عجیب و غریب

گرل فرینڈ کو منانے کے لیے ویڈیو کال کے دوران اپنے گلے میں ڈال لیا پھندا ،پھر اچانک ہاتھ سے چھوٹ گیا موبائل اور….

باڑھ : ایک عاشق اپنی ناراض محبوبہ کو ویڈیو کال کے ذریعے منانا چاہتا تھا۔ اپنے کمرے میں بند وہ بدھ کی رات مسلسل محبوبہ سے التجا کرتا رہا۔ گرل فرینڈ سمجھنے پر راضی نہ ہوئی تو عاشق نے خودکشی کی دھمکی دی اور ویڈیو کال کرتے ہوئے گلے میں پھندا ڈال لیا ۔ اسے امید تھی کہ گرل فرینڈ راضی ہو جائے گی۔ لیکن ہوا اس کے بالکل برعکس۔

اچانک عاشق کے ہاتھ سے موبائل چھوٹ گیا اور وہ اسے پکڑنے کی کوشش میں وہ میز سے کود گیا۔ چھلانگ لگاتے ہی پھانسی کا پھندا تنگ ہو گیا اور عاشق کا بے جان جسم پھندے پر لٹکتا رہا۔

یہ چونکا دینے والا واقعہ باڑہ سب ڈویژن کے اتھملگولا پولیس اسٹیشن کے روپس کا ہے۔ یہ واقعہ بدھ کو دیر رات پیش آیا۔

یہ بھی پڑھیں

وصولہ اطلاعات کے مطابق بدھ کو دیر رات ہر روز کی طرح کشن کمار کھانا کھا کر اپنے کمرے میں چلا گیا۔ گھر کے لوگ بھی اپنے اپنے کمروں میں چلے گئے۔ اپنے کمرے میں جانے کے بعد کشن نے ویڈیو کالنگ کے ذریعے اپنی گرل فرینڈ کو منانے کی کوشش کی۔ گرل فرینڈ نہ ماننے پر عاشق نے اس کے گلے میں پھندا ڈال کر پھانسی کی دھمکی دینے لگا ۔ تقریباً ایک گھنٹے تک یہ تماشا چلتا رہا۔ لائیو ویڈیو میں وہ پھانسی کی دھمکیاں مسلسل دیتا رہا۔

لائیو ویڈیو میں قید ہوا موت کا منظر ۔

پولیس ذرائع کی مانیں تو عاشق کشن کے ہاتھ سے موبائل اچانک چھوٹ گیا، اسے پکڑنے کے لئے وہ جس میز پر کھڑا تھا اس سے چھلانگ لگا دی۔ اس کی چھلانگ کی وجہ سے اس کے گلے میں پھندا لگ گیا اور اس کی موت ہو گئی ۔

گرل فرینڈ نے دی اطلاع ۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

گرل فرینڈ نے لائیو ویڈیو دیکھ کر عاشق کے محلے میں فون کیا اور بتایا کہ کشن نے پھانسی لگا لی ہے۔ اس اطلاع کے بعد پڑوسی کشن کے گھر بھاگے اور گھر والوں کو اس کی اطلاع دی۔ گھر کے لوگوں نے کھڑکی سے دیکھا کہ کشن پھندے پر لٹکا ہوا ہے۔ اتھملگولا پولس تھانہ انچارج نے بتایا کہ یہ پورا معاملہ پیار کا ہے۔ گرل فرینڈ کے کہنے پر گھر والوں کو سارا واقعہ معلوم ہوا۔ تاہم پولیس ہر زاویے سے معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button