اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںتازہ تریندہلیقومی خبریں

ہیلی کاپٹر حادثے میں زندہ بچ جانے والے واحد گروپ کیپٹن ورون سنگھ اسپتال میں زندگی اور موت کی جنگ لڑ رہے ہیں


کنور (نامہ نگار) بھارتی فضائیہ کا Mi-17V5 ہیلی کاپٹر تمل ناڈو کے کنور میں گر کر تباہ ہو گیا۔ اس حادثے میں سی ڈی ایس جنرل بپن راوت اور ان کی اہلیہ مدھولیکا راوت سمیت 13 افراد کی موت ہو گئی۔ لیکن ہندوستانی فضائیہ کے گروپ کیپٹن ورون سنگھ اب بھی زندگی اور موت سے لڑ رہے ہیں۔

تمل ناڈو کے کنور میں انڈین ایئر فورس کا ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ہونے سے ان کی اہلیہ سمیت 13 افراد ہلاک ہو گئے۔ ہندوستانی فضائیہ نے اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر کہا، ‘اب انتہائی افسوس کے ساتھ اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ اس افسوسناک حادثے میں جنرل بپن راوت، مدھولیکا راوت اور 11 دیگر افراد کی موت ہو گئی ہے۔اس حادثے میں 14 افراد میں سے ایک زندہ بچ گیا ہے۔
فضائیہ کے ٹویٹ کے مطابق گروپ کیپٹن ورون سنگھ تامل ناڈو ہیلی کاپٹر حادثے میں بال بال بچ گئے ہیں اور ملٹری اسپتال میں زیر علاج ہیں۔ ٹویٹ میں کہا گیا ہے کہ اس وقت گروپ کیپٹن ورون سنگھ زندگی اور موت کی جنگ لڑ رہے ہیں۔

گروپ کیپٹن ورون سنگھ (جی پی کیپٹن ورون سنگھ) کا کیریئر بہادری کے کارناموں سے بھرا ہوا ہے۔اس نے اپنی جان پر کھیل کر ہلکے لڑاکا طیارے اور ہندوستانی فضائیہ کا فخر بچایا۔ اس سال یوم آزادی کے موقع پر صدر رام ناتھ کووند نے ورون سنگھ کو شوریہ چکر سے نوازا۔

ایل سی اے تیجس ہندوستانی فضائیہ کا ایک ایسا ہی طیارہ ہے جو آج تک کسی حادثے کا شکار نہیں ہوا۔ تاہم، 12 اکتوبر 2020 کو، ایل سی اے تیجس کا یہ ریکارڈ ٹوٹنا باقی تھا۔ اس ریکارڈ کو ٹوٹنے سے بچانے کا سارا سہرا گروپ کمانڈر ورون سنگھ کو جاتا ہے۔ وزارت دفاع کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ کمانڈر ورون سنگھ ایل سی اے تیجس کی چیک سیکورٹی انجام دے رہے تھے جہاں انہیں سسٹم چیک شاٹ دینا تھا۔ اس نے لیڈ کیا تو سب کچھ معمول کے مطابق تھا۔ طیارہ جیسے ہی 10 ہزار فٹ کی بلندی پر پہنچا، تبھی فلائٹ کنٹرول سسٹم اور لائف سپورٹ سسٹم میں تکنیکی خرابی پیدا ہوگئی۔

اس صورتحال میں گروپ کمانڈر ورون سنگھ فوری طور پر طیارے کو اونچائی سے کم اونچائی پر لے آئے۔ لیکن پھر فلائٹ کنٹرول سسٹم مکمل طور پر ناکام ہو گیا۔ ورون سنگھ کے پاس دو آپشن تھے، ایک یا تو جہاز سے باہر نکل جائیں یا کسی پرہجوم علاقے میں جہاز گرنے سے بچائیں۔ اپنی جان کی پرواہ نہ کرتے ہوئے ورون سنگھ نے کافی کوشش کے بعد طیارے کو لینڈ کروایا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button