عالمی خبریں

یوکرین کے صدر زیلنسکی کی قتل کی ہوئی ‘تین بار کوشش ‘، جانیں کیسے بچ گئی جان

گزشتہ ہفتے یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی پر روسی حملے کے بعد تین بار قاتلانہ حملے کی کوشش کی گئی لیکن تینوں بار یہ کوشش ناکام بنا دی گئی۔ دی ٹائمز کے مطابق زیلنسکی کو قتل کرنے کی کوشش یوکرین کے حکام کی جانب سے خطرے سے خبردار کیے جانے کے بعد ناکام بنا دی گئی۔ واشنگٹن پوسٹ کے مطابق، "روس کی فیڈرل سیکیورٹی سروس نے یوکرین کے باشندوں کو مطلع کیا کہ چیچن اسپیشل فورسز کا ایک خصوصی یونٹ Kadyrovites، Zelensky کو مارنے کے لیے بھیجا گیا تھا۔ دانیلوف کے حوالے سے بتایا گیا کہ ان یونٹوں کو ختم کر دیا گیا ہے۔”

انہوں نے مزید بتایا کہ چیچن باغیوں کی اسپیشل فورسز نے یوکرین کے دارالحکومت کیف کے باہر مار گرایا۔ "میں کہہ سکتا ہوں کہ ہمیں یہ معلومات ایف ایس بی سے ملی ہیں جو اس خونی جنگ میں شامل نہیں ہونا چاہتے ہیں،” ڈینیلوف نے دی پوسٹ کو بتایا۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

دی ٹائمز کے مطابق انٹیلی جنس معلومات ایف ایس بی میں موجود جنگ مخالف عناصر سے ملی ہیں۔

پیسے کے لیے کام کرنے والے دہشت گردوں کو مبینہ طور پر معلوم ہوا تھا کہ یوکرینی ان کی ہر حرکت سے باخبر تھے۔

ٹائمز نے خبر کی سورس کا انکشاف نہیں کیا لیکن رپورٹ کیا کہ زیلنسکی کی سیکیورٹی ٹیم کتنی محتاط تھی۔

امریکا نے زیلنسکی کو یوکرین میں جنگ شروع ہونے کے بعد ملک چھوڑنے کی پیشکش کی تھی لیکن انہوں نے انکار کر دیا۔ زیلنسکی نے روسی بمباری کے دوران دارالحکومت کیف میں اپنی سکیورٹی فورسز اور قریبی اتحادیوں کے ساتھ رہنے کا فیصلہ کیا۔

کئی ممالک نے ان کے فیصلے کو سراہا ہے۔ فرانس کے صدر ایمانوئل میکرون سمیت، جنہوں نے انہیں عزت آزادی اور جرات کا چہرہ قرار دیا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

زیلنسکی نے کہا کہ انہیں خدشہ ہے کہ وہ روسی حملے کا پہلا نشانہ ہیں لیکن وہ روسی صدر ولادیمیر پوتن سے جنگ کے خاتمے کے لیے بات کر رہے ہیں۔

پوٹن کے نام ایک ویڈیو پیغام میں زیلنسکی نے کہا کہ اگر کوئی یہ سمجھتا ہے کہ یوکرین جھک جائے گا تو وہ یوکرین کے بارے میں کچھ نہیں جانتا اور اس کا یوکرین سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button