اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیطب و صحت

سبزہ سیڈز اچانک اتنی مقبول کیوں ہو گئی؟ جانیے ان بیجوں کے 9 حیرت انگیز صحت سے متعلق فوائد

سبزہ سیڈز صحت کے لیے ایک نعمت

سبزہ کے بیجوں کے حیرت انگیز صحت کے فوائد


وزن کم کرنے میں مدد

کھانسی اور سردی کا علاج

سبزہ کے بیج نے حال ہی میں کافی مقبولیت حاصل کی ہے۔ خاص طور پر سبزہ کے بیجوں کو دودھ میں ملا کر استعمال کرنے سے صحت کو حیرت انگیز فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اگر آپ وزن کم کرنے کے کئی طریقے آزماتے ہوئے تھک چکے ہیں تو یہ معجزاتی بیج آزمائیں اور جادو دیکھیں۔

سبزہ کے بیجوں کو فلودہ کے بیج، تلسی کے بیج یا تکمریا کے بیج کے نام سے بھی جانا جاتا ہے اور یہ غذائیت کا پاور ہاؤس ہیں اور قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات سے بھرے ہیں۔ بہت سے لوگ اکثر ان چھوٹے چھوٹے بیجوں اور چیا کے بیجوں سے الجھ جاتے ہیں۔ تلسی کے بیجوں کے صحت سے متعلق فوائد میں ہاضمہ صحت کو بہتر بنانے، وزن کم کرنے میں مدد، خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے، جسم کو ٹھنڈا کرنے، تناؤ کو دور کرنے، سوزش کو کم کرنے اور بعض انفیکشنز کو روکنے کی صلاحیت شامل ہے۔ وہ مشروبات اور ڈیسرٹ میں اضافے کے طور پر استعمال ہوتے ہیں۔ یہاں سبزہ کے بیجوں کے چند حیرت انگیز فوائد کی فہرست دی گئی ہے جن کے بارے میں آپ شاید نہیں جانتے ہوں گے۔


سبزہ کے بیجوں کے حیرت انگیز صحت کے فوائد


1. قبض سے نجات


سبزہ کے بیج جسم کے لیے قدرتی ڈیٹاکس کا کام کرتے ہیں۔ سبزہ کے بیج ایک گلاس دودھ میں ڈال کر کچھ دن سونے سے پہلے پی لیں۔ سبزے کے بیجوں میں موجود غیر مستحکم تیل معدے کی گیس کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ وہ فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں اور قبض، اسہال، یا پیچش جیسے مسائل کے علاج میں مدد کرتے ہیں۔


2. وزن کم کرنے میں مدد


سبزہ کے بیج فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں اور آپ کو طویل عرصے تک پیٹ بھرنے کا احساس دلاتے ہیں۔ الفا لینولینک ایسڈ کی موجودگی، جو کہ اومیگا تھری فیٹی ایسڈز کی اعلیٰ سطح سے حاصل ہوتی ہے، جسم میں چربی جلانے والے میٹابولزم کو فروغ دینے میں مدد کرتی ہے۔


3. کھانسی اور سردی کا علاج کریں۔


تلسی کے بیجوں کو جڑی بوٹیوں کی ادویات میں صدیوں سے نزلہ، کھانسی اور دمہ کے علاج کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔ بیجوں میں antispasmodic خصوصیات ہیں جو ان بیماریوں کے علاج کے لیے فائدہ مند ہیں۔



4. بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرتا ہے



کئی مطالعات کے مطابق سبزے کے بیجوں میں موجود غذائی ریشہ خون میں شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ایک کھانے کا چمچ سبزہ کے بیجوں کو رات بھر پانی میں بھگو دیں۔ صبح ایک گلاس ٹونڈ دودھ میں بھگوئے ہوئے بیج ڈال دیں۔ اسے روزانہ پینا دن بھر آپ کی انسولین کی حساسیت کو بہتر بنا سکتا ہے۔



5. جلد کی دیکھ بھال


سبزہ کے بیج اینٹی آکسیڈنٹس اور فلیوونائڈز سے بھرے ہوتے ہیں جو جلد کی صحت کو بہتر بنانے اور نئے خلیات کی نشوونما کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ اگر آپ ایک چمچ سبزے کے بیج اور ناریل کے تیل کو ملا کر متاثرہ جگہوں پر لگائیں تو یہ جلد کے بہت سے انفیکشن جیسے ایکزیما اور چنبل کے علاج میں مدد دیتے ہیں۔



6. جسم کی گرمی کو کم کریں۔


سبزہ کے بیج ایک ٹھنڈک ہے جو چلچلاتی گرمی کو مارنے میں مدد کرتا ہے۔ وہ آپ کے جسم کی گرمی کو کم کرنے اور بنیادی طور پر پیٹ کو پرسکون کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔


7. بالوں کی دیکھ بھال


تلسی کے بیجوں میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس بالوں کی پیداوار کو تیز کرنے اور قبل از وقت بالوں کے جھڑنے کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔ وہ کھوپڑی پر سوزش اور آکسیڈیٹیو تناؤ کو روکنے میں بھی مدد کرتے ہیں، جو اکثر بالوں کے جھڑنے کا باعث بن سکتے ہیں۔ آملہ اور تلسی کا پاؤڈر لے کر برابر مقدار میں ملا لیں۔ اس میں تھوڑا سا ناریل کا تیل ڈال کر پیسٹ بنائیں۔ مکسچر کو بالوں پر لگائیں۔ اسے باقاعدگی سے لگانے سے بال گرنا بند ہو جاتے ہیں۔


8. سوزش سے نجات


سبزہ کے بیج ایک اینٹی سوزش ایجنٹ کے طور پر اچھی طرح کام کرتے ہیں جو درد، درد اور سوجن سے نجات دلانے میں مدد کرتے ہیں۔ آیوروید ان بیجوں کا استعمال گٹھیا کی سوزش کو کم کرنے کے لیے کرتا رہا ہے۔


9. تناؤ کو دور کرتا ہے

سبزہ کے بیج دماغ پر پرسکون اثر ڈالتے ہیں، جو ذہنی تناؤ کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ایک چائے کا چمچ تلسی کے بیجوں کے ساتھ ایک گلاس پانی آپ کی پریشانی کا فوری اور آسان حل ہو سکتا ہے، یہ آپ کے موڈ کو بلند کرنے اور جسم میں تناؤ کے ہارمونز کی سطح کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button