اہم خبریںبہارپٹنہ

ڈاکخانوں میں اب پارسل، رجسٹری، اسپیڈ پوسٹ، پی ایل آئی کے لیے QR اسکین کرکے UPI کے ذریعے کی جاسکتی ہے ادائیگی

اب ہیڈ پوسٹ آفس کے ذریعے پارسل کی بکنگ، رجسٹری، سپیڈ پوسٹ یا پی ایل آئی کے پریمیم کی ادائیگی جیسے کام ڈیجیٹل ادائیگی کے ذریعے بہت آسانی سے کیے جائیں گے۔

دراصل بار کوڈ پوسٹ آفس کے پوائنٹ آف سیل کاؤنٹر پر لگایا گیا ہے۔ جسے لوگ موبائل سے اسکین کر کے UPI کے ذریعے آن لائن ادائیگی کر سکتے ہیں۔ کاؤنٹر پر لگائے گئے بار کوڈ کی رپورٹ ڈائریکٹوریٹ کو بھیجی جائے گی۔ یہ معلومات ہیڈ پوسٹ آفس کے اسسٹنٹ سپرنٹنڈنٹ آف پوسٹس راجیش کھنہ نے دی۔

ہیڈ پوسٹ آفس کو ہائی ٹیک بنانے کی سمت میں کیش لیس ادائیگی کی ڈیجیٹل سہولیات کو وسعت دی گئی ہے۔ کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ لوگوں کے پاس کھلے پیسے نہ ہونے کی وجہ سے کاؤنٹر پر کافی پریشانی ہوتی ہے۔ ان مسائل کے پیش نظر انڈیا پوسٹ نے اسپیڈ پوسٹ کی بکنگ، پارسل کی ادائیگی اور پوسٹل لائف انشورنس کے لیے اس نظام کو لاگو کیا ہے۔ لوگ کاؤنٹر پر نصب بار کوڈ کے ذریعے آسانی سے ادائیگی کر سکیں گے۔

डाकघरों में अब पार्सल, रजिस्ट्री, स्पीड पोस्ट, पीएलआई के लिए QR स्कैन कर UPI से किया जा सकेगा पेमेंट

یہ بھی پڑھیں

اسسٹنٹ پوسٹل سپرنٹنڈنٹ راجیش شرما نے کہا کہ QR کوڈ کی آن لائن ادائیگی کی سہولت کے لیے مارچ اور فروری میں سروے کیا گیا تھا۔

پائلٹ پروجیکٹ کے تحت سروے میں پہلے مرحلے میں سلطان پور ہیڈ پوسٹ آفس کا انتخاب کیا گیا۔ بارکوڈ ہیڈ آفس کے ذریعے ہیڈ پوسٹ آفس کے جی میل پر بھیجا جاتا ہے۔ اب یہاں آن لائن ادائیگی کی جا سکتی ہے۔ اسسٹنٹ سپرنٹنڈنٹ آف پوسٹس راجیش شرما نے بتایا کہ بارکوڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد اسے کاؤنٹر پر لگا دیا گیا ہے۔ اور اس کی رپورٹ صبح پارسل ڈائریکٹوریٹ کو بھیج دی جائے گی۔ رپورٹ طلب کرنے کے بعد لوگ صبح 11 بجے سے بار کوڈ استعمال کر سکیں گے۔ سپرنٹنڈنٹ نے کہا کہ اس سسٹم کے متعارف ہونے سے لوگوں کو کافی سہولت ملے گی۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button