اہم خبریںبہار

بہار کے نوجوانوں کو ٹاٹا کی 19 کمپنیوں میں ملے گی نوکری، بہار کے 149 ITI ادارے بنیں گے سینٹر آف ایکسی-لینس

  • بہار کے 149 ITI ادارے بنیں گے سینٹر آف ایکسی-لینس
  • ٹاٹا ٹیک اور اس سے منسلک 19 کمپنیاں ٹرینڈ نوجوانوں کو نوکریاں دیں گی۔

بہار ،27 جنوری (قومی ترجمان) بہارکے بے روزگار نوجوانوں کے لیے بڑی خوشخبری ہے۔ ٹاٹا ٹیک اور اس سے جڑی 19 کمپنیاں بہار کے نوجوانوں کو نوکریاں دینے آ رہی ہیں۔ بتادیں کہ حال ہی میں بہار حکومت نے 149 صنعتی تربیتی اداروں کو سنٹر آف ایکسی لینس بنانے کی منظوری دی ہے۔ اس کے لیے 5436 کروڑ روپے کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ اس اسکیم کے نفاذ کے سلسلے میں محکمہ محنت اور ٹاٹا ٹرکوں کے درمیان مفاہمت کی ایک یادداشت (ایم او یو) بھی طے پا گئی ہے۔ اس پر اگلے ماہ دستخط ہونے ہیں۔ اس کے بعد محکمہ اور ٹاٹا ٹیک کے ماہرین کی ٹیم کے ذریعہ سروے کا کام شروع کیا جائے گا۔

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہیہاں کلک کریں

پیر کو محنت کے وسائل اور انفارمیشن اینڈ ٹیکنالوجی کے وزیر جیویش کمار نے بتایا کہ اس اسکیم کے تحت پہلے مرحلے میں 60 انڈسٹریل ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ پوسٹوں کو مالی سال 2020-23 میں سنٹر آف ایکسی لینس میں تبدیل کیا جائے گا۔ اس سے نوجوانوں کو انڈسٹری کی جدید ٹیکنالوجی اور نئی صنعت کی ضروریات کے مطابق تربیت دے کر روزگار کے مواقع پیدا ہوں گے۔ ٹاٹا ٹیک اور اس سے منسلک 19 کمپنیاں ٹرینڈ نوجوانوں کو نوکریاں دیں گی۔

پین کارڈ کی تصحیح: PAN میں غلط ہے نام اور تاریخ پیدائش، تو گھر بیٹھے کریں تصحیح، جانیں E-Pan کارڈ حاصل کرنے کا طریقہ

بتادیں کہ دوسرے مرحلے میں حکومت ریاست کے 89 صنعتی تربیتی اداروں کو سنٹر آف ایکسی لینس بنانے کا کام مکمل کرے گی۔ معاہدے کے مطابق آئی ٹی آئی کو سنٹر آف ایکسیلنس بنانے کی اسکیم میں خرچ کی گئی رقم کا 12 فیصد حکومت بہار برداشت کرے گی۔ باقی 88 فیصد ٹاٹا ٹیک کو خرچ کرنا ہے۔

،۔Voter List میں اپنا نام کیسے چیک کریں؟  یہاں جانیں مکمل پروسیس، گھر بیٹھے بیٹھے موبائل پر ہی ہو جائے گا سارا کام یہاں کلک کریں

ریاست کے انڈسٹریل ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ میں کئی نئے کورس شروع ہونے جارہے ہیں جن میں فیشن ٹکنالوجی سے لے کر آٹوموبائل ٹیکنالوجی تک کے کورس شامل ہیں۔ طلباء کو بہت سے جاب اورینٹڈ کورسز سکھائے جائیں گے جن میں پلاسٹک ڈائی انجینئرنگ، سی این سی ملنگ، سی این سی ٹرننگ، مکینیکل انجینئرنگ ڈیزائن، روبوٹک سسٹم انٹیگریشن، ایڈیٹیو مینوفیکچرنگ، ڈیجیٹل کنسٹرکشن، الیکٹرانکس، الیکٹریکل انسٹالیشن، ریفریجریشن اور ایئر کنڈیشننگ، موبائل روبوٹکس، میکٹرانکس، وغیرہ شامل ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button