اہم خبریںبین ریاستی خبریں

آج کی اہم خبروں کے لئے بس ایک کلک کریں/8 جون 2021

پونے کے کیمیکل پلانٹ میں لگی آگ،18 افراد ہلاک


مہاراشٹر کے پونے شہر میں ایک کیمیکل پلانٹ میں اچانک آگ بھڑک اٹھی۔ حکام نے اس واقعے میں کمپنی کے 18 ملازمین کی ہلاکت کی تصدیق کی ہے۔پونے میں ایک کمپنی کے سینیٹائزر مینوفیکچرنگ یونٹ میں زبردست آگ بھڑک اٹھی۔ محکمہ فائر ڈیپارٹمنٹ نے بتایا کہ آگ کے وقت 37 کارکن یونٹ کے اندر کام کر رہے تھے۔ 20 کارکنوں کو بچایا گیا ہے۔ اب تک 18 افراد کی لاشیں برآمد ہوچکی ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

وزیر اعظم مودی کا ملک سے خطاب، مفت ویکسین اور دیوالی تک مفت راشن کا اعلان

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو کہاہے کہ اب ریاستوں کو 18 سے 44 سال کی عمر کے لوگوں کے لیے اگلے دو ہفتوں میں ویکسین مفت فراہم کی جائے گی ۔ اس سے متعلق ہدایات طے کی جائیں گی۔ملک سے اپنے خطاب میں انہوں نے یہ بھی کہاہے کہ 21 جون سے ملک بھر میں سب کے لیے مفت ویکسینیشن شروع ہونے کی امید ہے۔بہارالیکشن میں بی جے پی نے مفت ویکسین کاوعدہ کیاتھالیکن بیشترجگہوں پر18+کے لیے ویکسین ہی نہیں ہے یاپرائیوٹ اسپتالوں میں پیسے دینے پڑرہے ہیں ۔دہلی میں بھی لوگ پیسے دے کرویکسین لے رہے ہیں۔حزب اختلاف کی حکمرانی والی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ کے بیانات کے بالواسطہ حوالہ دیتے ہوئے مودی نے یہ بھی کہاہے کہ ویکسینیشن سے متعلق سیاسی جواز نہیں ہے۔انہوں نے یہ بھی کہاہے کہ پردھان منتری غریب کلیان یوجنا کے تحت ، دیوالی تک غریب خاندانوں کو مفت اشیا فراہم کی جائیں گی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پاکستان ٹرین حادثے میں 40 مسافر ہلاک، 50 سے زیادہ زخمی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پاکستان کے صوبے سندھ کے ضلع گھوٹکی میں ڈہرکی اسٹیشن کے قریب ٹرین حادثے کے نتیجے میں 40 مسافر ہلاک اور 50 سے زیادہ زخمی ہو گئے ہیں۔پیر کی صبح کراچی سے سرگودھا جانے والی ملت ایکسپریس کی چار بوگیاں گھوٹکی کی تحصیل اوباوڑو کے مقام پر پٹری سے اتر کر ڈاؤن ٹریک پر گر گئیں جس کے بعد پنجاب سے آنے والی سرسید ایکسپریس متاثرہ ٹرین کی ڈاؤن ٹریک پر موجود بوگیوں سے جا ٹکرائی اور اس کی بھی تین بوگیاں پٹری سے اتر گئیں۔ڈپٹی کمشنر گھوٹکی عثمان عبداللہ کے مطابق حادثے کے زخمیوں کو میرپور ماتھیلو، صادق آباد، گھوٹکی اور اوباوڑو کے ٹراما سینٹر منتقل کیا جا رہا ہے۔بعض زخمیوں کو ایمبولینسز کے بجائے ٹریکٹر ٹرالیوں میں قریبی اسپتال منتقل کیا گیا جب کہ بہت سے مسافر اب بھی پچکی ہوئی بوگیوں میں پھنسے ہوئے ہیں جنہیں نکالنے کے لیے گیس کٹر کا انتظار کیا جا رہا ہے جو سکھر سے منگوایا گیا ہے۔جائے حادثہ سے قومی شاہراہ کا فاصلہ تقریباً 20 کلو میٹر بتایا جاتا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پٹرول اورڈیزل کی قیمتوں میں مسلسل دوسرےدن اضافہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں پیر کے روز مسلسل دوسرے دن اضافہ ہونے سے ایک نئی ریکارڈ سطح پر پہنچ گئیں۔ملک کے چار میٹروپولیٹن شہروں میں کل دونوں ایندھنوں کی قیمتوں میں 28 پیسے تک کا اضافہ ہوا ہے۔ گزشتہ 4 مئی سے اب تک 20 دن پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیا ہے جبکہ باقی 15 دن قیمتوں میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے۔ اس دوران دہلی میں پٹرول 4.91 روپے اور ڈیزل 5.49 روپے مہنگا ہوچکا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ایندھن کی قیمتوں میں اضافے کے خلاف احتجاج، مرکزی حکومت سے قیمتوں کو فوری طور پر کم کرنے کا مطالبہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی حکومت کے ذریعے پٹرول، ڈیژل وگیس کی بڑھتی قیمتوں کے خلاف مہاراشٹر پردیش کانگریس کی جانب سے ریاست گیر احتجاج کے دوران تھانے میں ریاستی کانگریس کے کارگزار صدر وسابق وزیر نسیم خان کی قیادت میں زبردست احتجاج کیا گیا اور مرکزی حکومت سے ایندھن کی قیمتوں کو فوری طور پر کم کرنے کا مطالبہ کیا۔ اس موقع پرنسیم خان نے کہا کہ کانگریس کی حکومت کے دوران گزشتہ 70سالوں میں پٹرول وڈیژل کی قیمتوں کے معاملے میں عام آدمی کی سہولت کو پیشِ نظر رکھا گیا جبکہ مرکزکی مودی حکومت نے گزشتہ سات سالوں کے دوران قیمتوں کو آسمان پر پہنچادیا ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

یوپی پولیس جس مفرور قیدی کی تلاش کررہی تھی،وہ جیل میں گھاس کے اندر چھپا ملا

واضح ہوکہ یوپی سرکار نے مختار انصاری والی باندہ جیل سے جس قیدی کے فرار ہونے کا اعلان کیا تھا اور جس کو پولیس کی ایک درجن ٹیمیں تلاش کر رہی تھیں خود جیل کے اندر ہی ایک بڑے گھاس میں چھپا ہوا تھا۔ 22 سالہ قیدی  وجے آرخ کل شام 7 بجے کے قریب بندہ جیل میں لاپتہ ہوگیا۔  دن کے وقت وہ جیل کے فارم پر کاشتکاری کا کام کرنے گیا تھا۔  بعد میں وہ نہیں ملا۔اس سے قبل جیل حکام نے بتایا تھا کہ قیدی چور ہے ، لہذا ایسا لگتا ہے کہ اس نے خود کو جیل کے اندر کہیں چھپا لیا ہے۔  قیدی کے لاپتہ ہونے کی خبر پر ہنگامہ برپا ہوگیا۔  فورا. ہی ضلع کے اعلی افسران جیل پہنچ گئے۔  جیل کے عہدیداروں نے ان کے سینئروں نے بھی بہت ڈانٹ ڈپٹ کی۔  جیلر اور پولیس رات بھر بڑی روشنی سے اس کی تلاش کرتی رہی۔  پھر صبح کی دھوپ میں اسے ڈھونڈ لیا گیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کوویکسین کے مقابلے کوویشلڈ کہیں زیادہ اینٹی باڈیز تیار کر رہی ہے:مطالعے کے دعوے

واضح ہوکہ کوویشیلڈ ویکسین کوویکسین سے زیادہ اینٹی باڈیز تیار کرتی ہے  حالانکہ دونوں ویکسین استثنی کو بڑھانے میں بہتر ہیں۔ یہ بات صحت کے کارکنوں پر کی جانے والی ایک تحقیق میں سامنے آئی ہے جس نے احتیاط کے طور پر دونوں ویکسین کی خوراک لی ہے۔  یہ مطالعہ ابھی شائع نہیں ہوا ہے اور اشاعت سے قبل میڈ آرکسیو پر پوسٹ کیا گیا ہے۔ اس تحقیق میں 13 ریاستوں کے 22 شہروں سے 515 صحت کارکنان شامل تھے۔  ان میں سے 305 مرد اور 210 خواتین تھیں۔ سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا ، آکسفورڈ – آسٹر زینیکا کا کوشیلڈ ویکسین تیار کررہا ہے۔ اسی کے ساتھ ہی حیدرآباد میں مقیم کمپنی بھارت بائیوٹیک انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (آئی سی ایم آر) اور نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف وائرولوجی (این آئی وی) کے اشتراک سے کوویکسین تیار کررہی ہے۔  مطالعہ میں شریک افراد کے خون کے نمونوں میں اینٹی باڈیز اور ان کی سطح کی جانچ کی گئی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اعظم گڈھ:مزدوروں سے بھری بس ریلنگ سے ٹکرائی، 35 زخمی

واضح ہوکہ اترپردیش کے اعظم گڈھ ضلع کے  تھانہ بردہ کے علاقہ بوواپر گاؤں کے قریب پل کی ایک ریلنگ پر ایک نجی بس بے قابو ہوکر چڑھ گئی۔ بس سوار سمیت 35 کے قریب افراد زخمی ہورئے۔ زخمیوں کو فوری طور پر مقامی پرائمری ہیلتھ سنٹر لے جایا گیا جہاں سے شدید زخمی مریضوں کو ڈسٹرکٹ اسپتال ریفر کردیا گیا اور جزوی طور پر زخمی مریضوں کو علاج کے بعد چھٹی دے دی گئی موصولہ اطلاع کے مطابق کپتان گنج کے علاقے میں واقع اینٹوں کے بھٹہ کے مزدور پیر کی صبح ایک نجی بس میں چھتیس گڑھ کے ضلع بلس پور میں اپنے گھر جارہے تھے ۔ ادهر ، بس  قابو سے باہر ہوگئی اور بردبہ تھانہ علاقہ کے بواوپر گاؤں کے قریب پل کی دیوار میں داخل ہوگئی۔ اس حادثے میں بس میں سوار سمیت 35 کے قریب افراد زخمی ہوگئے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کرناٹک میں بی ایس یدیورپا کو ہٹانے کی مہم شروع

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کرناٹک میں قیادت میں تبدیلی کے لیے جاری احتجاج ایک بار پھر تیزہوگیا ہے۔ وزیراعلیٰ بی ایس یدی یورپا کو ہٹانے کے لیے اس طرح کی مہم گذشتہ ایک سال سے جاری ہے لیکن یدی یورپا پہلی بار اپنا دفاع کرتے نظر آرہے ہیں۔ دستخطی مہم ان کے حق میں چل رہی ہے۔ یدی یورپا کے پولیٹیکل سکریٹری رینوکاچاریہ نے یدی یورپپا کے ساتھ رہنے والے ایم ایل اے کے دستخط جمع کیے ہیں۔ معلومات کے مطابق بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے 118 میں سے 65 ارکان اسمبلی نے اس پر دستخط کیے ہیں۔ رینوکاچاریہ کا کہنا ہے کہ میں اپنے دل پر ہاتھ سے کہہ رہا ہوں کہ 65 ارکان اسمبلی نے اس پر دستخط کیے ہیں۔ اگر کوئی کہتا ہے کہ یہ سب وزیراعلیٰ کے بیٹے وجندر کے کہنے پر ہوا ہے ، تو وہ کہہ سکتے ہیں ، لیکن ایم ایل اے کی مرضی سے یہی ہو رہا ہے۔ یدی یورپا کی ہدایات پر ایسا نہیں ہورہا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے آج وزیر اعظم نریندر مودی سے کریں گے ملاقات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے منگل کو دہلی میں وزیر اعظم نریندر مودی سے ملاقات کریں گے۔ خیال کیا جارہا ہے کہ ریاست میں COVID-19 کی صورتحال کے حوالے سے ان کے مابین بات چیت ہوگی۔  دونوں رہنماؤں کے مابین آخری مذاکرات مئی میں ہوئے تھے۔ اس وقت پی ایم مودی نے ٹھاکرے اور تین دیگر ریاستوں کے وزرائے اعلی سے فون پر بات کی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ایندھن کی بڑھتی قیمتوں کو لیکر راہل گاندھی کا طنز،پٹرول پمپ پر بل کی ادائیگی کے دوران ۔۔۔

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس کے رہنما راہل گاندھی سوشل میڈیا کے ذریعے وزیر اعظم نریندر مودی اور ان کی حکومت کے خلاف مسلسل حملہ آور رویہ اختیار کر رہے ہیں۔  کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے ایندھن کی بڑھتی قیمتوں کو لیکر طنز کسا ہے ،  اس سے قبل راہل مرکزی حکومت کو کورونا ویکسین کی کمی کے بارے میں بھی بتا چکے ہیں۔  راہل نے اپنے ٹویٹ میں لکھا ، ‘بہت سے ریاستوں میں انلاک کرنے کا عمل شروع ہو رہا ہے۔  پٹرول پمپ پر بل کی ادائیگی کے دوران آپ مودی سرکار کے ذریعہ کی گئی مہنگائی میں اضافہ دیکھیں گے۔  ٹیکس وصولی کی وبا کی لہریں مسلسل آرہی ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ملک میں اب تک بلیک فنگس کے 28،252 کیس رپورٹ ہوئے ، مہاراشٹرا میں سب سے زیادہ

واضح ہوکہ وزارت صحت نے کہا ہے کہ ملک کی 28 ریاستوں میں مائکرو میکوسیس (بلیک فنگس) کے کل 28،252 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔ ان میں سے 86 فیصد ، یعنی 24،370 کیسز کوویڈ 19 اور 62.3 فیصد ،یعنی 17،601 معاملات میں ذیابیطس کی تاریخ رہی ہے۔مہاراشٹرا میں سب سے زیادہ 6،339 مائکورمائکوسس کیسز ہیں۔ اس کے بعد گجرات میں 5،486 کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

وزارت صحت کا نیا ہدایت نامہ،کچھ دواؤں کو کوویڈ19 کے علاج سے ہٹايا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق  مرکزی وزارت صحت نے اپنے نئے ہدایت نامہ میں آئیورمیکٹن ، ہائیڈرو آکسیروکلورین اور اینٹی وائرل فویپیرویر کے استعمال کو ختم کردیا ہے۔  ڈاکٹروں اور طبی محققین کے ایک حصے نے مشورہ دیا تھا کہ یہ دوائیں کورونا مریضوں کے لئے فائدہ مند نہیں ہو رہی ہیں۔  سائنسی ثبوت نہ ملنے کے بعد اسے نئے رہنما خطوط میں ہٹا دیا گیا تھا۔تاہم ، ڈائریکٹوریٹ جنرل آف ہیلتھ سروسز (DGHS) کی ہدایات، انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (آئی سی ایم آر) کے رہنما خطوط سے مختلف ہیں ، جو آئیورمیکٹین اور ہائیڈروکسائکلوروکوین دونوں کی سفارش کرتے ہیں ، بھلے ہی اس نے اپنے علاج سے پلازما کو ہٹا دیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

مغربی بنگال میں بورڈ امتحانات منسوخ، وزیر اعلی ممتا بنرجی نے کیا اعلان

واضح ہوکہ مغربی بنگال حکومت نے طویل انتظار کے بعد دسویں اور بارہویں بورڈ کے امتحانات منسوخ کردیئے ہیں۔  وزیر اعلی ممتا بنرجی نے کل بورڈ کے امتحانات منسوخ کرنے کا اعلان کیا ہے۔ایچ ایس اور سیکنڈری طلبہ کے لئے تشخیص لینے کے عمل کا فیصلہ دونوں بورڈ ماہرین اور محکمہ تعلیم کی مشاورت سے کریں گے۔  وزیر نے بتایا کہ سات دن کے اندر معیار کا اعلان کردیا جائے گا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

قومی و بین الاقوامی اہم خبروں کے لئے Login کریں www.qaumitarjuman.com

جم ٹرینرز کے قاتلوں کی حمایت میں مہا پنچایت،اشتعال انگیز تقاریر کرنے والوں کے خلاف کوئی کارروائی نہیں

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہریانہ کے نوح ضلع میں جم ٹرینر آصف خان کے قتل کو دو ہفتوں سے زیادہ کا عرصہ گزر چکا ہے ، اور اس علاقے میں ملزموں کی حمایت میں مہاپنچایتوں کے انعقاد کا عمل جاری ہے۔  ان میں مقررین نے اشتعال انگیز تقاریر کیں ،گذشتہ ہفتے نوح ضلع کے اندری گاؤں میں منعقدہ ایک مہاپنچایت میں کرنی سینا کے صدر سورج پال آمو نے اشتعال انگیز تقریر کی۔آصف کے چچا حنیف محمد کا کہنا ہے کہ "ماحول خراب کرنے کے لئے مہاپنچایت کا اہتمام کیا جارہا ہے تاکہ ہمارا کیس کمزور ہوجائے”۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پرینکا گاندھی نے کورونا کے بارے میں یوگی حکومت پر  سوالات اٹھائے،پوچھا: کون ذمہ دار؟

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس کے جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی نے پیر کو مرکز میں مودی اور یوپی میں یوگی حکومت پر کورونا انفیکشن سے متعلق ڈیٹا چھپانے کا الزام لگایا۔ کرونا کی وبا میں ، حکومت کے فیصلوں ، انتظامات اور سرکاری شخصیات سے متعلق بہت سے سنجیدہ سوالات پوچھ کر فیس بک اور ٹویٹر کے ذریعے ، یوگی مودی حکومت پر شدید حملہ کیا گیا ہے۔ پرینکا نے کہا کہ لوگوں کی جان بچانے کے بجائے حکومت اور قائدین کی شبیہہ کو بچانے کے لئے ان اعداد و شمار کو پروپیگنڈا کے ایک وسیلہ کے طور پر استعمال کیا گیا۔ انہوں نے حکومت سے سوال کرنے کے لئے اپنی سیریز ‘ذمہ دار کون’ کے تحت فیس بک پر پوسٹ کیا۔ اس میں ، یوپی کے متعدد اضلاع کے شمسانوں اور قبرستانوں میں ہونے والے آخری رسومات سے متعلق تعداد کا حوالہ دیتے ہوئے دعوی کیا ہے کہ ملک کی سب سے زیادہ آبادی والی ریاست میں یہ اعداد و شمار چھپا دیئے گئے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ملائم نے لگوائ کورونا ویکسین،یوپی کے نائب وزیر اعلی نے اکھلیش یادو کو گھیرا، کہا اب معذرت خواہ ہو

واضح ہوکہ سماج وادی پارٹی کے سرپرست ملائم سنگھ یادو کو پیر کو کورونا ویکسین لگائی گئی۔ یوپی کے نائب وزیر اعلی نے ملائم کو ویکسین لگانے کی تصویر شیئر کرتے ہوئے اکھلیش یادو پر طنز کیا ہے۔ کیشیو پرساد موریہ نے لکھا ہے کہ دیسی ویکسین لینے کے لئے ایس پی  ملائم سنگھ یادو کا شکریہ۔ آپ کی ویکسین لینا اس بات کا ثبوت ہے کہ ایس پی کے قومی صدر اکھلیش یادو نے اس ویکسین کے بارے میں افواہیں پھیلائیں تھیں۔ اکھلیش کو اس کے لئے معذرت کرنا چاہئے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

جھارکھنڈ ہائی کورٹ کا بڑا فیصلہ،چھٹی جے پی ایس سی کے 326 افسران کی تقرری منسوخ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جھارکھنڈ ہائی کورٹ نے چھٹی جے پی ایس سی کے 326 افسران کی تقرری منسوخ کردی۔ جھارکھنڈ ہائی کورٹ میں کل چھٹی مشترکہ سول سروسز مسابقتی امتحان کے نتائج کو چیلنج کرنے والی مختلف درخواستوں کی سماعت ہوئی، جس میں جسٹس سنجے کمار درویدی نے چھٹی جے پی ایس سی کے 326 افسران کی تقرری کو کالعدم قرار دینے کا فیصلہ سنایا ہے۔فیصلے میں 326 (سی او، بی ڈی او اور ڈی ایس پی) افسران کی تقرری منسوخ کردی گئی ہے۔ سماعت کے دوران عدالت نے جھارکھنڈ پبلک سروس کمیشن (جے پی ایس سی) کو چار ہفتوں کے اندر تقرری کے لیے ایک نئی میرٹ لسٹ تیار کرنے کا حکم دیا۔عدالت نے جے پی ایس سی کو ہدایت کی ہے کہ کم سے کم نمبروں (کم سے کم مارجن) سے متعلق پہلے جاری کردہ نتائج کو دوبارہ شائع کریں۔ عدالت نے یہ بھی کہا کہ امیدواروں کے لئے لازم ہے کہ وہ ہر پیپر میں کامیاب ہوں۔طلباء رہنما امیش پرساد جو جے پی ایس سی کے طلباء کی طرف سے قیادت کررہے ہیں انہوں نے کہا کہ میں معزز عدالت کے منصفانہ فیصلے کا احترام کرتا ہوں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بہار:پٹنہ میں اب 24گھنٹے کی جائے گی کورونا ویکسینیشن

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ریاستی حکومت اور محکمہ صحت کوویڈ ویکسی نیشن کو بڑھانے اور 18 سال سے زیادہ عمر کے تمام شہریوں کو ویکسی نیشن کے لئے پرعزم ہیں۔ اس کے لیے متعدد اقدامات کیے گئے ہیں۔ جیسے حفاظتی ٹیکوں کے سیشنز کی تعداد میں توسیع، نئی جگہوں کا انتخاب اور مستفید افراد کو گھروں کے قریب ویکسین لگانا وغیرہ۔ پٹنہ میں آج سے ویکسی نیشن کی سہولت روزانہ 24 گھنٹے، ہفتے میں ساتوں دن، شہر میں دو مقامات،ہوٹل پاٹلی پتر اشوک اور پاٹلی پتر اسپورٹس کمپلیکس پر دستیاب ہوگی۔ اس تعلق سے ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ پٹنہ، ڈاکٹر چندرشیکھر سنگھ نے ضلعی سول سرجن اور دیگر افسران کو خطوط جاری کرکے ضروری ہدایات جاری کی ہیں۔جاری کردہ خط میں بتایا گیا ہے کہ پٹنہ میں لوگوں کو ویکسی نیشن کی مہم میں 24 گھنٹے کی سہولت اب شہر کے کنکڑباغ میں واقع بیرچند پٹیل پتھ اورہوٹل پاٹلی پتر اشوک اور پاٹلی پتر اسپورٹس کمپلیکس میں دستیاب ہوگی۔ یہ سہولت پٹنہ کے رہائشیوں کو ہفتے کے ساتوں دن دستیاب ہوگی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

باندرا میں چار منزلہ عمارت منہدم، 1 ہلاک، 7 زخمی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق باندرا کے علاقے میں واقع بہرام پاڑا میں پیر کے روز اوائل وقت رزاق چال نامی چار منزلہ عمارت منہدم ہوگئی۔ اس واقعے میں ایک شخص ہلاک اور سات دیگر زخمی ہوگئے ۔ فائر بریگیڈ کی ٹیم فوری طور پر موقع پر پہنچ گئی اور 11 افراد کو بچایا۔ موقع پر ریلیف اور ریسکیو کا کام جاری ہے۔پولیس کے مطابق ، بہرام پاڑا ، باندرا میں پیر کی صبح تقریبا am 2.45 بجے رزاق چال نامی ایک عمارت گر گئی۔ اس واقعے کی اطلاع ملتے ہی فائر بریگیڈ کے اہلکار فوری طور پر موقع پر پہنچ گئے اور یہاں پھنسے 11 افراد کو بحفاظت بازیاب کرایا۔ اس واقعے میں ریاض احمد ( 28) کی موت ہوگئی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

حکومت اور محکمہ صحت کی حکمت عملی کی وجہ سے اتر پردیش کو کورونا سے راحت ملنا شروع

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق حکومت اور محکمہ صحت کی حکمت عملی کی وجہ سے اتر پردیش کو کورونا سے راحت ملنا شروع ہوگئی ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران یہاں کسی ضلع میں کورونا مریضوں کی تعداد 100 سے زیادہ نہیں ہے۔ اس وقت ریاست میں مریضوں کی تعداد ایک ہزار سے بھی کم ہے۔ جبکہ صحت یابی کی شرح 97.8 فیصد ریکارڈ کی گئی ہے۔ ٹیم 09 نے پیر کو کوڈ 19 انتظامیہ کے جائزہ اجلاس میں وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کو تازہ ترین حالات سے روبرو کرایا۔ وزیر اعلی ٰ کو بتایا گیا کہ گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ریاست میں کورونا کے کل 727 نئے کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ اس کے برعکس ، 02 ہزار 860 مریض صحت یاب ہو کر گھر واپس گئے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی حکومت نے جہاں ووٹ وہاں ویکسینیشن مہم چلائی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی حکومت نے پیر سے قومی دارالحکومت میں ‘جہاں ووٹ ، وہاں ویکسینیشن’ پروگرام شروع کیا ہے۔ اس مہم کے تحت 45 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کو ٹیکے لگائے جائیں گے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ڈیجیٹل پریس کانفرنس کرکے اس مہم کے بارے میں معلومات شیئر کیں۔ وزیر اعلی نے کہا کہ دہلی میں 45 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لئے خصوصی مہم شروع کی جارہی ہے۔ جس کے تحت ویکسین صرف گھر کے قریب پولنگ بوتھ پر لگائی جاے گی ۔وزیر اعلی نے کہا کہ اگر ویکسین کی کمی نہیں ہے تو پھر اس مہم کے تحت 45 سال سے زیادہ عمر کے دہلی کے تمام لوگوں کو 4 ہفتوں میں ٹیکے لگائے جائیں گے۔ دہلی حکومت کا دعویٰ ہے کہ اس اسکیم کے تحت ، اس کے ملازمین گھر گھر جاکر 45 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کو ویکسینیشن سلاٹ فراہم کریں گے۔ اس کے بعد ، لوگوں کو اسی جگہ ٹیکے لگائے جائیں گے جہاں اس کا پولنگ بوتھ ہوگا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سری لنکا میں بارش اور سیلاب نے تباہی مچادی، 14 ہلاک

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سری لنکا میں دو دن سے جاری موسلا دھار بارشوں اور اس کے نتیجے میں پیدا ہونے والے سیلاب کی وجہ سے ہلاکتوں کی تعداد 14 ہو گئی۔ذرائع کے مطابق سری لنکا کے 5 اضلاع میں بارشوں کا سلسلہ جاری ہے، موسلا دھار بارشوں سے ڈیم میں سیلابی کیفیت پیدا ہوگئی اور پانی رہائشی علاقے میں داخل ہوگیا۔ سیلابی ریلے نے اپنے راستے میں آنے والی ہر چیز کو تہس نہس کرکے رکھ دیا۔ سری لنکا کے نیشنل ڈیزازٹر منیجمنٹ سینٹر کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ سیلاب کی وجہ سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد 14 ہوگئی ہے۔جب کہ ریسکیو ادارے کے غوطہ خوروں نے 66 افراد کو ڈوبنے سے بچالیا تاہم 5 افراد اب بھی لاپتہ ہیں۔ زیادہ تر ہلاکتیں مٹی کا تودہ گرنے کے باعث ہوئیں۔ سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں سڑکیں ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہونے سے ذرائع آمد و رفت معطل ہوکر رہ گئیں۔ بارش اور سیلاب سے 2 لاکھ 45 ہزار سے زائد افراد متاثر ہوئے جب کہ علاقے میں بجلی بھی منقطع ہے۔

بشکریہ اے بی ڈی نیوز

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button