Life Styleقومی خبریں

ملک کے ان 4 شہروں میں ڈرون کرے گا ہوم ڈیلیوری، او ٹی پی لیکر صحیح ہاتھوں میں ہو گی ڈلیوری، یہ ہے خاصیت

کمپنی کے بیان کے مطابق ڈیلیوری کے لیے تعینات تمام ڈرونز سمارٹ لاکرز سے لیس ہوں گے۔

وہ دن دور نہیں جب آپ کے گھروں پر ڈلیوری کرنے والا کوئی شخص نہیں بلکہ ڈرون ہوگا۔ جی ہاں! آپ نے صحیح سنا۔ اب ڈرون آپ کے گھروں تک پارسل پہنچائے گا۔ ڈیلیوری کمپنی Zypp Electric نے کہا ہے کہ وہ ڈرون لاجسٹکس سیگمنٹ میں داخل ہو رہی ہے۔ اس کے لیے کمپنی نے TSAW Drones کمپنی سے ہاتھ ملایا ہے۔

کمپنی کے بیان کے مطابق الیکٹرک پہلے مرحلے میں چار شہروں میں 200 کے قریب ڈرون تعینات کرے گی۔ یہ خدمات سب سے پہلے ملک کے 4 بڑے شہروں دہلی، ممبئی، بنگلورو اور حیدرآباد میں شروع کی جائیں گی۔ Zypp Electric ان شہروں میں موجود ہے۔

کمپنی کے بیان کے مطابق ڈیلیوری کے لیے تعینات تمام ڈرونز سمارٹ لاکرز سے لیس ہوں گے۔ گاہک تک پہنچانے کے لیے اسے OTP کے ذریعے ہی کھولا جا سکتا ہے۔ اس طرح آپ کا سامان ڈیلیوری کے وقت صحیح ہاتھوں تک پہنچ جائے گا۔

بتادیں کہ ان دنوں کمپنی الیکٹرک اسکوٹر کے ذریعے میڈیکل، فوڈ، گروسری جیسی پراڈکٹس ڈیلیور کر رہی ہے۔جہاں ٹریفک مشکل ہو وہاں ڈرون سامان آسانی سے پہنچا دے گا۔ ڈرون کی ترسیل سے وقت کی بھی بچت ہوگی۔

الیکٹرک کمپنی Zypp کے شریک بانی اور سی ای او آکاش گپتا نے کہا کہ ہم مختلف جگہوں پر ڈیلیوری کو آسان اور بہتر بنانے کے لیے کام کر رہے ہیں۔ اس کی خاصیت یہ ہے کہ ڈرون برقی گاڑیاں اڑاتے ہیں. یہاں تک کہ طویل فاصلے پر بھی، اسے طبی، خوراک اور گروسری جیسے سامان کی فراہمی کے ذریعے آسانی سے پہنچایا جا سکتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button