اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیطب و صحتعالمی خبریں

گھر پر جھٹ پٹ کیسے بنائیں موسم سرما کی خاص مونگ پھلی گجک

مونگ پھلی گجک کو سردیوں میں بہت پسند کیا جاتا ہے

گڑ جسم کو گرم رکھنے میں مدد کرتا ہے

گڑ کا ذائقہ گرم ہوتا ہے

موسم سرما میں مختلف قسم کے لذیذ پکوان خوب مقبول ہیں، جو ہمارے جسموں کو گرماتے ہیں اور ہمیں الاؤ کے سامنے بیٹھنے کا دل کرتا ہے۔ایسا ہی ایک دیسی موسم سرما کا ناشتہ گجک ہے۔روایتی طور پر گڑ اور تل سے بنی یہ کرنچی اور میٹھی ٹوٹنے والی کینڈی ملک کے تمام حصوں میں پسند کی جاتی ہے! موسم سرما شروع ہونے کے بعد یہ سویٹ ڈیلائٹ ہاٹ کیکس کی طرح فروخت ہوتا ہے اور ہر جگہ پایا جا سکتا ہے۔لوہڑی کے تہوار کے دوران یہ کرنچی ترکیب خاص طور پر پسند کی جاتی ہے۔

آج ہم آپ کے لیے مونگ پھلی کے گجک کی ایک خاص ترکیب لائے ہیں، جو نہ صرف آپ کے جسم کو بلکہ آپ کے دل کو بھی گرما دے گا۔

سردیوں میں گجک کے ساتھ ناشتے کا لطف اٹھایا جاتا ہے کیونکہ گڑ جسم میں گرمی پیدا کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ BLK سپر اسپیشلٹی ہسپتال کی ماہر غذائیت سنیتا چودھری کے مطابق "ہمیں جسم کو گرم رکھنے کے لیے گرمی کی ضرورت ہوتی ہے اور گرمی کھانے سے کیلوریز سے پیدا ہوتی ہے، اس لیے گڑ کو گرم سمجھا جاتا ہے کیونکہ یہ جسم کو گرم رکھنے کے لیے کافی ہے۔ یہ کیلوریز فراہم کرتا ہے۔ خون کی نالیوں کو پھیلانے میں مدد کرتا ہے اور جسم میں گرمی پیدا کرتا ہے۔ اسی لیے کہا جاتا ہے کہ سردیوں میں گڑ کا استعمال فائدہ مند ہے۔

گھر پر مونگ پھلی کا گجک بنانے کا طریقہ:

شروعات میں مونگ پھلی کو براؤن بھون لیں ۔ پھر اسے ایک طرف رکھیں۔ اس کے بعد گھی پگھلا کر گڑ اور پانی ڈال دیں۔ اس مکسچر کو اس وقت تک ابلنے دیں جب تک کہ نمی کم نہ ہو جائے اور گڑ کی ساخت سخت نہ ہو جائے۔ پھر بھنی ہوئی مونگ پھلی ڈالیں اور اس وقت تک مکس کریں جب تک کہ مونگ پھلی اچھی طرح سے ملائیں۔مکسچر کو سیٹ کریں اور ٹھنڈا ہونے دیں۔ اب مونگ پھلی کا گاجک تیار ہے

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button