اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںتازہ تریندہلیطب صحتقومی خبریں

ناریل تیل کا کچھ اس طرح کریں استعمال ، ملیں گے یہ فائدے


جلد کی دیکھ بھال کے فوائد:

اکثر لوگوں نے بچپن سے اپنے گھر میں ناریل کے تیل کی بوتل ضرور دیکھی ہوگی۔بالوں میں تیل لگانا ہو یا چہرہ خشک کرنا گھر کے بڑوں سے ایک ہی مشورہ ملتا رہتا ہے کہ ناریل کا تیل لگائیں۔ اگرچہ اب بہت سے مختلف تیل مارکیٹ میں آ چکے ہیں۔ پھر بھی ناریل کے تیل کا کوئی مقابلہ نہیں ہے۔خواہ وہ کھانے کی بات ہو یا لگانے کی۔

اگر آپ ناریل کے تیل کا صحیح استعمال جان لیں تو خوبصورت جلد سے لے کر لمبے بالوں تک حاصل کرنا کوئی مشکل بات نہیں ہے۔

دراصل ناریل کا تیل نہ صرف اینٹی فنگل، اینٹی بیکٹیریل خصوصیات رکھتا ہے بلکہ یہ جلد کو ہائیڈریٹ بھی کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس کا صحیح استعمال بہت سے فائدے دے سکتا ہے۔

میک اپ صاف کرنے میں ناریل تیل کا استعمال

اگر میک اپ اتارنے کے بعد آپ کے چہرے پر خشکی یا دانے پڑ جاتے ہیں تو آپ کو ناریل کا تیل استعمال کرنا چاہیے۔ اسے قدرتی طور پر ہٹانے والا سمجھا جاتا ہے۔ اس سے کسی بھی قسم کا میک اپ ہٹایا جا سکتا ہے۔ اس سے جلد صاف ہونے کے ساتھ ساتھ نمی بھی ہوتی ہے۔ میک اپ ہٹانے کے لیے عرق گلاب اور ناریل کا تیل ملا کر روئی کی گیند سے چہرے پر لگائیں۔

موئسچرایزر

نہانے سے باہر آتے ہی ہلکے گیلے جسم پر ناریل کا تیل لگائیں۔ خاص طور پر سردیوں میں۔ یہ مشق آپ کو دن کے باقی حصوں میں راحت دے سکتی ہے۔ پورا جسم پر نمی برقرار رہے گا اور چپچپا بھی نہیں رہے گا۔

شیونگ کے بعد

شیو کرتے وقت جلد پر کوئی چوٹ یا زخم ہو تو اس پر ناریل کا تیل لگائیں۔ اور اگر شیو کرنے کی وجہ سے استرا جل رہا ہے تو شیو کرنے سے پہلے چہرے پر ناریل کا تیل لگائیں۔تیل کی تھوڑی موٹی تہہ لگانے کے بعد مونڈنا شروع کریں۔ اس سے آپ کو جلن میں آرام ملے گا۔

جوؤں سے چھٹکارا حاصل کریں

ناریل کا تیل نہ صرف بالوں کے لیے فائدہ مند ہے بلکہ جوؤں سے بھی نجات دلاتا ہے۔اگر جوؤں کا مسئلہ ہے تو سب سے پہلے اپنے بالوں کو ایپل سائڈر سرکہ پانی میں ملا کر دھو لیں۔ اس کے بعد سر پر ناریل کا تیل لگائیں۔ اگلے دن صبح اپنے بالوں کو شیمپو کریں۔ ایسا کرنے سے بال بھی پتلے ہوں گے اور جوؤں کے مسئلے سے بھی نجات مل جائے گی۔

قوت مدافعت کے لیے ناریل کا تیل

ناریل کے تیل کے سپلیمنٹس آپ کی قوت مدافعت کو بھی بڑھا سکتے ہیں۔ ایک کپ گرین ٹی میں ایک چمچ ناریل ڈال کر پی لیں۔ اس کی اینٹی بیکٹیریل خصوصیات آپ کو کئی قسم کے انفیکشن سے بچاتی ہیں۔ اس کے علاوہ ہاضمے کے مسائل پر بھی اس تیل سے قابو پایا جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اگر آپ سبز چائے کے ساتھ ناریل کا تیل نہیں پی سکتے تو آپ اسے استعمال کرنے کے کچھ اور طریقے آزما سکتے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button