اہم خبریںسنڈے اسپیشلگوشہ خواتین و اطفال

گھنے اور خوبصورت بال چاہتے ہیں تو یہ 8 سپر فوڈز اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کریں، پھر دیکھیں کمال

بالوں کے گرنے کا حل: ہم آپ سب کو روزانہ بالوں کے مسائل سے نمٹنا پڑتا ہے۔ کسی کو بال گرنے کا مسئلہ ہوتا ہے اور کسی کو بالوں کے پتلے ہونے کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اگر آپ بھی ان مسائل سے نبرد آزما ہیں تو ہم آپ کو بالوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے آپ کے اردگرد موجود گھریلو ٹوٹکے بتانے جارہے ہیں۔ بس انہیں روزانہ کی خوراک میں شامل کریں۔

بالوں کی نشوونما کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔ بالوں کی نشوونما کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

ایواکاڈو

حیرت انگیز ذائقہ کے علاوہ، ایوکاڈو آپ کی کئی طریقوں سے مدد کر سکتا ہے کیونکہ یہ صحت مند چکنائی کا بہترین ذریعہ ہیں۔ بالوں کی نشوونما کے لیے وٹامن ای ضروری ہے، اور ایوکاڈو وٹامن ای سے بھرپور ہوتے ہیں۔ یہ کھوپڑی کو آکسیڈیٹیو تناؤ اور نقصان سے بھی بچاتا ہے۔ اس کے علاوہ ایوکاڈو بالوں کے معیار کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ بالوں کو گرنے سے بھی روکتا ہے۔

کھٹے پھل

وٹامن ای کی طرح وٹامن سی بھی آپ کے جسم کی آئرن کی کارکردگی کے لیے اتنا ہی اہم ہے۔ ھٹی پھل وٹامن سی کولیجن کی پیداوار میں بھی مدد دیتے ہیں جو کہ آپ کے بالوں کو چمکدار اور خوبصورت بنائے گا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

پالک

یہ بتانے کی ضرورت نہیں کہ پالک آپ کے جسم کے لیے کتنی فائدہ مند ہے۔ پالک کے فوائد سے ہم سب بخوبی واقف ہیں۔ جو ہم نہیں جانتے وہ بالوں کے لیے اس کے فوائد کے بارے میں ہے۔ آئرن، وٹامن اے اور وٹامن سی جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور پالک بالوں کی نشوونما کو فروغ دینے میں بہت مددگار ہے۔ یہ آئرن کا ایک بڑا ذریعہ ہے، اور سیبم پیدا کرنے میں مدد کرتا ہے جو آپ کی کھوپڑی کو ہائیڈریٹڈ اور صحت مند رکھنے کے لیے کام کرتا ہے۔

گاجر

وٹامن اے سے بھرپور گاجر آپ کے بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس سے آپ کے بالوں کو مضبوط، لمبا اور گھنے بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔ گاجر آپ کے خون کی گردش کو بہتر بناتی ہے اور سفید بالوں کو بڑھنے سے روکنے میں مدد دیتی ہے۔

گری دار میوے

کیا آپ کا راشن کارڈ نہیں بنا ہے ؟بنانے کے لیے یہاں کلک کریں!

اس کے ساتھ، ہم سب اس بات پر متفق ہوسکتے ہیں کہ بادام اور اخروٹ جیسے گری دار میوے کو اپنی غذا میں شامل کرنا آسان ہے اس سے کہ تمام چیزوں کو بالوں کی نشوونما میں شامل کیا جائے۔ اور جب یہ گری دار میوے وٹامن ای، بی، اور صحت مند چکنائی جیسے غذائی اجزاء سے بھرے ہوتے ہیں جو بالوں کی نشوونما میں معاون ہوتے ہیں تو یہ ایک اضافی فائدہ ہے۔

چیا بیج

ہم سب اپنی غذا میں چیا کے بیجوں کو شامل کرنے کے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔ چیا کے بیج بالوں کی نشوونما کے لیے بھی بہت مددگار ہیں۔ پروٹین، صحت مند چکنائی اور زنک سے بھرپور چیا کے بیجوں کو اپنی خوراک میں شامل کرکے آپ سیاہ، گھنے اور خوبصورت بال حاصل کرسکتے ہیں۔

کیا آپ موبائل فون سے ووٹر کارڈ ڈاؤن لوڈ کرنا چاہتے ہیں؟ یہاں کلک!

پپیتا

پپیتے میں موجود وٹامن سی آپ کے بالوں کی نشوونما اور صحت کے لیے بہت اچھا ہے۔ پپیتا کولیجن کی پیداوار میں مدد کرتا ہے اور سر کی جلد کو صحت مند رکھتا ہے۔

انڈے

ہم سب جانتے ہیں کہ انڈے جسم کے لیے پروٹین کا بہترین ذریعہ ہیں۔ اس کے علاوہ ان میں بایوٹین ہوتا ہے، اور جب دونوں کو ملایا جاتا ہے، تو وہ آپ کے بالوں کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتے ہیں۔ ان میں سے کسی ایک کی کمی سے بالوں کے گرنے اور خراب ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ بشمول بالوں کے ان مسائل کے حل موجود ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button