Featuredاہم خبریںٹیکنالوجیموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

گوگل پے کے ذریعے آپ 1 دن میں اتنی رقم کر سکتے ہیں ٹرانسفر ، جانیے روزانہ کی لین دین کی حد کیسے بڑھائی جائے؟

گوگل پے کے ذریعے آپ 1 دن میں صرف 1 لاکھ روپے تک ہی بھیج سکتے ہیں

نئی دہلی: پچھلے کچھ سالوں میں آن لائن لین دین کا رجحان بہت تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ آن لائن شاپنگ کرنا ہو یا کسی کو پیسے بھیجنا اب لوگ اپنے تمام کام موبائل سے منٹوں میں کر لیتے ہیں۔ آن لائن ادائیگی کے لیے بہت سی ایپس بھی دستیاب ہیں۔ ان ایپس میں سے ایک گوگل پے ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ہر روز لاکھوں لوگ اس کے ذریعے ادائیگی کرتے ہیں۔

گوگل پے پر روزانہ لین دین کرنے کی کچھ حد ہے آپ اتنی ہی رقم 1 دن میں منتقل کر سکتے ہیں۔

لیکن کچھ لوگ ایسے ہیں جنہیں دن میں کئی بار لین دین کرنے کی ضرورت ہوتی ہے اور گوگل پے پر دی گئی روزانہ کی حد بھی ان کے لیے کم ہوتی ہے۔ ایسی صورتحال میں انہیں زیادہ پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے اس کے لیے آپ ایک ہی وقت میں ایک سے زیادہ پیمنٹ ایپ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ ایسا نہیں کرنا چاہتے تو آج ہم آپ کو اس خبر میں کچھ ایسی ہی طریقوں کے بارے میں بتائیں گے جن کے ذریعے آپ گوگل پے کی مقرر کردہ حد سے کئی گنا زیادہ ادائیگی کر سکیں گے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

اس طرح روزانہ لین دین کی حد میں کریں اضافہ

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ گوگل پے کے ذریعے آپ 1 دن میں صرف 1 لاکھ روپے تک ہی بھیج سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ 1 دن میں زیادہ سے زیادہ 10 ٹرانزیکشن کر سکتے ہیں۔

1 دن میں ₹2000 سے زیادہ رقم کی درخواست نہیں کی جا سکتی۔ دوسری طرف کئی بار صارفین کے ساتھ ایسا ہوتا ہے کہ وہ بینک کی حد ہونے کے باوجود گوگل پے سے رقم منتقل نہیں کر پاتے اگر آپ کے ساتھ بھی ایسا ہوتا ہے تو آپ آن لائن ویب سائٹ پر جا کر اپنی بینک کی حد چیک کر سکتے ہیں۔

عام طور پر گوگل پے پر ادائیگی کی حد بڑھانے کا کوئی آسان طریقہ نہیں ہے، لیکن اگر آپ کا کاروبار اس پر کام کرتا ہے تو آپ کسٹمر کیئر پر کال کرکے UPI کی حد بڑھانے کی درخواست کر سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ آپ گوگل پے کی کسٹمر سروس سے بات کرنے کے لیے آفیشل ویب سائٹ پر جا کر بھی مدد لے سکتے ہیں۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button