اہم خبریںطب و صحت

وزن کم کرنے کا موثر فارمولا، چند دنوں میں ہی تیزی سے کم ہونا شروع ہو جائے گا وزن

آج کا خراب طرز زندگی اور کھانے پینے کی غلط عادات اکثر لوگوں کے بڑھتے ہوئے وزن کی وجہ بن چکی ہیں۔اس صورتحال میں وزن کم کرنا کسی چیلنج سے کم نہیں۔  وزن کم کرنے کے لیے لوگ کئی طرح کی غذاؤں پر عمل کرنے کے علاوہ ادویات کا بھی سہارا لیتے ہیں، جو دانستہ یا نادانستہ طور پر آپ کے مسائل کو بڑھا سکتی ہیں۔  اس کے لیے ضروری ہے کہ آپ اپنے روزمرہ کے معمولات میں کچھ غلطیاں کرنے سے گریز کریں اور صحت بخش کھانے کے ساتھ ساتھ کچھ چیزوں کا بھی خیال رکھیں۔  اگر آپ چاہیں تو ہماری طرف سے دی گئی ان تجاویز پر بھی عمل کر سکتے ہیں۔

وزن کم کرنے کا علاج |

بڑھتے ہوئے وزن پر قابو پانے کے لیے سب سے پہلے آپ کو خوراک سے چینی اور نشاستہ اور کاربوہائیڈریٹ کا استعمال کم کرنا چاہیے۔

صبح اٹھ کر خالی پیٹ 1 سے 2 گلاس پانی پینے کی عادت بنائیں، اس سے میٹابولزم بڑھے گا۔

وزن کم کرنے کے لیے ورزش بہت کارآمد ثابت ہو سکتی ہے۔  اس کے لیے آپ کو روزانہ 30 منٹ تک ورزش کرنی چاہیے۔  یہ آپ کے میٹابولزم کو بھی چالو کرے گا۔

کھانا کھانے سے آدھا گھنٹہ پہلے پیٹ بھر کر پانی پی لیں۔یہ آپ کو زیادہ کھانے سے بچائے گا۔

وزن کم کرنے کے لیے اچھی نیند لینا بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ کو 6 سے 7 گھنٹے کی نیند لینا چاہیے۔  کہا جاتا ہے کہ کم نیند تیزی سے وزن میں اضافے کا باعث بنتی ہے۔

اپنی کھانے کی پلیٹ میں سبزیاں، سلاد زیادہ رکھیں۔ اس کے استعمال سے آپ کا جسم بھی صحت مند رہے گا اور وزن بھی کنٹرول میں رہے گا۔

کچھ لوگوں کو فاسٹ فوڈ کھانے کی عادت ہوتی ہے جو آپ کے لیے نقصان دہ ثابت ہوتی ہے، یہ آپ کے بڑھتے ہوئے وزن کا سبب بھی بن سکتی ہے۔خیال کیا جاتا ہے کہ آہستہ آہستہ کھانا آپ کے جسم میں وزن کم کرنے والے ہارمونز کو بڑھاتا ہے۔

اعلان دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔  یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔  مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ Qaumi Tarjuman اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button