Featuredاہم خبریںبہارپٹنہطب و صحت

بہار میں کورونا پابندیوں میں 6 فروری تک توسیع، سی ایم نتیش کمار نے دی ہدایات، جانیں تفصیلات

  • 4 گھنٹے میں 7554 کورونا پازیٹیو ٹھیک ہو گئے۔
  • ریاست میں کورونا کے حوالے سے جو گائیڈ لائن چل رہی ہے اس کی میعاد کل 21 جنوری کو پوری ہو جائے گی۔  اس کے بعد نئی گائیڈ لائن 22 جنوری بروز ہفتہ سے لاگو ہو جائے گی۔
  • ڈیزاسٹر مینجمنٹ گروپ (سی ایم جی) نے جمعرات کو تمام اضلاع سے رائے لینے کے بعد یہ فیصلہ کیا ہے۔


بہار ،20 جنوری (قومی ترجمان) بہار میں اب تک جاری کردہ کورونا ہدایات 6 فروری تک نافذ رہیں گی۔  ڈیزاسٹر مینجمنٹ گروپ (سی ایم جی) نے جمعرات کو تمام اضلاع سے رائے لینے کے بعد یہ فیصلہ کیا ہے۔  کوئی نئی پابندیاں نہیں لگائی گئیں۔  تاہم اس میں بھی کوئی رعایت نہیں دی گئی۔  قبل ازیں بدھ کو چیف سیکرٹری عامر سبحانی کی زیر صدارت سی ایم جی کا اجلاس ہوا۔


ریاست میں کورونا کے حوالے سے جو گائیڈ لائن چل رہی ہے اس کی میعاد کل 21 جنوری کو پوری ہو جائے گی۔  اس کے بعد نئی گائیڈ لائن 22 جنوری بروز ہفتہ سے لاگو ہو جائے گی۔  خیال کیا جا رہا ہے کہ کورونا کی تیسری لہر زیادہ مہلک نہیں ہے اور کورونا کا انفیکشن بھی مسلسل کم ہو رہا ہے۔

  • 4 گھنٹے میں 7554 کورونا پازیٹیو ٹھیک ہو گئے۔

جمعرات کو پٹنہ میں 1053 نمونے کورونا پازیٹیو پائے گئے ہیں۔  1010 نئے کیسز ہیں جبکہ 43 فالو اپ کیسز ہیں۔  اس میں پٹنہ میں رہنے والے 727 معاملے ہیں۔  ضلع میں نئے کیسوں کی تعداد 727 ہے جس کی وجہ سے پٹنہ میں ایکٹو کیسز کی تعداد بڑھ کر 10346 ہو گئی ہے۔  تاہم دیر شام تک فعال مریضوں کے صحت یاب ہونے کی وجہ سے یہ تعداد کم ہو سکتی ہے۔

بہار میں بدھ کو 4,063 نئے معاملے سامنے آئے ہیں جب کہ 24 گھنٹے پہلے 1,54,010 لوگوں کی جانچ کی گئی تھی جبکہ 4551 نئے کیس رپورٹ ہوئے تھے۔  خوشگوار صورتحال یہ تھی کہ نئے متاثرین سے زیادہ مریض صحت یاب ہوئے۔  گزشتہ 24 گھنٹوں میں 7,554 افراد نے کورونا کو شکست دی ہے۔

  • کل تک کیا پابندیاں ہیں؟


بہار میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کو دیکھتے ہوئے حکومت نے 6 جنوری سے 21 جنوری تک گائیڈ لائن جاری کی تھی۔  رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک ریاست بھر میں نائٹ کرفیو نافذ رہے گا۔ تمام مذہبی مقامات، سنیما ہال، شاپنگ مال، کلب، سوئمنگ پول، اسٹیڈیم، جم، پارکس اور باغات عام لوگوں کے لیے مکمل طور پر بند رہیں گے۔  آٹھویں جماعت تک تمام اسکول اور کوچنگ انسٹی ٹیوٹ بند ہیں۔  تمام دکانیں صرف رات 8 بجے تک کھل سکیں گی۔

  • ریاست میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے پیش نظر ریاستی حکومت (ڈیزاسٹر مینجمنٹ گروپ) کی میٹنگ میں درج ذیل فیصلے لیے گئے تھے جس میں اب توسیع ہوئی ہے… سابقہ تمام پابندیاں 6 فروری تک نافذ رہیں گی ۔



1. ضروری خدمات کے علاوہ تمام دکانیں رات 8 بجے تک کھلی رہیں گی۔


2. رات کا کرفیو رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک جاری رہے گا۔


3. کلاس 9، 10، 11 اور 12 کی کلاسیں اور تمام کالجز 50 فیصد حاضری کے ساتھ کھلیں گے۔آن لائن کلاس کو ترجیح دی جائے گی۔


6. تمام سرکاری اور غیر سرکاری دفاتر 50 فیصد حاضری کے ساتھ کھلیں گے۔  دفتر میں کسی بھی بیرونی شخص کا داخلہ ممنوع ہوگا۔


7. تمام عبادت گاہیں اگلے احکامات تک عقیدت مندوں کے لیے بند رہیں گی۔  صرف پادری ہی عبادت کر سکتے ہیں۔


8. سنیما ہال / جم / پارک / کلب / اسٹیڈیم / سوئمنگ پول مکمل طور پر بند رہے گا۔


9. ریستوران / ڈھابے وغیرہ 50% گنجائش کے ساتھ کھلیں گے۔


10. شادی میں زیادہ سے زیادہ 50 لوگوں کو اور آخری رسومات میں 20 لوگوں کی اجازت ہوگی۔


11. تمام سیاسی/کمیونٹی/ثقافتی عوامی تقریبات میں زیادہ سے زیادہ 50 افراد کی اجازت ہوگی۔  لیکن اس کے لیے ضلعی انتظامیہ سے اجازت لینی ہوگی۔


12. شاپنگ مالز مکمل طور پر بند رہیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button