Featured

آپ نے کبھی سوچا ہے بھارت میں 6، 7، 8، 9 سے ہی کیوں شروع ہوتے ہیں موبائل نمبر ، جانیں وجہ

تقریباً دو دہائیوں بعد ہم دنیا بھر میں کسی سے بھی سیکنڈوں میں بات کرنے کے قابل ہو گئے کیونکہ موبائل نے پوری دنیا میں انقلاب برپا کر دیا۔ کنیکٹیوٹی میں بہتری موبائل فونز کی وجہ سے ممکن ہوئی ہے جو سم کارڈز سے چلتے ہیں۔سم کارڈ کو چالو کرنے سے آپ کو ایک موبائل نمبر ملتا ہے اور جو بھی آپ سے رابطہ کرنے کے لیے فون کال کرنا چاہتا ہے اسے استعمال کر سکتا ہے۔ ہندوستان میں ایک موبائل نمبر 10 ہندسوں پر مشتمل ہوتا ہے۔

اسی طرح اگر آپ ہندوستان سے ہیں تو کسی وقت آپ نے اپنے موبائل نمبر کے ابتدائی ہندسوں کے بارے میں ضرور سوچنا ہوگا۔ آپ کے موبائل نمبر کے ابتدائی ہندسے +91 (جو ہندوستان کا کنٹری کوڈ ہے) سے شروع ہوتے ہیں اور اس کے بعد 6، 7، 8 یا 9 جیسے ہندسے آتے ہیں۔ اس میں آپ کو یہ بھی سوچنا ہوگا کہ شروع ہونے والے نمبر 0، 1 سے شروع کیوں نہیں ہوتے یا شروع میں 2، 3، 4 یا 5 کیوں نہیں ہوتے؟ ہم نے یہاں کچھ وجوہات بتائی ہیں کہ ہندوستان میں موبائل نمبر صرف 6، 7، 8 اور 9 کے ہندسے سے کیوں شروع ہوتے ہیں۔

1 سے کیوں شروع نہیں ہوتے نمبر ؟

1 سے شروع ہونے والے ہندسوں کے ساتھ ٹیلی فون نمبر عام طور پر سرکاری خدمات سے منسلک ہوتے ہیں۔سرکاری خدمات میں پولیس، فائر سروسز، ایمبولینس وغیرہ شامل ہیں۔ اس وجہ سے ہندوستان میں انفرادی نمبر 1 سے شروع نہیں ہو سکتے۔

یہ نمبرز لینڈ لائنز میں استعمال ہوتے ہیں۔

اگر آپ کوئی بھی سرکاری سروس حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو 1 سے شروع ہونے والا نمبر ڈائل کرنا ہوگا۔ وہیں دوسری طرف 2، 3، 4 اور 5 سے شروع ہونے والے نمبر ہیں۔ اہم بات یہ ہے کہ 2، 3، 4 اور 5 سے شروع ہونے والے نمبرز لینڈ لائن فونز میں استعمال کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ان ہندسوں والے موبائل نمبرز کو موبائل نمبر کے طور پر استعمال نہیں کیا جا سکتا۔

0 کا یہاں ہوتا ہے استعمال

0 نمبر لینڈ لائن نمبرز کے لیے STD کوڈ کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔ اس لیے اسے ہندوستان میں موبائل نمبرز کے لیے استعمال نہیں کیا جا سکتا۔ تو امید ہے کہ اب آپ کو معلومات مل گئی ہوں گی کہ ہندوستان میں 0، 1، 2، 3، 4 اور 5 نمبر سے موبائل نمبر کیوں ہیں۔

اگرچہ یہ معلومات سرکاری نہیں ہے، لیکن اوپر بیان کردہ وجوہات کی بناء پر ہم اندازہ لگا سکتے ہیں کہ ہندوستان میں موبائل کی تعداد 0 سے 5 تک نہیں بلکہ 6 سے 9 تک ہے۔ اس کے علاوہ کوئی اور وجہ نظر نہیں آتی ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button