اتر پردیش

"ہماری کوششیں کافی تھیں، لیکن…”: یوپی انتخابات میں اے آئی ایم آئی ایم کو نصف فیصد سے بھی کم ووٹ ملنے کے بعد اویسی….

اتر پردیش اسمبلی انتخابات کے نتائج: آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کو اتر پردیش اسمبلی انتخابات 2022 میں کراری شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ مسلم ووٹوں کو حاصل کرنے کی پارٹی کی کوشش ناکام ہوگئی ہے۔ صورتحال یہ ہے کہ پارٹی کو نصف فیصد سے بھی کم ووٹ ملے ہیں۔ اس کے بعد پارٹی سربراہ اسد الدین اویسی نے کہا ہے کہ نتائج ہماری توقعات کے مطابق نہیں آئے۔

اویسی نے کہا، "یوپی کے لوگوں نے بی جے پی کو اقتدار دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ میں عوام کے فیصلے کا احترام کرتا ہوں۔ میں اے آئی ایم آئی ایم کے ریاستی صدور، کارکنوں، اراکین اور لوگوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں جنہوں نے ہمیں ووٹ دیا۔ ہماری کوششیں کافی تھیں، لیکن ہماری توقعات کے مطابق نتائج نہیں آئے۔ ہم دوبارہ محنت کریں گے۔”

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

اسدالدین اویسی کی پارٹی کے زیادہ تر امیدوار اتر پردیش اسمبلی انتخابات میں پانچ ہزار ووٹ کا ہندسہ بھی عبور نہیں کر سکے ہیں اور ریاست کے ووٹروں نے انہیں بری طرح مسترد کر دیا ہے۔ اتر پردیش اسمبلی کی 403 اسمبلی سیٹوں پر اب تک کے رجحانات کی بنیاد پر AIMIM کو اس بار آدھے فیصد سے بھی کم ووٹ ملے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

اویسی نے ان سیٹوں پر اپنے امیدوار کھڑے کیے تھے جہاں مسلم اکثریت تھی۔ تاہم ریاست کے مسلمانوں سمیت مختلف ووٹروں نے انہیں بری طرح مسترد کردیا۔ گزشتہ اسمبلی انتخابات میں اویسی کی پارٹی نے 38 سیٹوں پر الیکشن لڑا تھا اور ان میں سے 37 سیٹوں پر اس کے امیدواروں نے اپنی جمع پونجی ضبط کر لی تھی۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button