اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبین الاقوامی خبریںتازہ ترین

20 سالہ خاتون نے 77 سالہ مرد کو دل دے دیا ، آن لائن ہوئی محبت ، اب شادی کا انتظار!

میانمار سے تعلق رکھنے والی 20 سالہ لڑکی نے انتہائی چونکا دینے والا انکشاف کیا ہے کہ وہ ایک 77 سالہ شخص سے محبت کرتی ہے۔ جلد ہی دونوں شادی کے بندھن میں بندھنے والے ہیں۔ ڈیوڈ اور جو نامی یہ پیار کرنے والا جوڑا گزشتہ 18 ماہ سے ایک دوسرے کو ڈیٹ کر رہے ہیں۔

ڈیلی سٹار میں شائع خبر کے مطابق ڈیوڈ انگلینڈ کا رہنے والا ہے۔جبکہ جن کا تعلق برما، میانمار سے ہے۔ یہ محبت انٹرنیٹ کے ذریعے شروع ہوئی۔لیکن افسوس کی بات ہے کہ ڈیوڈ اور جو کی ملاقات ابھی باقی ہے۔ دراصل، جو میانمار کے ایسے علاقے میں رہتے ہیں جہاں سے سفر کرنا قدرے مشکل ہے۔

فی الحال جو نے اپنے پاسپورٹ اور ویزا کے لیے درخواست دی ہے۔ پاسپورٹ اور ویزا ملتے ہی دونوں شادی کر لیں گے۔

کہانی کیسے شروع ہوئی؟

آپ کو بتاتے چلیں کہ ڈیوڈ پنشنر ہونے کے ساتھ ساتھ میوزک پروڈیوسر بھی ہیں۔ڈیوڈ کی بھی کوئی اولاد نہیں ہے۔ساتھ ہی جو میانمار کے ایک کالج میں طالب علم ہے۔ دونوں کی ملاقات 18 ماہ قبل ایک ڈیٹنگ سائٹ OK Cupid پر ہوئی تھی۔ جو اپنے لیے ایسے شخص کی تلاش میں تھی جو اس کی مالی مدد کر سکے۔ تو دوسری طرف ڈیوڈ تھوڑی آن لائن چھیڑ چھاڑ کی تلاش میں تھا۔

ڈیوڈ وہاں برطانوی خواتین کے پروفائلز کو دیکھ رہا تھا۔پھر اس کی نظر جو کے پروفائل پر گئی۔ پھر اسی طرح دونوں ایک دوسرے سے جڑے اور گپ شپ کرنے لگے۔ یہ رشتہ فلرٹ کے ساتھ ضرور شروع ہوا تھا۔لیکن جلد ہی دونوں ایک دوسرے کی طرف راغب ہو گئے اور یہ رشتہ محبت میں بدل گیا۔

اس کہانی میں ہلکا سا ٹویٹس بھی ہے ۔ دراصل جو نے اس ڈیٹنگ سائٹ پر خود کو لندن کا بتایا تھا۔ وہ چاہتی تھی کہ اس طرح وہ وہاں کے لوگوں کو آسانی سے اپنی طرف متوجہ کر سکے گی۔لیکن چند دنوں کی بات چیت کے بعد جو نے اعتراف کیا کہ وہ لندن سے نہیں بلکہ 8000 کلومیٹر دور میانمار سے ہیں۔ خیر اب اس فاصلے سے کوئی فرق نہیں پڑنے والا تھا کیونکہ دونوں نے ایک دوسرے کو اپنا بنا لیا تھا۔

دونوں گھنٹوں فون پر بات کرتے تھے۔

جو نے بتایا کہ وہ گھنٹوں باتیں کرتے تھے۔ اس کے بعد وہ ڈیوڈ سے پیار کرتی ہے کیونکہ وہ جذباتی طور پر معاون، مہربان اور پیار کرنے والا ہے۔ جس کا مزید کہنا ہے کہ ڈیوڈ کی آواز اسے سکون کا احساس دیتی ہے اور ڈیوڈ کی کامیڈی اسے خوشی دیتی ہے۔انہوں نے کہا کہ یہ رشتہ پیسے کی بنیاد پر نہیں ہے۔ تاہم، بعض اوقات ڈیوڈ خود ان کی مدد کرتا ہے۔ جیسے فون کے بل اور پیسے ادا کرکے۔

ساتھ ہی ڈیوڈ نے بتایا کہ وہ مالی طور پر زیادہ امیر نہیں ہیں۔لیکن وہ جو کچھ بھی کر سکتے ہیں کرتے ہیں۔ مہربانی، محبت اور جذباتی تعلق ان کے لیے زیادہ اہمیت رکھتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button