اہم خبریںبہاربین ریاستی خبریںدہلیکرناٹک

ریلوے مسافروں کے لیے خوشخبری، اب TTE نہیں چیک کر سکتا ٹرین ٹکٹ، جانیں انڈین ریلوے IRCTC کے نئے قوانین

یہ بھی پڑھیں

دراصل ہندوستانی ریلوے کے نئے قوانین کے مطابقاگر آپ سفر کے دوران سو رہے ہیں تو TTE بھی آپ کو نہیں اٹھا سکتا۔ اگر کوئی مسافر صبح سے ٹرین میں سفر کر رہا ہے تو TTE رات 10 بجے کے بعد آپ کو پریشان نہیں کر سکتا۔ رات 10 بجے کے بعد مسافروں کا ٹکٹ یا شناختی کارڈ دکھانے کے لیے نہیں کہا جا سکتا۔

ہندوستانی ریلوے جسے ہندوستان کی لائف لائن کہا جاتا ہے، سے ہر روز تقریباً 400 ملین لوگ ٹرینوں میں سفر کرتے ہیں۔اگرچہ ہر شخص چاہتا ہے کہ ٹرین میں سفر کرتے ہوئے اس کا سفر خوشگوار گزرے، لیکن اکثر لوگ شور، ٹکٹ کی چیکنگ یا ٹرینوں میں سیٹ کو لیکر دقتوں کا سامنا ہوتا ہے ۔ سفر کے حوالے سے بہت سے مسائل ہیں۔ لیکن اب ایسا نہیں ہوگا۔سفر کے دوران کوئی آپ کو پریشان نہیں کر سکتا۔

تاہم ٹی ٹی ای مسافروں کے ٹکٹ صرف صبح 6 بجے سے رات 10 بجے کے درمیان چیک کر سکتا ہے۔ دوسری طرف اگر کوئی مسافر صبح سے سفر کر رہا ہے تو ٹی ٹی ای اسے نیند سے بھی جگا سکتا ہے کیونکہ ٹی ٹی ای کے پاس تمام مسافروں کی فہرست موجود ہوتی ہے۔ کہ کسے کہاں سے کہاں جانا ہے۔ یعنی صبح کے وقت سفر کرنے والے مسافروں کے ٹکٹ صبح ہی چیک کر لیے ہوں گے ۔ ریلوے بورڈ کے رہنما خطوط کے مطابق، اگر کوئی مسافر رات 10 بجے کے بعد ٹرین میں سوار ہوتا ہے، تو ٹی ٹی ای کو پورا حق ہے کہ وہ آکر ٹکٹ اور شناختی کارڈ چیک کرے۔

دراصل یاترا کے دوران زیادہ تر وقت کچھ ایسے مسافر ہوتے ہیں جو نچلی برتھ میں سفر کرتے ہیں اور رات 10 بجے کے بعد سونے کی بات کرتے ہیں۔ ایسے میں درمیانی برتھ میں ریزرو ہونے والے مسافروں کو نہ صرف ان کے انتظار میں اٹھنا پڑتا ہے بلکہ ان کی رحم کا بھی انتظار کرنا پڑتا ہے۔ایسے میں ریلوے کے قواعد کے مطابق مسافروں کو ان کے انتظار میں اٹھنا پڑتا ہے۔ درمیانی برتھ پر ان کی سیٹ رات 10 بجے کے بعد ہی ملے گی۔ آپ اسے کھلے رکھ کر سو سکتے ہیں۔

اس کے ساتھ ساتھ صبح 6 بجے کے بعد درمیانی برتھ والے مسافروں کو اپنی سیٹیں کھولنی ہوں گی تاکہ صبح نیچے والے مسافر اپنی سیٹوں پر بیٹھ کر اپنی سہولت کے مطابق سفر کر سکیں۔

ریلوے میں بھی ٹو سٹاپ رول لاگو ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر کوئی مسافر ٹرین میں سفر کر رہا ہے اور اپنی سیٹ پر نہیں پہنچا ہے تو TTE ٹرین کے اگلے دو اسٹاپس یا اگلے ایک گھنٹے کے لیے آپ کی سیٹ کسی دوسرے مسافر کو نہیں دے سکتا۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر مسافر آپ کے بورڈنگ اسٹیشن کے اگلے 2 اسٹیشنوں تک اپنی سیٹ پر نہیں پہنچتا ہے، تو TTE یہ سمجھے گا کہ اس سیٹ کے مسافر نے ٹرین نہیں پکڑی ہے اور تیسرے اسٹاپ کو عبور کرنے کے بعد TTE اس سیٹ کو دوسرے کے لیے مختص کر دے گا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button