اہم خبریںبین ریاستی خبریں

آج کی اہم خبروں کے لئے بس ایک کلک کریں /7 جون 2021

اترپردیش کے چار اضلاع چھوڑ کر باقی تمام اضلاع میں ملی کرونا کرفیو سے راحت

اتر پردیش میں کورونا انفیکشن کے معاملات میں مسلسل کمی آ رہی ہے۔ اب تک کل 71 اضلاع میں کورونا کرفیو میں نرمی کی گئی ہے ، چار اضلاع میں جہاں 600 سے زیادہ فعال واقعات ہیں ان میں کوئی نرمی نہیں کی گئی ہے۔ ان میں سے دارالحکومت لکھنؤ ، میرٹھ ، سہارنپور اور گورکھپور میں ہی کورونا کا کرفیو جاری ہے۔آج پیر کو ہفتہ وار لاک ڈاؤن بھی ختم ہوگیا ہے اب ریاست کے کرونا کرفیو میں چھوٹ والے تمام اضلاع میں آج سے پانچ دن گائیڈ لائن کے مطابق دوکانیں کھلیں گی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

گرفتاریوں کے خلاف احتجاج کرتے ہوئے راکیش ٹکیت سمیت متعدد کسان قائدین نے تھانے کے باہر کیا اپنا احتجاج

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہریانہ کے ضلع فتح آباد کے قصبہ ٹوہانہ میں کسان رہنماؤں نے اپنا احتجاج جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ کسان قائدین زرعی قوانین کے خلاف احتجاجی مظاہرہ کرتے ہوئے جے جے پی کے ایم ایل اے دیویندر سنگھ ببلی کی گرفتاری پر احتجاج کر رہے ہیں اور ان کی فوری رہائی کا مطالبہ کررہے ہیں۔ ہریانہ پولیس نے ایم ایل اے کے گھر کے گھیرائو کے سلسلے میں بدھ کی رات دو کسان رہنماؤں وکاس سیسر اور روی آزاد کو گرفتار کیا۔ اس کے بعد ، راکیش ٹکیت ، گورم سنگھ چدونی اور متحدہ کسان مورچہ کے رہنما یوگیندر یادو کی سربراہی میں کسانوں کی ایک بڑی تعداد توہانہ پولیس اسٹیشن کے باہر دھرنے پر بیٹھی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

مرکز پر راہل گاندھی کا طنز،کہا بلیو ٹک کے لئے لڑ رہی ہے مودی حکومت

واضح ہوکہ کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے (اتوار) کو ایک بار پھر مرکزی حکومت کو ٹویٹر پر نشانہ بنایا۔حال ہی میں ، ٹویٹر پر بلیو ٹک تنازعہ پر راہل نے کہا کہ مودی سرکار بلیو ٹک کے لئے لڑ رہی ہے۔ اگر عوام کورونا وائرس ویکسین چاہتے ہیں تو انہیں خود انحصار کرنا چاہئے۔راہل گاندھی نے ٹویٹ کیا ، ‘مودی حکومت بلیو ٹک کے لئے لڑ رہی ہے – اگر آپ کوویڈ ویکسین چاہتے ہیں تو خود انحصار ہوں!’ در حقیقت ، دو دن پہلے ہی ، ٹویٹر نے ملک کے نائب صدر وینکیا نائیڈو ، راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) کے سربراہ موہن بھاگوت سمیت متعدد رہنماؤں کے ٹویٹر ہینڈل سے بلیو ٹک کو ہٹا دیا تھا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ماہرین موسمیات کی پیشن گوئی،اترپردیش میں اس سال اچھی بارش کے امکانات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مانسون کیرالہ پہنچ چکا ہے اور پیش گوئی کی جارہی ہے کہ وہ جون کے آخری ہفتے تک اترپردیش پہنچ جائے گا۔ ماہرین موسمیات کے مطابق ، 22 جون کو مانسون مشرقی اتر پردیش میں پہنچے گا ، جبکہ 25-26 جون تک مغربی اتر پردیش میں شاندار بارش کا آغاز ہوگا۔ میرٹھ کے ہندوستانی زرعی نظام ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کے سینئر سائنس دان ، ڈاکٹر شمیم ​​کا کہنا ہے کہ یوپی میں اس بار اچھی بارش کا امکان ہے۔ انہوں نے بتایا کہ یہ بارش کاشتکاروں کے لئے بہت فائدہ مند ثابت ہوگی۔ خاص طور پر دھان اور گنے کی فصلوں کو بے حد فائدہ ہوگا۔ ڈاکٹر شمیم ​​کا کہنا ہے کہ مانسون ایک عالمی رجحان ہے۔ اگر اس کا انداز بدل جاتا ہے تو پھر اس کا مطالعہ کرنے کی ضرورت ہوگی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اگر پزا گھر پہنچایا جاسکتا ہے تو راشن کیوں نہیں: اروند کیجریوال

واضح ہوکہ دہلی میں راشن کی ڈور سٹیپ ڈیلیوری اسکیم پر پابندی کے بعد دہلی حکومت اور مرکزی حکومت کے مابین تناؤ بڑھتا جارہا ہے۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے اس معاملے کو لیکر وزیر اعظم مودی سے براہ راست بات کرنے کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے کہا ، "وزیر اعظم آج میں بہت پریشان ہوں اور آپ سے براہ راست بات کرنا چاہتا ہوں۔ اگر مجھسے کوئی غلطی ہوئی ہے تو مجھے معاف کردیں۔ "سی ایم نے کہا کہ اگلے ہفتے سے دہلی میں ہوم راشن کی فراہمی کا کام شروع ہونے والا تھا۔ یعنی ، اب کسی شخص کو راشن کے لئے دھکّے نہیں کھانے پڑتے بلکہ راشن اس کے گھر آجاتا اس کے لئے تمام تر تیاریاں ہوچکی تھیں اور اگلے ہفتے سے اس کا آغاز ہونا تھا۔ یہ ایک انقلابی اقدام ہونے والا تھا اور اچانک آپ نے اسے 2 دن پہلے روک دیا۔کجریوال نے کہا کہ اگر اس ملک میں پزا، برگر، اسمارٹ فون کپڑوں کی ہوم ڈیلیوری کی جاسکتی ہے تو پھر غریبوں کے گھروں میں راشن کی ہوم ڈیلیوری کیوں نہیں ہوسکتی ہے؟ پورا ملک جاننا چاہتا ہے کہ آپ نے اس اسکیم کو کیوں مسترد کیا؟
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

وزارت تعلیم نے پرفارمنس گریڈنگ انڈیکس جاری کیا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مرکزی وزارت تعلیم نے مرکزی وزیر تعلیم ڈاکٹر رمیش پوکھریال ‘نشنک’ کی منظوری کے بعد آج یہاں پرفارمنس گریڈنگ انڈیکس (پی جی آئی) کا تیسرا ایڈیشن جاری کیا، جس کے تحت پنجاب ، چنڈی گڑھ ، تمل ناڈو ، انڈمان و نکوبار جزیرے اور کیرالہ کو A گریڈ دیا گیا ہے۔وزارت تعلیم کے مطابق پنجاب ، چنڈی گڑھ ، تمل ناڈو ، انڈمان ونکوبار جزیرے اور کیرالہ کو پی جی آئی کے تیسرے ایڈیشن میں A گریڈ دیا گیا ہے۔ نیز بیشتر ریاستوں؍ مرکز کے زیرانتظام ریاستوں نیگزشتہ برسوں کے مقابلہ میں اپنے درجات میں بہتری لائی ہے۔ انڈمان و نکوبار جزیرے ، اروناچل پردیش ، منی پور ، پڈوچیری ، پنجاب اور تمل ناڈو نے اپنے پی جی آئی اسکورز میں 10فیصد یعنی 100 فیصد یعنی زیادہ پوائنٹ میں اضافہ کیا ہے۔انڈمان و نکوبار جزیرے ، لکشدویپ اور پنجاب نے رسائی کے معاملے میں 10فیصد (8 پوائنٹس) یا اس سے زیادہ کی بہتری دکھائی ہے۔ تیرہ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام ریاستوں میں انفراسٹرکچر اور سہولیات میں 10 فیصد (15 پوائنٹس) یا اس سے زیادہ کی بہتری آئی ہے ، جبکہ انڈمان و نکوبار جزیرے اور اڈیشہ میں 20 فیصد یا اس سے زیادہ کی بہتری آئی ہے۔اروناچل پردیش ، منی پور اور اڈیشہ میں ایکویٹی (برابری) کی سطح میں 10 فیصد سے زیادہ بہتری آئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

علی گڑھ شراب معاملہ:1 لاکھ کا انعامی ماسٹر مائنڈ رشی گرفتار

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اترپردیش کے علی گڑھ میں جعلی شراب اسکینڈل کے ماسٹر مائنڈ کو آخر کار پولیس نے پکڑ لیا۔ 35 سے زائد اموات کے ذمےدار اور ایک لاکھ کے انعامی مرکزی ملزم رشی شرما کو پولیس نے بلندشہر بارڈر سے گرفتار کیا ہے۔ اسی کے ساتھ ہی دیہاتیوں کا کہنا ہے کہ زہریلی شراب کے استعمال سے اب تک 98 افراد اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔ لیکن شراب اسکینڈل میں مرنے والوں کی سرکاری تعداد 35 ہے۔ اتوار کے روز مخبر کی اطلاع پر ،ایس پی سٹی اور ایس پی رورل نے بلند شہر بارڈر سے رشی شرما کو گرفتار کیا۔ زہریلی شراب کیس میں اب تک 61 افراد کو پولیس نے گرفتار کیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

مجاہد آزادی احمد اللہ شاہ فیض آبادی کے نام پر رکھا جائے گا ایودھیا میں بننے والی مسجد کا نام

واضح ہو کہ ایودھیا کے دھنی پور گاؤں میں بننے والی مسجد اور اسپتال کے احاطے کا نام مجاہد آزادی اور انقلابی مولوی احمداللہ شاہ فیض آبادی کے نام پر رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔احمد اللہ شاہ فیض آبادی کی موت 164 سال پہلے ہوئی تھی۔ہند اسلامک کلچرل فاؤنڈیشن (IICF)کے مطابق احمد اللہ شاہ فیض آبادی نے 1857 کے انقلاب کے بعد اودھ کو برطانوی حکومت سے آزاد کرانے کے لئے دو سال سے زیادہ کی تحریک آزادی کی قیادت کی تھی۔یہی وجہ ہے کہ IICF نے دھنی پور گاؤں میں بننے والی مسجد،اسپتال،میوزیم،ریسرچ سینٹر اور کمیونٹی کچن سمیت تمام اسکیمیں اپنے نام سے شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ریپ کیس میں سزا کاٹ رہے رام رحیم کورونا پازیٹو،گروگرام میدانتا میں چل رہا ہے علاج

واضح ہو کہ روہتک کی سناریا جیل میں ریل اور قتل معاملے کی سزا کاٹ رہے ڈیرا سچا سودا سربراہ رام رحیم کورونا پازیٹو پائے گئے ہیں۔فی الحال میدانتا کے کورونا وارڈ میں رکھا گیا ہے۔انہوں نے گزشتہ دنوں طبیعت خراب کا حوالہ دیا تھا۔اس کے بعد اسے پی جی آئی روہتک میں داخل کرایا گیا تھا۔پی جی آئی کے ڈاکٹرس کے مشورے Consultation کے بعد ہی رام رحیم کو میدانتا میں لایا گیا جہاں پر جانچ کے بعد کورونا پازیٹو ہونے کی تصدیق کی گئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

راشن کی ہوم ڈلیوری پر سمبیت پاترا کا کیجریوال کو جواب- ABCDEF کے فارمولے سے حملہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی کے سی ایم اروند کیجریوال نے دہلی میں راشن کی ہوم ڈیلیوری اسکیم کی منظوری سے انکار کرنے پر مرکزی حکومت پر حملہ کیا ہے اور وزیر اعظم سے براہ راست پوچھا ہے کہ اگر پیزا ، برگر کی گھر کی فراہمی ممکن ہو تو ، غریبوں کو راشن کی گھر کی فراہمی کیوں نہیں کی جاسکتی ہے؟اس کے جواب میں ، بی جے پی کے ترجمان سمبیت پاترا نے کیجریوال پر سیاسی حملہ کیا ہے۔پاترا نے اروند کیجریوال حکومت کی بد انتظامی کو بے نقاب کرنے کا بھی دعوی کیا ہے۔ اے بی سی ڈی ایف ایف فارمولے کا اشتراک کرکے ، انہوں نے کیجریوال حکومت پر اشتہاری ، مودی سرکار کو بدنام کرنے ، ڈرامہ کرنے اور بہانے بنانے کا الزام عائد کیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button