اتر پردیشاہم خبریں

کانگریس پر منحصر رہنے کا کوئی مطلب ہی نہیں : BJP کی جیت کے بعد "اتحاد” پر ممتا بنرجی کا بیان

اسمبلی انتخابات میں چار ریاستوں میں بھارتیہ جنتا پارٹی کی جیت کے بعد بی جے پی مخالف اتحاد کے لیے علاقائی جماعتوں سے رابطہ کرتے ہوئے، مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے جمعہ کو کہا کہ کانگریس کو ساتھ رکھنے کا کوئی فائدہ نہیں کیونکہ اب ایسا نہیں رہا۔

بنرجی کے سخت تبصرے کا فوری جواب دیتے ہوئے، کانگریس نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی اور ان کا (ترنمول سپریمو) موقف ایک ہی ہے، ایک (مودی) ’’کانگریس مکت بھارت‘‘ چاہتے ہیں اور دوسرا (ممتا) ’’بغیر اپوزیشن اتحاد‘‘۔ کانگریس” کے بارے میں بات کریں۔

ترنمول کانگریس کے سربراہ بنرجی نے کہا، "میرے خیال میں تمام سیاسی جماعتوں کو جو بی جے پی سے مقابلہ کرنا چاہتے ہیں، مل کر کام کریں۔ کانگریس پر بھروسہ کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔” انہوں نے اشارہ کیا کہ کانگریس "پہلے جیتتی تھی کیونکہ اس کے پاس تنظیم تھی”۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

تاہم، بنرجی نے کہا، "لیکن اب، وہ ہر جگہ ہار رہی ہے۔ ایسا نہیں لگتا کہ اسے اب (جیتنے میں) کوئی دلچسپی ہے۔ وہ اپنی ساکھ کھو چکے ہیں اور اب ان پر بھروسہ کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔” بنرجی نے یہ بھی کہا کہ بہت ساری مضبوط علاقائی پارٹیاں ہیں اور وہ زیادہ موثر متحد ہوں گی۔

جمعرات کو ملک کی پانچ ریاستوں میں ہوئے اسمبلی انتخابات کے نتائج کا اعلان کیا گیا۔ بی جے پی نے ان میں سے چار ریاستوں — اتر پردیش، اتراکھنڈ، گوا اور منی پور — میں کامیابی حاصل کی ہے جبکہ اروند کیجریوال کی قیادت والی عام آدمی پارٹی نے پنجاب میں جیت درج کی ہے۔

پانچ ریاستوں میں کانگریس کی کارکردگی کے بارے میں پوچھے جانے پر، بنرجی نے کہا، "یہ انہیں طے کرنا ہے کہ وہ کیا کرنا چاہتے ہیں۔ لیکن میرے خیال میں تمام اپوزیشن جماعتوں کو بی جے پی کو شکست دینے کے لیے متحد ہونا چاہیے۔ کانگریس کا انتظار کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا وہ اپوزیشن جماعتوں کے وزرائے اعلیٰ کی میٹنگ بلانے کا ارادہ رکھتی ہیں، بنرجی نے کہا، "دوسروں کو فیصلہ کرنے دیں۔” اسٹالن (ڈی ایم کے) اور تلنگانہ کے چیف منسٹر کے۔ چندر شیکھر راؤ (ٹی آر ایس) نے گزشتہ ماہ فون پر بات چیت میں یہ تجویز پیش کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

بنرجی کے بیان کا جواب دیتے ہوئے، لوک سبھا میں قائد حزب اختلاف ادھیر رنجن چودھری نے کہا کہ ترنمول کانگریس گوا کانگریس کو شکست دینے گئی تھی۔

بنرجی کے بیان کا جواب دیتے ہوئے، لوک سبھا میں قائد حزب اختلاف ادھیر رنجن چودھری نے کہا کہ ترنمول کانگریس گوا کانگریس کو شکست دینے گئی تھی۔

"آج وہ پروپیگنڈہ پھیلا رہی ہے کہ کانگریس کو اپوزیشن اتحاد سے باہر رکھا جانا چاہیے۔ (وزیر اعظم نریندر) مودی کانگریس مکت بھارت کی بات کر رہے ہیں اور دیدی کانگریس کے بغیر اپوزیشن کے اتحاد کی بات کر رہے ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button