بہارتعلیم و روزگارسمستی پور

سمستی پور کی ہر پنچایت میں کھلے گا سودھا دودھ پارلر، جلد ہی جگہ کا کیا جائے گا انتخاب

سمستی پور ضلع کی تمام پنچایتوں اور بلاک سطح پر سودھا آؤٹ لیٹ کھولے جائیں گے۔ میونسپل کمشنر کو سمستی پور میں بہار دیوس کے موقع پر 3 سودھا بوتھ شروع کرنے کے لیے شہر میں ایک جگہ کا انتخاب کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔ یہ ہدایات منگل کو ضلعی سطح کے جائزہ اجلاس کے دوران کنفیڈ کا جائزہ لینے کے سلسلے میں دی گئیں۔

میٹنگ کے دوران پولیس سپرنٹنڈنٹ ہردائی کانت بھی موجود تھے۔ سودھا کے ایم ڈی نے کہا کہ دودھ کی پروسیسنگ کی صلاحیت 4.5 لاکھ لیٹر ہے، جب کہ 1.5 لاکھ لیٹر سے کم صرف 3 لاکھ لیٹر دودھ ہی فراہم کیا جا سکتا ہے۔ بینکرس کمیٹی کے جائزے میں، ضلع مجسٹریٹ نے بینکوں کے کریڈٹ ڈپازٹ تناسب، قرض کی منظوری اور دیگر مسائل پر تبادلہ خیال کیا۔ اس دوران بینکوں کے کریڈٹ ڈپازٹ تناسب کو بڑھانے پر زور دیا گیا۔ جائزہ کے دوران بتایا گیا کہ ضلع حیوانات کے دفتر میں 3306 درخواستیں موصول ہوئیں۔ اس میں 2058 درخواستیں بینکوں میں منظوری کے لیے بھیجی گئی تھیں جن میں سے صرف 778 درخواستیں منظور کی گئیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھریلو علاج / Home Remedies : جسم پر جگہ جگہ خارش شروع ہو گئی ہے تو ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر کریں عمل ، آپ کو خارش کے مسئلے سے مل جائے گی نجات

ڈی ایم نے ضلع مویشی آفیسر سے کہا کہ درخواست میں موجود خامی کو دور کریں اور اسے دوبارہ بینک کو بھیجیں۔ کے سی سی کے لیے محکمہ ماہی میں کل 177 درخواستیں موصول ہوئیں۔ جس میں 155 کو منظوری کے لیے بینک بھیج دیا گیا۔ جس میں بینکوں کی جانب سے صرف 40 درخواستیں قبول کی گئیں۔ اسٹیٹ بینک نے کہا ہے کہ 16479 کے سی سی اکاؤنٹس کھولنے کا ہدف ہے جس میں مجموعی طور پر 21 ہزار 212 کے سی سی اکاؤنٹس کھولے گئے ہیں۔ KCC قرض کے طور پر 17256 لاکھ روپے مختص کیے گئے ہیں۔

جیویکا نے ہلدی پاؤڈر کی تیاری کے کام کا جائزہ لیا۔ ڈی ایم نے اس کے معیار کی بہت تعریف کی۔ یہ پوسا، کلیان پور، موروا، سمستی پور صدر میں تعمیر کیا جا رہا ہے۔ ڈی پی ایم کو بتایا گیا کہ مارکیٹ سے بہت اچھا فیڈ بیک ہے۔ سماگرا گاویہ وکاس یوجنا 2021-22 کے تحت درخواستیں بینکوں کو بھیج دی گئی ہیں۔ اس بینک آف بڑودہ میں 4 اور 7 بینک آف انڈیا، کینرا بینک 4، سینٹرل بینک آف انڈیا 19، پنجاب نیشنل بینک 13، انڈین بینک 10 اور 30 اسٹیٹ بینک آف انڈیا،

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

یونین بینک آف انڈیا کو 11 درخواستیں بھیجی گئی ہیں۔ ڈی پی ایم جیویکا نے بتایا کہ 261 بینک سخی اس وقت سمستی پور ضلع میں جیویکا کے تحت کام کر رہے ہیں۔ اس میں اضافہ کرتے ہوئے، ڈی ایم نے ڈی پی ایم کو ہدایت دی کہ وہ ضلع کی تمام پنچایتوں میں ایک بینک سخی کا حصہ ڈالیں اور انسٹال کریں۔ جائزہ کے دوران، تمام بینکرز سے کہا گیا کہ وہ سیکورٹی کے نقطہ نظر سے بینک کے باہر پارکنگ ایریا میں اور بینک کے اندر تمام بڑے مراکز پر 2-3 کیمرے نصب کریں۔

سائبر فراڈ کو روکنے کے لیے اشتہار چلانے کو بھی کہا ہے ۔ ساتھ ہی سی ایس پی کے ایجنٹ سے ڈکیتی کے بڑھتے ہوئے واقعات کو دیکھتے ہوئے ڈی ایم نے کہا کہ سی ایس پی آپریٹروں سے ملاقات کے بعد انہیں ہدایت دیں کہ وہ پولیس کو بینک میں رقم جمع کرنے یا نکالنے کے بارے میں مطلع کریں۔ انہیں تھانے سے سیکیورٹی فراہم کی جائے گی۔ ڈپٹی ڈیولپمنٹ کمشنر، آفیسر انچارج، بینکنگ برانچ، ایل ڈی ایم، ضلع حیوانات کے افسر، میونسپل کمشنر، ڈسٹرکٹ ایگریکلچر آفیسر، ڈسٹرکٹ کوآپریشن آفیسر، تمام بینکوں کے نمائندے، ڈی پی ایم جیویکا، آفیسر آن اسپیشل ڈیوٹی، تمام سب ڈویژنل ملاقات میں پولیس افسران موجود تھے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی ، فلمی دنیا، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button