اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیطب و صحت

گڑبڑ رہتی ہے کولیسٹرول لیول ، تو جان لیجیے آپ کو کیا کھانا چاہیے اور کن چیزوں سے فاصلہ رکھنا چاہیے۔

کولیسٹرول ایک چکنائی والا مادہ ہے جو خون میں آسانی سے پایا جا سکتا ہے۔ غیر صحت بخش کولیسٹرول صحت کی پیچیدگیوں جیسے فالج، دل کی بیماری وغیرہ کا خطرہ بڑھا سکتا ہے۔ آپ کی خوراک اور آپ جو کھاتے ہیں وہ کولیسٹرول کی سطح کو تیزی سے بڑھنے سے روک سکتے ہیں۔ کولیسٹرول جسم کے ہر خلیے کا ایک لازمی جز ہے اور یہ خلیے کی جھلیوں کو طاقت اور لچک دیتا ہے۔ تاہم کسی بھی چیز کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ یہاں ان کھانوں کی فہرست دی گئی ہے جن سے آپ کو مکمل طور پر پرہیز کرنا چاہیے اگر آپ ہائی کولیسٹرول کی سطح سے پریشان ہیں، ساتھ ہی وہ کون سی غذائیں ہیں جو آپ کو کولیسٹرول کی اچھی سطح کو برقرار رکھنے میں مدد دے سکتی ہیں۔

ہائی کولیسٹرول والے افراد کو ان کھانوں سے پرہیز کرنا چاہیے۔

شکر

شکر شوگر کو ہمیشہ سفید زہر سمجھا جاتا رہا ہے۔ اس کا زیادہ استعمال جسم پر مضر اثرات مرتب کرتا ہے۔ میٹھے کھانے جیسے کیک، پیسٹری اور دیگر میٹھے اجزاء میں شوگر کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے۔ اس سے LDL میں اضافہ ہوتا ہے کیونکہ اسے برا کولیسٹرول کہا جاتا ہے۔

فرنچ فرائز ڈیپ فرائی

، فرنچ فرائز ڈیپ فرائی، آلو بھرے فرنچ فرائز تمام اسنیکس میں پسندیدہ ہیں۔ کافی فرانسیسی فرائز کبھی نہیں ہوسکتے ہیں۔ تاہم، پسندیدہ ناشتے میں تیل کی غیر صحت بخش مقدار ہوتی ہے اور یہ کولیسٹرول کی سطح میں اضافے کا باعث بنتی ہے۔ یہ آپ کی صحت کے لیے مضر ہے۔


پکا ہوا کھانا

پکا ہوا کھانا پروسیسرڈ فوڈ جانا جاتا ہے۔ پروسیسرڈ فوڈ سہولت کے ساتھ آتا ہے کیونکہ اسے آسانی سے ذخیرہ کیا جا سکتا ہے اور یہ اقتصادی بھی ہے۔ اس کے ساتھ پروسیسڈ فوڈ کو آسانی سے دوبارہ اسٹیک کیا جا سکتا ہے۔ یہ بہت لذیذ لگتا ہے لیکن یہ جسم کے لیے بہت نقصان دہ ہے۔ خراب کولیسٹرول کی سطح زیادہ رکھنے والے افراد کو ایسی غذا کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔

وہ غذائیں جو آپ کو اپنی خوراک میں شامل کرنی چاہئیں۔

جئی:

جئی بہت سے لوگ جئی کو ترجیح دیتے ہیں کیونکہ اسے بہترین آپشنز میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ گھلنشیل فائبر کی موجودگی کھانے میں آسان اور محفوظ بناتی ہے۔ تاہم، پراسیس شدہ جئی کولیسٹرول کی سطح کو بڑھا سکتی ہے۔ گری دار میوے: خشک میوہ جات جیسے بادام، اخروٹ، پیکن وغیرہ کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مددگار ہیں۔ عام خیال کے برعکس، ہائی کولیسٹرول والے لوگ گری دار میوے کھانے کو ترجیح دیتے ہیں کیونکہ یہ ایچ ڈی ایل کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے، جسے اچھا کولیسٹرول کہا جاتا ہے۔

اوکرا:

اوکرا : بھنڈی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، ایک وسیع پیمانے پر کھائی جانے والی سبزی ہے۔ بھنڈی فائبر سے بھرپور ہوتی ہے اور اینٹی آکسیڈنٹس کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ ان صحت بخش اجزاء کے ساتھ، بھنڈی کولیسٹرول دوستانہ ہے اور اسے آپ کی خوراک میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

ڈس کلیمر: یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان ان معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button