10 ہزار سے زیادہ کیسز پائے گئے 89 فیصد میں کووڈ کی کوئی علامت نہیں ہے

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ممبئی میں کورونا کے معاملات میں بڑا اضافہ ہوا ہے منگل کو مہاراشٹر کی راجدھانی ممبئی میں 10860 نئے کورونا مریض پائے گئے ہیں جو پیر کے مقابلے میں 34 فیصد زیادہ ہے تاہم ان میں سے 89 فیصد کیسوں میں کوئی علامات نہیں پائی گئیں کل آنے والے نئے مریضوں میں سے 834 کو ہسپتال میں داخل کرانا پڑا ان میں سے 52 کو آکسیجن کی ضرورت ہے اس کے ساتھ ہی دو مریضوں کی موت بھی ہوئی ہے محکمہ صحت نے بھی کل 49661 کووڈ ٹیسٹ کیے ہیں آپ کو بتاتے چلیں کہ ممبئی میں بڑھتے ہوئے معاملات کے درمیان بی ایم سی کے میئر نے کہا ہے کہ اگر اومیکرون کا سونامی بھی آتا ہے تو ہم بھی اس کا سامنا کرنے کے لیے تیار ہیں مہاراشٹر کے 70 فیصد سے زیادہ معاملے ممبئی میں ہی پائے جا رہے ہیں ریاست میں سخت پابندیوں کے درمیان یہ کیسز بڑھ رہے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بھارتی فوجیوں نے وادی گلوان میں لہرایا ترنگا لوگوں نے کہا ہمیں اپنے فوجیوں پر فخر ہے

واضح ہو کہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سوشل میڈیا پر بہت سی وائرل چیزیں دیکھنے کو ملتی ہیں کبھی تصویریں وائرل ہوتی ہیں تو کبھی تصاویر حال ہی میں ایک تصویر سوشل میڈیا پر بہت تیزی سے وائرل ہوئی ہے اس تصویر کو دیکھنے کے بعد اہل وطن کے دلوں میں فوج کے لیے عزت بڑھ گئی سوشل میڈیا صارفین ان تصاویر پر خوب تبصرے کر رہے ہیں دراصل جو تصویریں وائرل ہو رہی ہیں وہ انڈین آرمی کی ہیں جو وادی گلوان میں موجود ہیں ںوائرل ہونے والی تصاویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ فوج کے جوان وادی گالوان میں جمع ہو کر تصویریں کھینچ رہے ہیں وائرل تصویر کے ذریعے ملک کی فوج دشمنوں کو بتانے کی کوشش کر رہی ہے کہ وہ ملک کی حفاظت کے لیے 24 گھنٹے تیار ہیں ان تصاویر کو نیوز ایجنسی اے این آئی نے ٹوئٹر پر شیئر کیا ہے اب تک ان تصاویر کو 19 ہزار سے زائد لوگ لائیک کر چکے ہیں ساتھ ہی سینکڑوں لوگوں نے ان تصاویر پر تبصرے کیے ہیں ایک صارف نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا ہمیں آپ پر فخر ہے ایک اور صارف نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا ہے بھارت ماتا کی جے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

نوجوت سدھو نے امریندر سنگھ کو غدار کہا، کہا انہیں کانگریس پارٹی سے نکال دیا

واضح ہو کہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پنجاب کانگریس کے صدر نوجوت سدھو نے سیاست میں اپنے سخت حریف کیپٹن امریندر سنگھ پر سخت حملہ کیا ہے پنجاب کانگریس کے صدر نوجوت سنگھ سدھو نے پنجاب کے سابق وزیر اعلیٰ کیپٹن امریندر سنگھ پر سخت حملہ کیا ہے انہوں نے کہا کہ جب آپ کا کپتان مخالفین کے ہاتھوں کی کٹھ پتلی بن جائے جب وہ اپنی جان بچانے کے لیے جاکرندا ٹرسٹ سے بچنے کے لیے کانگریس کو بیچے ای ڈی سے بچنے کے لیے پنجاب کو بیچے کاروبار کرے جس نے اپنے دشمنوں سے ہاتھ ملا کر 75-25 کھیلے تو وہ کپتان کپتان نہیں غدار ہے نوجوت سنگھ سدھو نے اقتدار چھوڑ دیا کسی نے سرپنچی چھوڑی ہے تو بتاؤ کپتان بکا ہوا آدمی ہے گود میں بیٹھ کر میڈیا کا شور مچایا بنگال میں بھی کیا ہوا سب جانتے ہیں سدھو نے کہا کہ اگر میں نے کوئی گھوٹالہ کیا ہوتا تو ای ڈی کو مار پڑتی اس لیے سدھو کھل کر بولتے ہیں۔  پنجاب کے وزیر اعلیٰ کے عہدے کے امیدوار پر سدھو نے کہا کہ پنجاب کے عوام فیصلہ کریں گے کہ دھرتی کا بیٹا کون ہوگا پنجاب کانگریس کے صدر نے کہا کہ انہیں راہل گاندھی اور پرینکا گاندھی پر پورا بھروسہ ہے انہوں نے راہل گاندھی کو 24 قیراط خالص سونا بتایا اور یہ بھی کہا کہ کانگریس جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی بھی ہر امتحان میں بے عیب نکلیں گی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی میں 5481 نئے کورونا کیسز، مثبت شرح 8.37 فیصد تک پہنچی

واضح ہوکہ دہلی میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں 5481 کورونا متاثر مریض پائے گئے ہیں، جب کہ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 3 مریضوں کی موت ہوئی ہے۔  قومی دارالحکومت میں مثبتیت کی شرح 8.37 فیصد تک پہنچ گئی ہے۔  یہ 16 مئی کے بعد ایک دن میں نئے کیسز کی سب سے زیادہ تعداد کا ریکارڈ ہے۔  جبکہ 17 مئی کے بعد سب سے زیادہ مثبت شرح ایک ہی دن میں ہوئی ہے۔  تاہم دہلی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے باوجود دہلی حکومت نے اس وقت لاک ڈاؤن نافذ کرنے کے امکان کو واضح طور پر مسترد کردیا ہے۔  اس کے ساتھ ہی بسیں اور میٹرو کو 100 فیصد گنجائش سے چلانے کے احکامات بھی دیے گئے ہیں، تاکہ بھیڑ سے نمٹا جا سکے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

یوپی میں تقریباً ایک ہزار کووڈ کیسز پائے گئے، کل کے مقابلے میں 42 فیصد اضافہ ہوا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی، پنجاب اور ہریانہ کی طرح اتر پردیش میں بھی کورونا کے کیسز بہت تیزی سے بڑھنے لگے ہیں۔ منگل کو یوپی میں کووڈ کے 992 نئے معاملے سامنے آئے، جب کہ یہ پچھلے دن سے 42 فیصد زیادہ ہے۔ پیر کو یوپی میں 572 کورونا کیسز پائے گئے۔ یوپی میں کووڈ انفیکشن کے ایکٹیو کیسز 3178 تک پہنچ گئے ہیں۔ تاہم، یہ راحت کی بات ہے کہ پچھلے 24 گھنٹوں میں ایک بھی مریض کی موت نہیں ہوئی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button