فلمی دنیا کے یہ 4 مشہور اسٹار کسی زمانے میں خوبصورت مرد تھے ، آج وہ ایک عورت کی طرح زندگی گزار رہے ہیں

پہلے ان ہستیوں کی تصویر دیکھیں پھر تفصیلات

آج کی پوسٹ میں ہم آپ کو کچھ ایسی مشہور شخصیات سے تعارف کرانے جارہے ہیں جنہوں نے اپنی جنس کسی نہ وجہ سے تبدیل کر لیا ہے۔ایسے میں آج ہم آپ کو پہلے ان مشہور شخصیات کی تصویر دکھانے جارہے ہیں اور اس کی وجہ بھی بتانے جارہے ہیں کہ انہوں نے یہ فیصلہ کیوں لیا۔

پنکج شرما ( पंकज शर्मा )

1- وہ اداکار جو ابتدا میں پنکج شرما کے نام سے جانا جاتا تھا نے بعد میں انہوں نے جنس میں تبدیلی کی جس کے بعد وہ اداکارہ کے طور پر انڈسٹری میں آئیں۔انہوں نے بوبی ڈارلنگ کی حیثیت سے ٹی وی انڈسٹری کے ساتھ ساتھ بالی ووڈ میں بھی بہت مقبولیت حاصل کی۔معلومات کے لیے ہم آپ کو بتادیں کہ اس اداکار نے بعد میں بریسٹ ایمپلانٹ بھی کرا لیا تھا۔بریسٹ ایمپلانٹ کے بعد اس نے اپنا نام پاکھی رکھا ، جس کے بعد اس نے انڈسٹری میں داخل ہوتے ہی اپنا نام بوبی ڈارلنگ رکھ لیا۔

دوسری طرف اگر ہم ان کے کیریئر کی کچھ فلموں پر نگاہ ڈالیں تو “کیا کول ہیں ہم” ، ‘ہنسی تو پھنسی’ ، ‘پیج 3’ فلموں میں انہوں نے کام کیا۔

گوربھ ( गौरभ )

2- وہ اداکارہ جو گوری اروڑا کے نام سے بہت مشہور ہوئی تھیں جبکہ وہ شروع سے ایک لڑکی بھی نہیں تھیں۔وہ لڑکے کی حیثیت سے پیدا ہوا تھا اور انہی دنوں میں اس کا نام گوری کے بجائے گوربھ تھا۔ دوسری طرف اگر ہم ان کے ایک انٹرویو کے بارے میں بات کریں تو انہوں نے بتایا کہ میں لڑکے کی حیثیت سے پیدا ضرور ہوا لیکن ہمیشہ اندر سے ایک لڑکی کی طرح محسوس کر رہا تھا ، جس کی وجہ سے میں نے اپنی جنس کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا۔

آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ جب گوربھ نے اپنی جنس میں تبدیلی کی تھی، تب اس نے اس وقت سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرتے ہوئے یہ معلومات شیئر کیں۔

وہیں اگر ہم اس کے اس پوسٹ کے بارے میں بات کریں تو اس نے اس پوسٹ میں لکھا تھا – ‘اب مجھے گوری کہ کر پکاریں’ ۔

نکی چاؤلہ ( निक्की चावला )

3- نکی چاولہ بھی ایک لڑکے کی حیثیت پیدا ہوئی تھی لیکن بعد میں اس نے خود ہی لڑکی بننے کا فیصلہ کیا۔ اپنے ایک انٹرویو میں نکی نے اس فیصلے پر بات کرتے ہوئے بتایا کہ وہ اپنی جینس پینٹ سے پریشان ہوا کرتا تھا اور اسی وجہ سے اس نے اپنی صنف یعنی جنس کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا۔ تاہم نکی نے مزید کہا کہ یہ سب اتنا آسان نہیں تھا کیوں کہ فیملی سے یہ کام کرنے کی اجازت نہیں مل رہی تھی۔ اور اسی وجہ سے اسے اپنی جنس تبدیل کرنے کے لیے اپنے کنبہ کے افراد سے تعلقات توڑنے پڑے۔ وہیں اگر ہم ان کی کیریئر کے بارے میں بات کریں تو ‘اموشنل اتیاچار’ اور شو کے ذریعے کافی مشہور اور مقبول ہوئے۔

نوین واہبہ ( नवीन वाहिबा )

4- ہمارے پڑوسی ملک نیپال میں پیدا ہونے والے نوین واہیبہ نے بھی اپنی جنس میں تبدیلی کا فیصلہ کیا تھا جس کے بعد وہ انجلی لاما بن گئیں۔ نوین کی بات کریں تو وہ اپنی شخصیت سے بہت اداس رہتے تھے اور اسی وجہ سے انہوں نے یہ قدم اٹھانے کا فیصلہ کیا۔اگرچہ نوین کی کہانی بھی نکی سے بہت ملتی جلتی تھی جہاں اسے اپنے فیصلے کی وجہ سے کنبہ کے افراد کے خلاف جانا پڑا ، لیکن اس کی کہانی کچھ مختلف تھی کیونکہ اس کی والدہ نے ان کے فیصلے میں ان کا ساتھ دیا اور اپنے بیٹے نوین کو کبھی تنہا نہیں رہنے دیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں