اہم خبریں

فیس بک صارفین کو بڑا جھٹکا، کئی منفرد اور کارآمد فیچرز ہوں گے بند

نئی دہلی : فیس بک کے کئی منفرد اور کارآمد فیچرز جلد ہی بند ہونے جا رہے ہیں۔ درحقیقت، Facebook کا Nearby Friends فیچر جو لوگوں کو اپنی موجودہ لوکیشن دوسرے Facebook صارفین کے ساتھ شیئر کرنے کی اجازت دیتا ہے، اس سال 31 مئی سے دستیاب نہیں ہوگا۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر صارفین کی رپورٹس کے مطابق کمپنی نے صارفین کو Nearby Friends فیچر اور لوکیشن پر مبنی دیگر فیچرز کی بندش کے بارے میں مطلع کرنا شروع کر دیا ہے ۔

قریبی دوستوں کی فعالیت صارفین کو اپنے دوستوں کے حقیقی وقت کی جگہ کو ٹریک کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ ایک بار فعال ہونے کے بعد، یہ فیچر صارفین کو اس وقت مطلع کرتا ہے جب ان کے دوست ان کے موجودہ مقام کے قریب ہوتے ہیں۔ قریبی دوستوں کے ساتھ ساتھ، فیس بک موسم کے انتباہات، مقام کی تاریخ، اور پس منظر کی جگہ کو بھی بند کر رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

کئی منفرد اور کارآمد فیچرزکئی منفرد اور کارآمد فیچرز,فیس بک صارفین کو بڑا جھٹکا,

ٹویٹر پر متعدد صارفین کی پوسٹس کے مطابق، فیس بک نے مبینہ طور پر فیس بک ایپ پر ایک نوٹیفکیشن کے ذریعے فرینڈز نیئر بائی فیچر کو بند کرنے کا اعلان کیا۔ صارفین کو بھیجے گئے ایک نوٹیفکیشن میں، کمپنی نے کہا کہ یہ فیچر، جو صارفین کو یہ جاننے میں مدد کرتا ہے کہ کون سے دوست قریب میں ہیں یا چلتے پھرتے، 31 مئی 2022 سے مزید دستیاب نہیں ہوں گے۔

دیگر مقام پر مبنی فنکشنز بشمول موسم کے انتباہات، مقام کی تاریخ اور پس منظر کی جگہ بھی پلیٹ فارم سے غائب ہے۔ کمپنی نے صارفین کو لوکیشن ہسٹری سمیت اپنا ڈیٹا ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے اس سال یکم اگست تک کا وقت دیا ہے۔ جس کے بعد اسے ہٹا دیا جائے گا۔

تاہم فیس بک نے واضح کیا کہ وہ "دوسرے تجربات” کے لیے صارفین کے مقام کی معلومات جمع کرنا جاری رکھے گا۔ فیس بک نے 2014 میں آئی او ایس اور اینڈرائیڈ دونوں پر Nearby Friends کی خصوصیت کو رول آؤٹ کرنا شروع کیا۔

اختیاری فعالیت سے پتہ چلتا ہے کہ کون سے دوست آس پاس یا چلتے پھرتے ہیں۔ ایک بار جب آپ Nearby Friends کو آن کر لیتے ہیں تو آپ کو مطلع کیا جائے گا جب دوست آس پاس ہوں گے تاکہ آپ ان سے رابطہ کر سکیں اور مل سکیں۔ اس کے علاوہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ آپ کے دوست کب سفر کر رہے ہیں اور دیکھ سکتے ہیں کہ وہ کس شہر میں ہیں۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button