اہم خبریںبین ریاستی خبریں

ان مشہور اداکاراؤں نے اپنا مذہب تبدیل کر کے قبول کیا اسلام مذہب، کسی نے محبت، کسی نے روحانی سکون تو کچھ نے…..

آج ہم آپ کو ان بالی ووڈ اداکاراؤں سے ملوانے جا رہے ہیں۔ جس نے اپنا مذہب ترک کر کے اسلام قبول کیا اور مسلمان ہو گئے ۔ان میں سے کچھ نے ذہنی سکون اور کچھ نے اپنا پیار اور جیون ساتھی حاصل کرنے کے لیے ایسا کیا۔آج ہم آپ کو کچھ ایسے ہی نام بتانے جا رہے ہیں جنہوں نے شادی کے لیے اپنا مذہب تبدیل کر لیا۔

کرینہ کپور خان– ویسے تو سبھی جانتے ہیں کہ کس طرح سیف علی خان اور کرینہ کپور خان اپنی فلم ٹشن کے سیٹ پر محبت میں گرفتار ہوئے اور 2012 میں شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔ جب دونوں کی شادی ہوئی تو اداکارہ سوتیلی ماں بن گئیں جو سیف کی پہلی بیوی تھیں۔

سیف نے پہلے اداکارہ امریتا سنگھ سے شادی کی تھی اور ان کے دو بچے سارہ علی خان اور ابراہیم علی خان تھے۔ تاہم تیرہ سال ساتھ رہنے کے بعد 2004 میں ان کی طلاق ہوگئی۔ اب کرینہ کپور خان کے دو بچے ہیں۔ تیمور اور جہانگیر۔

کرن راؤ- پندرہ سال طویل شادی کے بعد کرن راؤ اور عامر خان نے علیحدگی اختیار کر لی۔ 2005 میں شادی کرنے والے اس جوڑے نے اپنی علیحدگی پر ایک مشترکہ بیان جاری کیا جس میں انہوں نے اپنی طلاق کا اعلان کیا اور اپنے خاندان اور دوستوں کی حمایت پر شکریہ ادا کیا۔

دونوں کی پہلی ملاقات فلم لگان کے سیٹ پر ہوئی تھی، جہاں کرن راؤ فلم کے اسسٹنٹ ڈائریکٹرز میں سے ایک تھے اور عامر خان مرکزی اداکار تھے۔ تاہم اس وقت عامر خان کی شادی رینا دتہ سے ہو چکی تھی۔

عامر خان اور رینا دتہ نے 1986 میں شادی کی اور ان کے دو بچے جنید اور ایرا ہیں۔ اس کے بعد 2002 میں دونوں میں طلاق ہو گئی اور رینا دتہ نے اپنے دونوں بچوں کو سنبھال لیا۔

ہیلن سلیم خان نے اپنی پہلی بیوی سشیلا چرک سے شادی کی جس نے بعد میں 1964 میں اپنا نام تبدیل کر کے سلمیٰ خان رکھ لیا۔ ان کے چار بچے ہیں: سلمان خان، ارباز خان، سہیل خان اور الویرا خان اگنی ہوتری۔

1980 میں، سلیم خان کو 60 کی دہائی کی ڈانسنگ کوئین ہیلن این رچرڈسن سے پیار ہو گیا اور ان کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔ اس جوڑے نے چند سال بعد ارپیتا خان کو گود لے لیا۔

ایک رپورٹ کے مطابق سلمیٰ خان اور ان کے بچے سلیم خان کے ہیلن سے شادی کے فیصلے سے کافی ناراض تھے۔ پہلے تو اس نے اس سے فاصلہ رکھا لیکن بعد میں ہیلن کو اپنے خاندان کا حصہ مان لیا۔

ہیما مالنی 1954 میں، دھرمیندر اور پرکاش کور کی شادی ہوئی اور ان کے چار بچے تھے: سنی دیول، بوبی دیول، وجیتا دیول اور اجیتا دیول۔ 1970 میں، دھرمیندر کو فلم تم حسین میں جوان کے سیٹ پر ڈریم گرل ہیما مالنی سے پیار ہو گیا۔

اس دوران اس کی شادی ہوئی، اس نے ہیما سے شادی کرنے کے لیے دھرمیندر کو طلاق دینے سے انکار کر دیا۔ دونوں نے 1980 میں اسلام قبول کرنے کا فیصلہ کیا۔ شادی کے بعد ان کی دو بیٹیاں ہوئیں۔ ایشا دیول اور اہانہ دیول۔

ممتا کلکرنی – ممتا کلکرنی نے اپنے شوہر کے ساتھ اسلام قبول کیا۔ دراصل دونوں متحدہ عرب امارات میں منشیات کیس میں گرفتار ہوئے تھے۔ متحدہ عرب امارات کے قانون کے مطابق اسے 25 سال قید کی سزا ہو سکتی ہے۔ ایسے میں اس نے اسلام قبول کرکے اپنے گناہوں کا کفارہ ادا کیا اور مسلمان ہوگئیں۔

عائشہ ٹاکیہ – عائشہ ٹاکیہ نے بھی اپنا مذہب تبدیل کر لیا اور مسلمان ہو گئیں۔ عائشہ نے سیاست دان ابو اعظمی کے بیٹے فرحان اعظمی سے شادی کرنے کے لیے اپنا ہندو مذہب چھوڑ کر اسلام قبول کیا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button