اہم خبریں

ریلوے مسافروں کے لیے خوشخبری، چارٹ تیار بننے کے بعد بھی ٹکٹ کینسل کرنے پر ملیں گے پورے پیسے، یہاں جانیں تفصیلات

نئی دہلی : ٹرین مسافروں کے لیے اچھی خبر۔ اگر آپ بھی آن لائن ٹکٹ بک کرتے ہیں لیکن چارٹ تیار ہونے کے بعد آپ کو ٹکٹ منسوخ کرنا پڑتا ہے تو آپ ٹکٹ واپسی کی صورت میں رقم واپس نہیں مل پاتا ہے ۔ لیکن معلومات شیئر کرتے ہوئے ہندوستانی ریلوے نے بتایا ہے کہ اب سے آپ ٹکٹ بنوانے کے بعد بھی رقم کی واپسی کا دعویٰ کر سکتے ہیں۔

ریلوے نے بتایا ہے کہ اگر آپ کو ایمرجنسی میں چارٹ تیار ہونے کے بعد ٹکٹ منسوخ کرنا پڑے تب بھی آپ اس ٹکٹ کی واپسی کا دعویٰ کر سکتے ہیں۔ ریلوے نے خود ٹویٹ کرکے یہ جانکاری دی ہے۔ آئی آر سی ٹی سی نے اپنے آفیشل ٹویٹ پر ایک ویڈیو شیئر کرکے اس بارے میں جانکاری دی ہے۔ آئی آر سی ٹی سی نے ٹویٹ میں بتایا ہے کہ سفر نہ کیے گئے ٹکٹوں پر ریفنڈ ریلوے کی طرف سے دیا جاتا ہے۔ اس کے لیے آپ کو ٹکٹ ڈپازٹ کی رسید یا ٹی ڈی آر جمع کرانا ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ آپ کس قسم کا TDR آن لائن فائل کر سکتے ہیں۔

سب سے پہلے آپ کو IRCTC کی آفیشل ویب سائٹ پر جانا ہوگا۔ یہاں آپ کو ہوم پیج پر My Account کا آپشن ملے گا۔ ڈراپ ڈاؤن مینو پر جائیں اور مائی ٹرانزیکشن پر کلک کریں۔ اب یہاں آپ کو TDR فائل کا آپشن ملے گا۔ اس آپشن پر کلک کرنے کے بعد، آپ کو اس شخص کے بارے میں مکمل معلومات بھرنی ہوں گی جس کے نام پر ٹکٹ بک کرایا گیا ہے، اس کے بعد آپ کو اپنا پی این آر نمبر، ٹرین نمبر اور کیپچا کوڈ بھرنا ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

اس کے بعد منسوخی کے قواعد کے ساتھ باکس پر ٹک کرنے کے بعد آپ کو کلک کرنا ہوگا۔ اب آپ کو بکنگ کے وقت دیئے گئے نمبر پر OTP ملے گا۔ OTP درج کریں اور Submit پر کلک کریں۔

اب آپ کو پی این آر کی تصدیق کرنی ہوگی اور منسوخ شدہ ٹکٹ کے آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔ اب آپ کو اسکرین پر واپسی کی رقم دکھائی دے گے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button