Featuredاہم خبریںتعلیم و روزگارٹیکنالوجی

اب DigiLocker میں اپ لوڈ کی جائیں گی ڈگریاں

  • نیشنل ایجوکیشنل ڈیپازٹری (این اے ڈی) کے تعلیمی اداروں کی طرف سے ڈیجیٹل فارمیٹ میں جاری کردہ تعلیمی سرٹیفکیٹ (ڈگری، نمبر) کا ایک آن لائن ذخیرہ ہے۔

طلباء اپنے کاغذات الیکٹرانک طور پر ڈیجی لاکر اکاؤنٹ میں حاصل کریں گے، یونیورسٹیوں کو کرانا ہوگا نیڈ سے رجسٹریشن

پٹنہ۔ یونیورسٹیوں کے تمام کورسز کی ڈگریاں ڈیجی لاکر میں اپ لوڈ کی جائیں گی۔ مارک شیٹ بھی ڈیجی لاکر میں ہی اپ لوڈ کی جائے گی۔ طلباء اسے اپنے DigiLocker اکاؤنٹ میں حاصل کر سکیں گے۔DigiLocker میں جاری کردہ ڈگریاں اور مارک شیٹس درست مانی جائیں گی۔ اس کے لیے یونیورسٹیوں کو کوئی فیس ادا نہیں کرنی پڑے گی۔

یہ بھی پڑھیں

اسدالدین اویسی پر قاتلانہ حملہ کرنے والے سچن اور شبھم گرفتار ، ملک بھر میں احتجاج ، بھائی سے ملنے اکبرالدین حیدرآباد سے دہلی پہونچے

اس سلسلے میں یونیورسٹی گرانٹس کمیشن (یو جی سی) کی طرف سے تمام یونیورسٹیوں، قومی اہمیت کے اداروں اور تمام ریاستوں کے اعلیٰ اور اسکولی تعلیم کے سکریٹریوں اور پرنسپل سکریٹریوں کو ہدایات دی گئی ہیں۔

یونیورسٹی گرانٹس کمیشن کے سکریٹری رجنیش جین نے اپنے خط میں کہا ہے کہ نیشنل ایجوکیشنل ڈیپازٹری (این اے ڈی) کے تعلیمی اداروں کی طرف سے ڈیجیٹل فارمیٹ میں جاری کردہ تعلیمی سرٹیفکیٹ (ڈگری، نمبر) کا ایک آن لائن ذخیرہ ہے۔ یہ طلباء کو اپنے اصل جاری کنندگان سے کہیں بھی، کسی بھی وقت بغیر کسی جسمانی مداخلت کے ڈیجیٹل ڈائریکٹ فارمیٹ میں تصدیق شدہ دستاویزات کا سرٹیفکیٹ حاصل کرنے میں سہولت فراہم کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ ،یہاں کلک کریں

یونیورسٹی گرانٹس کمیشن کے سکریٹری رجنیش جین نے تمام ریاستوں کی یونیورسٹیوں، قومی اہمیت کے اداروں اور اعلیٰ اور اسکولی تعلیم کے سکریٹری اور پرنسپل سکریٹری کو بتایا ہے کہ وزارت تعلیم حکومت ہند نے یونیورسٹی گرانٹس کمیشن کو نیشنل اکیڈمک ڈپازٹری (NAD) کے ساتھ ایک واحد ڈپازٹری کے طور پر DigiLocker کے ساتھ مستقل طور پر بغیر کسی صارف کی فیس کے اسکیم کو نافذ کرنے کا اختیار دیا گیا ہے۔

دیکھیں قومی ترجمان کا خبرنامہ

ماہرین تعلیم اپنے آپ کو DigiLocker NAD (National Educational Depository) پورٹل کے ذریعے رجسٹر کر سکتے ہیں اور پھر اس پر اپنے اداروں کے تعلیمی سرٹیفکیٹ اپ لوڈ کر سکتے ہیں۔ اپنے خط میں یونیورسٹی گرانٹس کمیشن کے سکریٹری رجنیش جین نے کہا ہے کہ الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کی وزارت، حکومت ہند کے DigiLocker پورٹل میں جاری کنندہ کے ذریعے اپ لوڈ کرنے کے بعد طلباء اپنی ڈگری، مارک شیٹ اور دیگر دستاویزات حاصل کر سکتے ہیں۔

۔ Digilocker پلیٹ فارم پر دستیاب یہ الیکٹرانک ریکارڈز انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ 2000 کی دفعات کے مطابق درست اور Valid دستاویزات ہیں۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button