اتر پردیش

یوپی الیکشن: جے ڈی یو کی بی جے پی سے نہیں بنی بات، جے ڈی یو نے جاری کی 26 سیٹوں کی پہلی فہرست

  • 25 دیگر نشستوں کی فہرست بھی جلد جاری کرے گی جے ڈی یو
  • یوپی الیکشن: جے ڈی یو کی بی جے پی سے نہیں بنی بات، جے ڈی یو نے جاری کی 26 سیٹوں کی پہلی فہرست

اترپردیش ،23 جنوری (قومی ترجمان) اتر پردیش اسمبلی انتخابات کے لیے جے ڈی یو نے 26 سیٹوں کی فہرست جاری کر دی ہے۔ جے ڈی یو کے قومی صدر لالن سنگھ نے پریس کانفرنس میں کہا کہ ان سیٹوں کے امیدواروں کا اعلان اتر پردیش کے ریاستی صدر اگلے دو تین دنوں میں کریں گے۔ اس کے لیے انہیں اختیار دیا گیا ہے۔ 25 دیگر نشستوں کی فہرست بھی جلد جاری کی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ اتر پردیش میں اتحاد کو لے کر مرکزی وزیر آر سی پی سنگھ کی بی جے پی کے ساتھ بات چیت چل رہی ہے۔ جمعہ کی شام تک بی جے پی کی طرف سے رضامندی کا کوئی پیغام نہیں آیا تھا۔ اسی وجہ سے آج ہم نے اپنی فہرست جاری کی ہے۔ بتا دیں کہ مرکزی وزیر آر سی پی سنگھ نے وزیر داخلہ امیت شاہ، بی جے پی صدر جے پی نڈا، وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ اور دھرمیندر پردھان سے اتحاد کے لیے بات کی لیکن بات نہیں بنی۔

اس کے ساتھ ہی جے ڈی یو لیڈر کے سی تیاگی نے واضح کر دیا ہے کہ پارٹی یوپی انتخابات میں اکیلے ہی اترے گی۔ تاہم کتنی سیٹوں پر الیکشن لڑا جائے گا اس کا فیصلہ ہونا باقی ہے۔ فی الحال پارٹی نے 51 امیدواروں کی فہرست تیار کی ہے۔ 26 سیٹوں کی پہلی فہرست جاری کر دی گئی ہے۔ بی جے پی کے ساتھ معاہدے کا کوئی پیغام نہیں تھا۔ اس لیے اجلاس بلا کر پہلی فہرست کا فیصلہ کرنے کے بعد پریس کانفرنس کے ذریعے جاری کر دیا گیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button