اہم خبریں

بہار مدرسہ بورڈ : مدارس میں بحالی کے لیے ویب پورٹل سے بنائی جائے گی سلیکشن لسٹ، TET-STET کے اہل امیدواروں کو دی جائے گی ترجیح، سبھی اضلاع کے لیے محکمہ تعلیم تیار کر رہی ہے پورٹل (قسط-4)

لی جائے گی آن لائن درخواستیں، سبھی اضلاع کے لیے محکمہ تعلیم تیار کر رہی ہے پورٹل

پٹنہ: ریاست میں مولوی سطح تک غیر سرکاری تسلیم شدہ امداد یافتہ مدارس میں اسسٹنٹ ٹیچر، کلرک اور خادم کے عہدوں پر براہ راست بھرتی تمام اضلاع کے لیے محکمہ تعلیم کے ذریعہ تیار کردہ ویب پورٹل (سافٹ ویئر) کے ذریعے کی جائے گی۔

ویب پورٹل پر تقرری کے لیے درخواست فارم کے ساتھ ضلع کے اندر واقع غیر سرکاری تسلیم شدہ امداد یافتہ مدارس (مولوی سطح تک) میں دستیاب آسامیاں بھی دستیاب ہوں گی۔

وسطانیہ سطح پر اساتذہ کی بھرتی میں CTET-TET اہل امیدواروں کو ترجیح دی جائے گی۔

فوقانیہ اور مولوی سطح کے اساتذہ کی بھرتی میں STET پاس امیدواروں کو ترجیح دی جائے گی۔

ٹیچر اور خادم 62 سال کی عمر تک ملازمت پر رہ سکیں گے۔

یہ دستور بہار ریاست کے غیر سرکاری تسلیم شدہ امداد یافتہ مدرسہ (مولوی سطح تک) تدریسی اور غیر تدریسی ملازمین (تقرری اور سروس کی شرط) کے قواعد، 2022 میں کیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار مدرسہ بورڈ : 70 سال سے زیادہ عمر والے نہیں بن سکیں گے مدرسہ بورڈ کے چیئرمین ( قسط-3 )

41 سال بعد بنا بہار اسٹیٹ مدرسہ ایجوکیشن بورڈ کا دستور العمل (قسط-2)

بہار مدرسہ بورڈ : تسلیم شدہ مدارس کو چلانے کے لیے دی جائے گی انتظامیہ کمیٹی تشکیل، نوٹیفکیشن جاری (قسط-1)

فوقانیہ اور مولوی 2022 امتحان کا رزلٹ جاری، یہاں چیک کریں نتائج

بہار اسٹیٹ مدرسہ ایجوکیشن بورڈ پٹنہ ،بہار مدرسہ بورڈ پٹنہ

اس کے مطابق اہل امیدواروں سے ویب پورٹل کے ذریعے آن لائن درخواستیں لی جائیں گی۔

درخواستیں لینے کے لیے دو اہم اردو اور ہندی روزنامہ اخبارات میں اشتہارات دیے جائیں گے۔ یہ معلومات لازمی طور پر ویب پورٹل پر دی جائیں گی۔ موصول ہونے والی درخواستوں کی بنیاد پر ویب پورٹل کے ذریعے میرٹ لسٹ اور سلیکشن لسٹ تیار کی جائے گی۔

میرٹ لسٹ کی میعاد ایک سال کے لیے ہوگی۔ متعلقہ مینیجنگ کمیٹی سلیکشن لسٹ کے امیدواروں کو ویب پورٹل سے طے شدہ تاریخ، وقت اور جگہ پر کونسلنگ میں شرکت کے لیے مطلع کرے گی۔

تاریخ اور وقت کا تعین کرتے وقت یہ نوٹ کرنا ضروری ہو گا کہ امیدواروں کو کونسلنگ میں حاضر ہونے کے لیے کم از کم دس دن کا وقت ملنا چاہیے۔ کونسلنگ کا پورا عمل متعلقہ مدرسہ میں بہار ایجوکیشن سروس کے ایک افسر کی نگرانی میں کیا جائے گا جسے ضلعی تعلیمی افسر نامزد کرے گا۔

اگر امیدوار ہیڈ مولوی یا منیجنگ کمیٹی کا رشتہ دار ہوں گے تو ہیڈ مولوی یا ایسے ممبر کونسلنگ سے پہلے بہار اسٹیٹ مدرسہ بورڈ کو اصل تعلق سے آگاہ کریں گے اور کونسلنگ کے عمل سے دور رہیں گے ۔ . بصورت دیگر اس کے رشتہ دار کی تقرری باطل قرار دی جائے گی لیکن دیگر تقرریوں پر اس کا کوئی اثر نہیں پڑے گا۔

کونسلنگ کے دوران منتخب امیدواروں کے تعلیمی ٹریننگ اور تجربہ کے سرٹیفکیٹ (جو درست ہیں) کے اصلی سرٹیفکیٹ اور مارک شیٹس کا مشاہدہ اور جانچ کی جائے گی۔ اسی بنیاد پر مطمئن ہونے کے بعد انتظامی کمیٹی کے سکریٹری کی طرف سے کونسلنگ کی تاریخ سے تین دن کے اندر تقرری نامہ جاری کیا جائے گا۔

تقرری کے عمل کو مکمل کرنے کے بعد منیجنگ کمیٹی کے سیکرٹری متعلقہ ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر کو رپورٹ کریں گے۔ اس کی بنیاد پر ویب پورٹل کو اپ ڈیٹ کیے بغیر ضرورت کے مطابق ویب پورٹل کے ذریعے دوسری اور تیسری انتخابی فہرست جاری کی جائے گی۔

نئی تقرری کو منیجنگ کمیٹی منظوری کے لیے بہار اسٹیٹ مدرسہ ایجوکیشن بورڈ کو بھیجے گی۔ ایک ماہ میں انکوائری کے بعد بورڈ منیجنگ کمیٹی کو آگاہ کرے گا۔ رد یا ترمیم کی صورت میں بورڈ کی طرف سے وجوہات پیش کی جائیں گی۔

تنخواہ کی ادائیگی کے لیے گرانٹ کی رقم تقرری پر بورڈ کی منظوری کے بعد ہی منظور کی جائے گی۔ اگر منیجنگ کمیٹی بورڈ کے حکم سے متفق نہیں ہوگی تو وہ 60 دنوں کے اندر اپیل اتھارٹی کے پاس شکایت درج کروا سکے گی۔

یہ بھی پڑھ سکتے ہیں

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button