اہم خبریںبین ریاستی خبریںطب و صحت

سردیوں میں تل کھانا نہ بھولیں ورنہ آپ ان کے 5 حیرت انگیز فوائد سے محروم رہ جائیں گے


تل کی قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات فلو اور سردی سے لڑنے میں مدد کرتی ہیں۔

تل کے بیجوں میں آئرن، زنک، سیلینیم اور وٹامن بی 6 جیسے بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔

یہاں اس مضمون میں ہم سردیوں میں تل کے فوائد کے بارے میں بتا رہے ہیں۔

اب جبکہ سردیوں کا موسم ہے لوگ مختلف طریقوں سے سردیوں کے موسم کی تیاریاں کر رہے ہیں۔ کووڈ-19 کے درمیان صحت مند اور فٹ رہنا ان سرد دنوں میں ہم سب کے لیے ایک بڑی پریشانی بن گیا ہے۔ یہ کہا جا رہا ہے، گرم کھانا اور مشروبات کا استعمال آپ کو صحیح راستے پر گامزن کر سکتا ہے۔ گرم ادرک کی چائے سے لے کر چکن کری تک، بہت سارے گرم پکوان ہیں جنہیں آپ اس موسم سرما میں ضرور آزمائیں گے۔ یہاں اس آرٹیکل میں ہم سردیوں میں تل کے ان فوائد کے بارے میں بتا رہے ہیں، جنہیں آپ کو یاد نہیں کرنا چاہیے

سردیوں میں تل کھانے کے فائدے

1. فلو اور بخار سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔

جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ نزلہ زکام ہونے پر بخار اور بخار ہونا ایک عام سی بات ہے جو بچوں پر آسانی سے حملہ آور ہو سکتی ہے۔ تل ملک کے مختلف حصوں میں مون سون اور موسم سرما کے پکوان کے اہم حصوں میں سے ایک ہیں۔ تل کی قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات فلو اور سردی سے لڑنے میں مدد کرتی ہیں۔

2. سوزش سے لڑنے کے لیے تل کے فوائد

تل کے بیجوں میں آئرن، زنک، سیلینیم اور وٹامن بی 6 جیسے بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں جو سوزش سے لڑنے میں مدد دیتے ہیں۔ وہ سوزش کے نشانات کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں، اس طرح گٹھیا سے متعلق درد کے علاج میں مدد کرتے ہیں جو سرد موسمی حالات میں بدتر ہو جاتا ہے۔

3. ہاضمے میں مدد کرتا ہے۔

تل فائبر کا ایک بڑا ذریعہ ہے جو بہتر ہاضمہ اور ہموار آنتوں کی حرکت میں مدد کرتا ہے۔ سرد موسم میں قبض کافی عام ہے کیونکہ آپ ایسی غذائیں نہیں کھا رہے ہیں جو جسم میں گرمی پیدا کرتے ہیں۔ تل کے بیجوں میں غیر سیر شدہ فیٹی ایسڈز وافر مقدار میں ہوتے ہیں جو قبض کے مسائل کو حل کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

4. توانائی بڑھانے میں تل کے فوائد

ظاہر ہے کہ ہم سردی کے ان دنوں میں بہت کم توانائی محسوس کرتے ہیں لیکن تل میں موجود اومیگا تھری فیٹس کی مدد سے سردیوں کے ان دنوں میں بھی آپ کی توانائی کی سطح بڑھ جاتی ہے۔

5. بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سردی کے دنوں میں بھاری ورزش اور جسمانی ورزش کی جاتی ہے۔ خون میں شکر کی سطح میں اضافہ، خاص طور پر اگر آپ مٹھائیوں اور کیک کے شوقین ہیں، تو ایک اضافی خطرہ ہو سکتا ہے۔ خون میں شکر کی سطح کو صحت مند طریقے سے منظم کرنے کے لیے اپنی روزمرہ کی خوراک میں تل کے بیجوں کو شامل کرنا یقینی بنائیں۔

ڈس کلیمر: یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان ان معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button