اہم خبریںبہارپٹنہتعلیم و روزگار

10ویں کے بعد یہ کورس براہ راست دلائے گا نوکری، سرکاری اور نجی دونوں روزگار حاصل کرنے میں بھی ہے مددگار

بہار : 30 /دسمبر (قومی ترجمان) بہار کے تمام آئی ٹی آئی کو سنٹر آف ایکسی لینس بنانے کے منصوبے پر تیزی سے کام کیا جا رہا ہے۔ اگلے سال سے 6 نئے کورسز شروع کیے جائیں گے جو کہ نئی جدید ٹیکنالوجی پر مبنی ہوں گے۔ یہ نوجوانوں کو بہتر روزگار فراہم کرنے میں کاریگر ثابت ہوں گے۔ یہ کورسز آرک ویلڈنگ اور انڈسٹریل روبوٹکس، آئی او ٹی اور ڈیجیٹل آلات، الیکٹرک وہیکل ٹریننگ، مشیننگ، مینوفیکچرنگ ایڈوائزر، آئی ٹی اور ڈیزائن، تمام قسم کی مرمت اور دیکھ بھال، جدید پلمبنگ کی تربیت سے متعلق ہیں۔



لیبر ریسورس منسٹر جیویش کمار کے مطابق نوجوانوں کو روزگار فراہم کرنے کے مقصد سے آئی ٹی آئی کی اپ گریڈیشن پر کام تیز کیا جا رہا ہے۔ طلباء کو جدید ٹیکنالوجی کی تربیت کی سہولت میسر ہوگی۔ اس کے تحت آئی ٹی آئی میں مشین لرننگ، گرافک ڈیزائن، انٹرنیٹ آف تھنگس، الیکٹریکل، روبوٹک مینٹیننس وغیرہ کی ٹیکنالوجی میں مشینیں نصب کرکے اور دیگر صنعتوں کے ساتھ مل کر آئی ٹی آئی کو مزید ترقی دی جائے گی۔

آن لائن ٹریننگ اور فزیکل ٹریننگ کا اہتمام کیا جائے گا۔ ٹاٹا ٹیکنالوجی تمام ITIs کی مدد کرے گی اور نئے اپ گریڈ ٹولز، مشینری اور نصاب بنانے میں مدد کرے گی۔ نیز آئی ٹی آئی کے نظم و نسق کے لیے انتظامی کمیٹیوں کی تشکیل کو لازمی قرار دیا جا رہا ہے۔ یہ آئی ٹی آئی کورس سرکاری اور پرائیویٹ ملازمتوں کے ساتھ روزگار حاصل کرنے میں بھی مددگار ہے۔ تاہم یہ کورس دسویں پاس کرنے کے بعد ہی کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے، بہار ریاست مشترکہ مسابقتی امتحان، بورڈ مسابقتی داخلہ امتحان کا انعقاد کرتا ہے۔ سرکاری آئی ٹی آئی میں بہت کم خرچ پر اچھی تعلیم حاصل کی جا سکتی ہے۔ آج کل ہر جگہ ITI ٹریننگ والے لوگوں کی مانگ ہے۔

Related Articles

One Comment

  1. ماشاء اللہ بہت ہی عمدہ طریقے سے کام کیا گیا ہے اس دور میں ایک ایسے شوشل سائٹ کا ہونا ضروری ہے جو قومی ترجمان کی جانب سے وجود میں آیا ہے

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button