اہم خبریںبین ریاستی خبریںطب و صحت

دل کی صحت مند غذا میں کن چیزوں کو شامل کرنا چاہیے اور کن چیزوں سے پرہیز کرنا چاہیے؟ یہاں جانیں سب کچھ

دل کی صحت مند غذا کا منصوبہ: ہم سب جانتے ہیں کہ ہمیں اپنی صحت کا خیال رکھنے کی ضرورت ہے، لیکن بعض اوقات سب سے مشکل حصہ یہ جاننا ہوتا ہے کہ اس کا خیال کیسے رکھا جائے۔

مثال کے طور پر اپنے دل کو لے لیں۔ یہ آپ کے لیے بہت کچھ کرتا ہے اور آپ جانتے ہیں کہ اسے مضبوط اور صحت مند رکھنے کی ضرورت ہے۔

آپ کو یہ بھی معلوم ہونا چاہیے کہ آپ کی خوراک اس کا ایک بڑا حصہ ہے۔ کچھ غذائیں آپ کے دل کی صحت کو متاثر کرتی ہیں۔ دل کو صحت مند رکھنے کا مطلب ہے غذائیت سے بھرپور متوازن غذا کھائیں، لیکن اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ ایسی غذاؤں سے پرہیز کریں جو آپ کے دل پر بھی منفی اثر ڈالتے ہیں۔

کچھ غذائیں آپ کے دل کے لیے خراب کیوںسمجھی جاتی ہیں؟

یہ سمجھنے کا سب سے آسان طریقہ ہے کہ دل کی صحت مند غذا کھانا کیوں ضروری ہے۔ کثرت سے کھانا آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے کیونکہ وزن میں اضافے کے علاوہ یہ آپ کے بلڈ شوگر، بلڈ پریشر پر منفی اثر ڈالتے ہیں اور آپ کو ذیابیطس، ہائی بلڈ پریشر، امراض قلب اور فالج کا خطرہ بڑھاتے ہیں۔ یہ وہ غذائیں ہیں جن میں پراسیس شدہ آٹا، چینی، نمک/سوڈیم اور سیر شدہ چکنائی زیادہ مقدار میں پائی جاتی ہے۔

یہ غیر صحت بخش چیزیں بعض بیماریوں کا سبب بن سکتی ہیں

دل کی صحت مند غذا کا منصوبہ کیا ہونا چاہیے؟

ہم سب اپنی غذا کو صحت مند کھانے کے انتخاب کے مطابق بنا سکتے ہیں جو دل کی بیماری کو روکنے میں مدد دیتے ہیں – چاہے ہماری عمر کچھ بھی ہو، لیکن کچھ ایسے بھی ہیں جنہیں فوری طور پر دوسروں کے مقابلے زیادہ سنجیدہ دل کی صحت مند غذا لینا چاہیے۔ صحت مند کھانے سے ہر ایک کو فائدہ ہوتا ہے، لیکن جن لوگوں کو پہلے ہی دل کی بیماری ہو چکی ہے انہیں دل کی صحت مند غذا کھانے کی ضرورت ہے۔

ڈس کلیمر: یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button