اہم خبریںٹیکنالوجیموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

کوئی بھی فرضی کال کر کے نہیں کر سکے گا پریشان ، فون پر ہی نظر آئے گی اصلی شناخت، TRY لا رہی ہے نئے اصول

نئی دہلی : ٹرائی ایک ایسا فیچر لانے جا رہی ہے جس سے کال کرنے والا شخص اپنی اصل شناخت چھپا نہیں سکے گا ۔KYC پر مبنی عمل کے نفاذ کے بعد کالنگ کے دوران ظاہر ہونے والے نام بالکل درست ہوں گے۔ اس کے لیے اس شخص کا نمبر موبائل میں محفوظ کرنا ضروری نہیں ہوگا۔

حکومت کی جانب سے موبائل کالنگ کی سمت میں بڑی تبدیلی کی جا رہی ہے۔ ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (ٹرائی) جلد ہی KYC پر مبنی عمل شروع کرنے جا رہی ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کے موبائل کی سکرین پر کال کرنے والے کا نام ظاہر ہو جائے گا، جو کہ TrueCaller جیسا دکھائی دے گا۔ لیکن حقیقت میں ایسا نہیں ہے۔

دراصل TrueCaller پر ظاہر ہونے والے نام میں دھوکہ دہی کا امکان ہے۔ لیکن حکومت کی طرف سے شروع کیے جانے والے KYC پر مبنی عمل کے نفاذ کے بعد کالنگ کے دوران ظاہر ہونے والے نام بالکل درست ہوں گے۔ اس کے لیے اس شخص کا نمبر موبائل میں محفوظ کرنا ضروری نہیں ہوگا۔

اس معاملے میں TRAI کی جانب سے DoT سے مشاورت شروع کر دی گئی ہے۔ TRAI کے چیئرمین پی ڈی واگھیلا نے کہا کہ اس پر بات چیت چند مہینوں میں شروع ہونے کی امید ہے۔

کال کرنے والا شخص اپنی شناخت چھپا نہیں سکے گا۔

Trai ٹرائی کا نیا فیچرس

یہ نیا KYC پر مبنی عمل Dot کے اصولوں کے مطابق ہوگا۔ KYC پر مبنی عمل کال کرنے والوں کو ان کے KYC (اپنے صارف کو جانیں) کے مطابق شناخت کرنے میں مدد کرے گا۔ اس عمل میں ٹیلی کام کمپنیوں کو تمام صارفین سے KYC کے نام پر آفیشیل نام پتہ درج کرنا ہوگا۔

قومی ترجمان

اس کے علاوہ ووٹر شناختی کارڈ، ڈرائیونگ لائسنس یا بجلی کے بل کی رسید بطور دستاویز دینی ہوگی۔ جس کی وجہ سے فراڈ کے امکانات بہت کم ہوں گے۔ ایک بار نئے KYC پر مبنی عمل کو لاگو کرنے کے بعد کال کرنے والا اپنی شناخت چھپا نہیں سکے گا۔

۔KYC پر مبنی عمل لازمی ہوگا۔

فی الحال اس بارے میں کوئی معلومات نہیں ہے کہ آیا KYC عمل سب کے لیے لازمی ہوگا۔ تاہم ضروری ہے کہ اس نئے عمل میں غیر ضروری کمرشل کمیونیکیشن (یو سی سی) یا اسپام کالز اور میسج کے مسئلے سے نجات مل جائے گی۔ نیز فراڈ کالنگ کو روکنے کے لیے بلاک چین ٹیکنالوجی بھی لاگو کی گئی ہے۔

قومی ترجمان
Qaumi Tarjuman
قومی ترجمان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button