اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںتازہ تریندہلیقومی خبریں

کیا اپنے پی ایف اکاؤنٹ سے رقم نکالنی چاہیے؟ اور اگر ضرورت پڑی تو رقم کیسے نکالیں گے؟ جانیں مکمل عمل

وقت اور حالات کے مطابق کبھی بھی رقم نکالنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ ایسی صورتحال میں زیادہ تر لوگ قرض لینے کا راستہ اختیار کرتے ہیں لیکن اگر آپ تنخواہ دار ملازم ہیں اور آپ ہر ماہ اپنے پی ایف اکاؤنٹ میں رقم جمع کرتے ہیں تو آپ قرض لینے کے بجائے اپنے پی ایف اکاؤنٹ سے رقم نکال سکتے ہیں۔EPFO یعنی ایمپلائز پراویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن آپ کو ضرورت پڑنے پر اپنی رقم نکالنے کی آزادی دیتی ہے۔اگر نوکری چلی جاتی ہے یا کوئی 2 ماہ سے زیادہ عرصے سے بے روزگار ہے تو پی ایف اکاؤنٹ سے رقم نکالی جا سکتی ہے۔اس کے علاوہ آپ بیماری کی صورت میں بچوں کی تعلیم سے لے کر گھر بنانے تک اپنے پراویڈنٹ فنڈ کی رقم نکال سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے پاس پیسے نکالنے کی کوئی ٹھوس وجہ نہیں ہے تو آپ زیادہ رقم نہیں نکال سکتے۔

پی ایف اکاؤنٹ سے رقم نکالنے کا مرحلہ وار عمل

مرحلہ 1 : سب سے پہلے یہ یقینی بنائیں کہ آپ کا یونیورسل اکاؤنٹ نمبر (UAN) فعال ہے اور آپ کے رجسٹرڈ موبائل نمبر سے منسلک ہے۔ یہ بھی یقینی بنائیں کہ یہ آپ کے KYC سے منسلک ہے۔

مرحلہ 2 : UAN پورٹل پر جائیں اور اپنے UAN اور پاس ورڈ کے ساتھ لاگ ان کریں۔ کیپچا درج کریں اور سائن ان کرنے کے لیے آگے بڑھیں۔

مرحلہ 3 : اب اوپر والے مینو میں نظر آ رہے والے ‘آن لائن سروسز’ ٹیب پر جائیں اور ‘کلیم (فارم- 31، 19 اور 10C)’ کے آپشن پر کلک کریں۔

مرحلہ 4 : یہ آپ کو اراکین کی تفصیلات، KYC تفصیلات کے ساتھ ایک نئے صفحہ پر لے جائے گا۔ اب یہاں اپنا بینک اکاؤنٹ نمبر درج کریں اور ‘Verify’ پر کلک کریں۔ پھر آپ کو پی ایف کی خدمات چھوڑنے کی وجہ کو پُر کرنا ہوگا۔

مرحلہ 5 : ‘سرٹیفکیٹ آف انڈرٹیکنگ’ کے نام سے ایک پاپ اپ ظاہر ہوگا۔ وہاں، ‘ہاں’ پر کلک کریں۔

مرحلہ 6 : دوبارہ ڈراپ ڈاؤن مینو پر جائیں اور ‘میں درخواست دینا چاہتا ہوں’ آپشن کو منتخب کریں اور وہاں سے ‘صرف پی ایف نکالنے (فارم 19)’ آپشن کو منتخب کریں۔

مرحلہ 7 : ‘مکمل پتہ’ سیکشن کو پُر کریں اور اپنی پاس بک یا چیک کی اسکین شدہ کاپی اپ لوڈ کریں۔

مرحلہ 8: ڈس کلیمر پر ٹک کا آپشن منتخب کریں اور ‘Get Aadhaar OTP’ آپشن پر کلک کریں۔ وہاں سے، اپنے رجسٹرڈ اور منسلک موبائل نمبر پر موصولہ OTP کو پُر کریں۔ اس کے بعد اپنا درخواست فارم جمع کر دیں ۔

مرحلہ 9 : اس فارم کو جمع کرنے کے بعد انہی مراحل پر عمل کریں اور پورٹل کے ذریعے ‘فارم 10C’ جمع کریں ۔ آپ کی درخواست کردہ رقم آپ کے رجسٹرڈ بینک اکاؤنٹ میں 15 سے 20 دنوں کے اندر جمع کر دی جائے گی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button