اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبین الاقوامی خبریںتازہ تریندہلیطب صحت

خشکی اور بال گرنا: سردیوں میں کر رہے ہیں یہ غلطی تو سر میں ہو سکتی ہے خشکی، گرنا شروع ہوجائیں گے بال

سردیوں میں خشکی اور بالوں کا گرنا: سردیوں میں موسم بالکل بدل جاتا ہے۔ جہاں ہمارے ہاتھ پاؤں پھٹنے لگتے ہیں۔ ساتھ ہی یہ موسم بالوں کے لیے اچھا نہیں ہے۔ یہی وجہ ہے کہ سردیوں میں آپ کے بالوں کی ضروریات اور مسائل بدل جاتے ہیں جس کی وجہ سے بالوں کی زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔اگر آپ سردیوں میں بھی اپنے بالوں کی اسی طرح دیکھ بھال کر رہے ہیں جیسے گرمیوں میں کر رہے تھے۔ تو اس سے آپ کے بالوں میں خشکی اور بال گرنے کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔ اور یہ غلطی آپ کے بالوں کو کافی نقصان پہنچا سکتی ہے۔ بالوں کی دیکھ بھال کرتے ہوئے اگر آپ ذرا سی بھی غلطی کر لیں تو خشکی کا مسئلہ بہت بڑھ جاتا ہے اور بال کمزور ہو کر گرنے لگتے ہیں۔ اسی وجہ سے سردیوں میں بہت سے لوگوں کے بالوں کا گرنا بہت بڑھ جاتا ہے۔

خشکی اور بالوں کے گرنے سے بچنے کے گھریلو علاج

بالوں کی دیکھ بھال کی تجاویز:

سردیوں میں بالوں کی دیکھ بھال سے متعلق یہ غلطیاں نہ کریں۔

سردیوں میں جلد خشک ہو جاتی ہے جس کی وجہ سے سر کی اوپری جلد جسے کھوپڑی کہا جاتا ہے وہ بھی گرنے لگتی ہے۔جلد کے ان مردہ خلیوں کو خشکی کہتے ہیں۔ جو سر کی جلد پر ہر وقت موجود رہتے ہیں۔اس دوران اگر آپ اپنے بالوں کی مناسب دیکھ بھال نہیں کرتے ہیں تو آپ کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

ہمیشہ لگائیں تیل

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ سردیوں میں تیل بالوں کے لیے بہت ضروری ہوتا ہے۔ اس سے بالوں کو قدرتی نمی ملتی ہے۔ سردیوں میں زیادہ دیر تک بالوں میں تیل لگائے رکھیں گے تو خشکی جلد پر جم جاتی ہے اور اس کے ساتھ گرد و غبار اور مٹی بھی کھینچ سکتی ہے۔ اس کی وجہ سے کھوپڑی کو سانس لینے کا موقع نہیں ملتا اور وہ غیر صحت مند ہونے لگتے ہیں۔ اس لیے سردیوں کے موسم میں نہانے سے 1 یا 2 گھنٹے پہلے اچھی طرح تیل لگائیں اور پھر شیمپو کریں۔ ویسے اگر آپ چاہیں تو رات کو سوتے وقت بھی تیل لگا کر بالوں کی مالش کر سکتے ہیں اور صبح بالوں کو دھو سکتے ہیں۔

زیادہ شیمپو کرنے سے بچیں

آپ خشکی اور گندگی کو صاف کرنے کے لیے اچھی طرح شیمپو کریں۔ لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ آپ روزانہ بہت زیادہ شیمپو استعمال کریں۔ آپ کو اپنے بال کتنے دن دھونے چاہئیں یہ آپ کے بالوں کی لمبائی اور ان کی قسم پر منحصر ہے۔ ضرورت سے زیادہ شیمپو کرنے سے کھوپڑی خشک ہو سکتی ہے اور خشکی کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے جس سے سر کی خارش کا مسئلہ اور بالوں کی جڑیں کمزور ہو جاتی ہیں اور اس سے بال تیزی سے گرنے لگتے ہیں۔ جو شدید بال گرنے کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے ٹوٹکے:

گیلے بالوں میں ہی کنگھی کرنا

بہت سے لوگ اپنے سر دھونے کے لیے نیم گرم پانی استعمال کرتے ہیں۔ اس کی وجہ سے بالوں کی جڑیں قدرے کھل جاتی ہیں اور بال ٹوٹنے کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں کنگھی کرنے سے بال گرنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔اور بال بھی کمزور ہو جاتے ہیں۔چونکہ سردیوں میں بالوں کو خشک ہونے میں کافی وقت لگتا ہے، اس لیے لوگ صرف گیلے بالوں میں کنگھی کرتے ہیں۔ اس کی وجہ سے بال زیادہ ٹوٹتے ہیں۔ جب بال قدرے خشک ہو جائیں تو چوڑے دانتوں والی کنگھی سے بالوں کو کنگھی کریں۔اس سے بال جھرنے میں کمی آئے گی۔ اس کے ساتھ ہی بالوں کو خشک کرنے کے لیے زیادہ ہیئر ڈرائر کا استعمال نہ کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button