بہارجموئیعجیب و غریب

بہار: ‘گروجی’ شاگرد سے لڑا رہے تھے عشق ، گاؤں والوں نے پکڑ کر کرا دی شادی

بہار کے جموئی ضلع میں ایک دلچسپ معاملہ سامنے آیا ہے۔ یہاں ایک ٹیچر کو کوچنگ پڑھنے آنے والی طالبہ سے پیار ہو گیا۔ ٹیچر طالبہ سے ملنے اس کے گھر پہنچا تو اس کی زبردستی شادی کرادی گئی۔ یہ واقعہ ضلع کے مالے پور تھانہ علاقہ کا بتایا جا رہا ہے۔ اس معاملے کی ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہے۔

معلومات کے مطابق یہاں ایک کوچنگ میں پڑھانے والے ٹیچر کو اپنے طالبہ سے پیار ہو گیا۔ بتایا جا رہا ہے کہ ٹیچر طالب علم سے ملنے اس کے گھر پہنچا تھا۔ اسی دوران طالب علم کے گھر والوں نے اسے یرغمال بنا لیا۔ رشتہ داروں نے گاؤں والوں سے مشورہ کیا اور رات کو کیمرے کے سامنے طالبہ سے اس کی شادی کروا دی۔

استاد مونگیر ضلع کا رہنے والا ہے۔

طالبہ کو سندور لگانے کی ویڈیو بھی بنا لی گئی۔ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ لڑکی کی مانگ میں سندور بھرا ہوا ہے، جب کہ ‘ٹیچر’ اس کے ساتھ کھڑے ہیں۔استاد مونگیر ضلع کے روپا موڑ کا رہنے والا ہے۔ وہ برہاٹ علاقے کے ایک گاؤں میں اپنے رشتہ دار کے گھر رہتا ہے اور گاؤں میں ہی کوچنگ پڑھاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

لڑکی کے گھر والوں نے ٹیچر کو گھر بلایا تھا۔

بتایا جا رہا ہے کہ اس کا کوچنگ میں پڑھنے والی لڑکی کے ساتھ معاشقہ چل رہا تھا۔ لڑکی کے گھر والوں کو اس کا علم ہو گیا تھا ۔ گھر والوں نے ایک دن استاد کو اپنے گھر بلایا لیکن وہ نہ پہنچے۔ اس کے بعد لڑکی دوسرے دن کوچنگ نہیں پہنچی تو اس سے پریشان ہو کر ٹیچر لڑکی کے گھر چلا گیا ۔ اسی وقت لڑکی کے گھر والوں اور گاؤں والوں نے اس کی شادی کرادی۔ حالانکہ مقامی پولیس کو اس کا علم ہے لیکن کسی طرف سے کوئی کارروائی نہیں کی گئی۔

پولیس اپنی سطح سے معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔

اس معاملے میں مالے پور تھانہ انچارج وجے کمار نے بتایا کہ ٹیچر اور کوچنگ چلانے والے طالب علم کے درمیان محبت کا معاملہ اور پھر لڑکی کے گھر والوں کے ذریعہ شادی کرنے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ کوچنگ ٹیچر طالبہ سے ملنے اس کے گھر گیا تھا ، جہاں اہل خانہ اور گاؤں والوں نے اسے پکڑ کر اس کی شادی کرادی۔

ٹیچر کے اہل خانہ نے اس کی اطلاع دی تھی جس کے بعد پولیس نے تفتیش شروع کردی۔ کسی بھی فریق کی طرف سے کوئی درخواست نہیں دی گئی۔ پولیس اپنی سطح سے معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔

ماخذ: آج تک

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button